Wat je even kwijt wil #56

Ah kreeg echt helemaal een lach om m’n gezicht van dit bericht, wat ontzettend leuk! Echt lekker bezig!

4 likes

Ik heb zin om weer leven te blazen in mn instagram. En daar ben ik natuurlijk weer helemaal obsessief mee bezig :joy:

11 likes

Doe het!

2 likes

Dus jij bent onze insta baddie voortaan

1 like

Ben echt nieuwsgierig of Bumble friends iets is! Ik ben nu sinds een week inmijn nieuwe stad volledig en het lijkt mij ook leuk om iemand te ontmoeten.

1 like

Ik zag wel een keer een Amerikaans filmpje van iemand die dat gebruikte en blijkbaar zijn mensen daar kieskeuriger dan een datingsapp :joy:

4 likes

@Clancy

Ik heb sinds kort ook leuk contact met iemand via bumble friends.

Ben de hele dag compleet uit mijn balans dat ik het liefst zou willen huilen maar ik heb toch gewoon alle lessen gegeven. Straks nog een gesprek voeren waarin ik professioneel moet blijven, al heb ik het geluk dat het niet over mij gaat.

Soms ben ik jaloers op mijn ene sibling. Lekker werken met dieren die hooguit boe zeggen. Toch beter dan dat gekanker in een klaslokaal.

11 likes

Ik haat het zo erg als monteurs bezig zijn in m’n huis. Voel me dan altijd zo ongemakkelijk ofzo? :sob:

11 likes

Ik wacht nog steeds op jouw NZ vlogs

4 likes

Een ander soort geblèr

Ik word er zo verdrietig van dat we in zo’n overbevolking (of hoe je het ook wil noemen) leven. Bijna overal is een wachtlijst voor, bij bijna alles krijg je al meteen 10000 tips omdat Jantje, Pietje en Klaasje het al eens eerder hebben gedaan. Als je er nog verbaasd over doet dan krijg je helemaal de wind van voren over onder welke steen je hebt geleefd :cry:

2 likes

Woow ik zie gewoon een nieuwbericht hiervan op mijn tijdlijn op fb

Ik denk dat je een beetje geluk moet hebben! Ik heb met deze meid maar heel kort gechat en daarna gelijk afgesproken en het klikte gewoon gelijk. Wel paar dezelfde interesses en we hebben allebei een hondje (dat wisten we dus ook van te voren). Ik zou het gewoon uitproberen! :slight_smile:

3 likes

Zielig :frowning: 18 jaar is wel echt oud zeg!

1 like

Ik voelde me zo naar tijdens het sporten. Ik voel me vies, fatsig en bah. Nu ben ik net klaar en ga ik uit verdriet een zak chips eten. Het is gewoon een vicieuze cirkel waar ik niet meer uit lijk te komen.

1 like

Heb vandaag mijn vaste nagelvrouw bedrogen en het is echt niet mooi geworden :broken_heart: spijt

12 likes

Waarom is zo’n eerste week na vakantie weer werken altijd zo XXL-vermoeiend? Ben kapot man en ik heb echt niet harder gewerkt dan normaal. Hardly worked eerder.

2 likes

@Calypso ik kwam dit bericht ook op FB tegen, kan niet missen!

1 like

Het ligt vooral echt aan mezelf. Ik meet mezelf met meiden die net 16 jaar zijn en dun zijn. Spotlight effect is ook altijd aanwezig, waardoor ik altijd het gevoel heb dat iedereen mij met walging bekijkt. Ik denk gewoon dat de opmerking van gisteren (de welbekende vraag ben je zwanger?) er meer in heeft gehakt dan ik zelf wil toelaten.

4 likes

Weet niet of je er wat aan hebt, maar de meeste mensen zijn te druk met zichzelf bezig om aan iemand anders te denken. En stel dat ze aan je denken in negatieve zin, zegt het meer wat over hen dan jou. Zolang ze het maar in hun kop laten (en de meeste zijn wel zo verstandig)

Je moet sporten of bewegen echt voor jezelf doen. Niet om in het allerkleinste maatje te passen, maar voor de dopamine die je aan het kweken bent. Daarnaast, als je krachttraining doet, is het heerlijk om resultaat te zien. Niet zozeer de spieren (dikke boeien), maar om makkelijker die tyfus zware boodschappen tassen te dragen.

En sporten schijnt gezond te zijn, houdt alles wat soepeler.

Dus sport als je wilt sporten en twee vingers in de lucht voor de mensen die daar wat van vinden :fu:t2::fu:t2:

(Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan)

11 likes