Wat je even kwijt wil #56

Ja klopt!

3 likes

Ik heb hetzelfde probleem :sob: maar ik moet wel echt, want ben al veel te lang niet geweest.
Nu ga ik straks om 17.00 ipv na het eten.

Waar was dat? :grin:

1 like

Ah vervelend om te horen. Heb je wel een studie afgerond,maar is het niet gelukt om studiegerelateerd werk te vinden? Wellicht dat we hier kunnen meedenken. En anders misschien een deeltijdopleiding volgen naast je huidige werk?

1 like

Jan Linders!

3 likes

Love it als je je eten zo pittig maakt dat je niks proeft en alleen de brandende sensatie op je tong en lippen voelt :+1:t4::rofl: Echt kut.

5 likes

Hahah dit had ik dus echt super erg toen ik door covid niks kon ruiken en proeven. Daagde mijn man toen uit extra pikant te koken, want ik zou toch niks proeven
 even vergeten dat die sensatie blijft​:woozy_face::sweat_smile:

1 like

Ik ben best wel boos en ook verdrietig door mijn werk. Vandaag gesprek gehad voor contractverlenging. Kreeg te horen dat ik in januari 1 trede omhoog ga en nu geen verhoging kan krijgen. Ik zit nu het langste op deze functie en verdien gewoon het minst van al mijn collega’s. Kreeg allemaal smoesjes te horen en ben er gewoon klaar mee. Hopelijk vind ik snel wat anders want ik voel me nu gewoon niet meer “nodig” daar.

9 likes

Bijzondere studenten vooral. Bij mij lopen ze op blote voeten en bij jou eten ze giftige bonen.

Toen ik in het voorjaar nieuwe hardloopschoenen ging kopen hoefde ik maar 1x binnen op en neer voor het filmen en mocht ik de rest buiten rennen zodat het zonder mondkapje kon. Misschien kan je vragen of dat mag?

2 likes

We mogen bij flink alleen maar op zondag werken als je twee andere diensten werkt die week. Maar ik werk alleen za en zo
 dus nu mag ik nooit meer op zondag werken :frowning:

1 like

Ik voelde pas hoe koud het was toen ik al in hardloopkledij buiten stond dus wilde niet niet gaan. Maar het was zo koud, heb echt hardloophandschoenen nodig

5 likes

Ik dacht dus letterlijk de hele dag vol overtuiging dat het woensdag was vandaag. Het was niet druk op mn werk (is het op woensdagmiddag wel) dus vond het zo raar en toen zei mn moeder net dat het dinsdag is :sweat_smile: verklaart veel haha

Nu ben ik extra blij dat ik niet gegaan ben :grimacing: maar wel goed van jou haha

1 like

Jezus wat is dat niet kunnen ruiken door covid problematisch zeg, ben echt bang dat ik ineens per ongeluk poep of schimmel ga eten ofzo.

9 likes

image

4 likes

Haha ja sorry Lula, maar geef me een drol in een Tony-wikkel en ik zet er zo m’n tanden in waarschijnlijk.

3 likes

Mijn buur is anti co vid en stuurt me elke keer van die vage anti links/berichten en elke keer geef ik aan dat ik het niet wil ontvangen ivm werk, maar blijf het toch steeds binnen krijgen. Kan echt niet wachten totdat ik ben verhuisd, dan neem ik een nieuw nummer en is het klaar :joy: Blokken heeft nu niet echt zin, maargoed ben er toch snel weg

2 likes

Dat had ik ook! Ik had een pak havermelk die al een week open was en ik dacht echt ok en nu? Want ik kan niet ruiken of het nog goed is en ook niet proeven.

Maar toen bedacht ik me dat ik net zo goed geen havermelk in mijn koffie kon doen omdat ik het toch niet kon proeven. Probleem opgelost :thumbsup:

18 likes

Ja is echt lastig he, je hebt je reukorgaan nodig om geen domme dingen te doen. Ik proef nog wel redelijk, maar twijfel ook of ik zure melk in de koffie zou proeven momenteel. Ben nu ook maar m’n minst favo thee aan het opmaken.

Liep net buiten met de hond (afgelegen, geen mens gezien :mask:) en toen voelde ik ineens een druppel in m’n nek, waarschijnlijk gewoon een regendruppel die van een boom viel, maar werd er super onzeker van of het niet wat anders was: vogelpies of -poep of bloed ofzo, haha normaal voel je met je hand en ruik je dan uit reflex en nu heb ik met m’n zaklamp van m’n telefoon staan kijken of ik wat kon zien. :weary: