Wat je even kwijt wil #56

Ik ga morgen prei kopen en ik voel me nu al zó volwassen. Ga er ook zeker voor zorgen dat ie een stuk uit m’n tas steekt zodat iedereen kan zien hoe volwassen ik ben.

61 likes

Het voelt heel raar dat ik morgen met mijn vriend mee ga naar een ziekenhuis afspraak. Ik word als risicogroep gezien en zit eigenlijk al twee jaar binnen. Maar ik moet morgen mee, ik heb zoveel vragen en wil vooral weten wat ik nog kan verwachten.

7 likes

Hahaha mijn twee nichtjes van 13 en 14 zijn ook bi! Mijn vriends nichtje van 12 is lesbisch en al uit de kast en heel erg unimpressed met heterorelaties. Ik voel me echt heel erg oud, maar ik ben heel erg fan van hoe zoomers tegen geaardheid aan lijken te kijken. (Ik ken verder 0 kinderen en ik heb geen pedagogische kennis, dus ik durf verder niks te zeggen over hoe het verder met de generatie gaat, maar ik ben wel blij bij het idee dat het tegenwoordig meer oké lijkt te zijn om niet cishet te zijn!!!) :revolving_hearts:

9 likes

Ik en mijn vriend hadden het hier laatst ook nog over. Ook dat als een van onze eigen kinderen zo voelt/is we alles zouden accepteren, zolang ze maar gezond en gelukkig zijn.

1 like

100%!! Echt, zeker nu ik zelf ouder ben, al komt ze thuis met 3 vrouwen, wil ze trouwen met een geit of de rest van haar leven als man door het leven, dat is he-le-maal oke :purple_heart:

4 likes

Wel uit je linnen tasje hoop ik??

3 likes

Bonuspunten als het een tasje is van een supermarktketen is die niet meer bestaat.

4 likes

Straks naar de tandarts. Heel de nacht niet kunnen slapen en voel nu al pijn, terwijl het maar een controle is.
Ga toch een doorverwijzing vragen naar een CBT angsttandarts want ik functioneer voor geen meter en tril altijd van de behandeltafel af en allllllles voel ik.

2 likes

Ik moet opstaan, allang eigenlijk, maar bed ligt zo lekker.

2 likes

Voor het eerst in jaaaaaaaaaren heb ik winged eyeliner gemaakt met de tiktok stukje plakband hack. Heel klein beetje concealer op mijn wallen. Moet zo hard wennen.

10 likes

Zo ik was echt niet klaar voor tranen zo vroeg op de ochtend. :cry:

13 likes

De aldi heeft nu ook ineens een zegel spaar actie voor glazen. Je word echt dood gegooid met glazen.

2 likes

Ik wil glazen

Heb de doorverwijzing gekregen. Moet 2 kronen en weer 3 gaatjes laten vullen :sob:. Ik hoop echt dat ik me ooit beter ga voelen op die stoel.
Omdat ik mezelf zielig vind (oke die man heeft 1 minuut in mn mond gekeken en binnen 5 min stond ik buiten) ga ik naar de kapper samen met mijn moeder :eyes:

3 likes

Jaa ik zag roze en toen dacht ik kut die wil ik wel. En t was mn favo kassa vrouw en die gaf me extra :pleading_face:
Als ik extra heb wil ik ze wel sturen!

1 like

Had een sjaal gekocht bij pieces maar zie nu pas dat er echt zo’n dik zwart label met PIECES erin is genaaid. Sjongejonge, heb niks tegen pieces maar zo’n lellik label er groot in hoeft niet. Tornmesje here I come.

1 like

Oh ja graag!! Ik kom bijna nooit bij de aldi maar ga vanmiddag maar even kijken

2 likes

De glazen zijn gratis bij 25 zegels en je krijgt per 5 eu een zegel.

1 like

Ik ga wel regelmatig naar de Aldi en heb geen glazen nodig, wil je dat ik voor je spaar?

1 like

Wie heeft dat nog meer dan? Ah heeft alleen bestek dacht ik. Jesus ik moet echt weer een keer naar een andere supermarkt.