Hele dikke knuffel. Ik hoop dat je naast al dat verdriet ook vandaag juist aan de mooie momenten samen kunt denken💕
Hij heeft toevallig vandaag geappt!! Fun fact: het blijkt een zeer knappe man te zijn
Wat moet je doen
Ik had t vandaag zo rustig op mn werk maar das zo saai. Hopelijk morgen meer actie. Nu lekker chillen want gisteren al gesport dus wordt heerlijk bankhangen.
Het begin van een mooie romcom
Ik heb een nieuwe baan ja! Ben terug gekomen naar Nederland vanuit Panama begin corona en hier 1.5 jaar gewerkt, maar dat was wel weer lang genoeg dacht ik zo haha.
Heel veel sterkte, het blijven nare dagen. Dikke knuffel
Misschien kan je een deeltijdstudie doen naast deze baan? Geld verdienen terwijl je een diploma haalt. Voorlopig mag er toch nog niet op kantoor gewerkt worden verwacht ik zo haha.
Wat heb jij gestudeerd dan? Ben nu wel benieuwd geworden haha
Ik was van plan om te hardlopen vandaag maar ik ben net even buiten geweest en het is echt waterkoud
Dus dan maar thuis sporten
Kut ik moet nog een panketje naar het postkantoor brengen maar als het zo koud is😭
Morgen komt er een nieuwe podcast over de laatste dagen van freddie mercury, misschien trekt dat je door de dag?!
Ik heb niet zoveel hardloopkleding! Moet nog even wat aanschaffen
En ik zoek ook gewoon een excuus om niet te gaan
Elk excuus is een goed excuus
Ik heb vandaag nekpijn, dus ga ik morgen sporten ipv vandaag
Ik heb pijn in de zijkant van m’n kaak/onderkant van m’n oor en meestal betekent dat griep op komst, maar daar heb ik echt zooo geen zin in
waarom ben ik altijd op specifieke momenten zo een gierigaard
met gemak koop ik overpriced koffie to go’s voor te veel geld
maar die 4 euro verzendkosten bij asos, nee
nu wil ik al niet meer bestellen omdat het artikel 26 eu is en ik uit principe geen 30 eu wil betalen
Ohh wacht, was jij diegene die werkte met reptielen en dieren enzo in het regenwoud?
Biologie haha, niets bijzonders
Hahaha mijn zus heeft er nu ineens ook één laten zetten en ben er een beetje grumpy over 🥲
Ik heb echt zo down dag qua werk vandaag en dat ik mij afvraag voor wie ik het doe. Ook allemaal medewerkers die mijn mail negeren of als ik hun vragen beantwoord nooit meer een bericht terug of het is gelukt.
Had ik net ook nog een pijnlijke acne behandeling, dus nu voel ik mij down met een tomatenhoofd.
edit: na dit bericht kreeg ik eindelijk een “dankjewel het gelukt!!” mailtje terug, ik had het even nodig