Mehh ik had twee afspraken staan nu en vanavond, maar ze hebben allebei afgezegd helaas (wel goede redenen hoor, maar toch stom) En nu ben ik wéér de hele dag alleen en ik keek juist zo uit naar wat sociaal contact en iets leuks doen
Gezellig met m’n kat op schoot en een Gin Tonic het weekend inluiden!
Zo happy. Het weekend ingaan met Indonesisch eten, bier en een nieuwe musical film. Beste avond ooit haha.
Ik ben volgens mij gewoon overprikkeld ofzo joh? Zo druk gehad deze week, gevoel alsof ik amper tijd heb gehad om over dingen na te denken zeg maar.
En nu ben ik net thuis na een lange werkdag en moet ik zometeen een weekendje weg en nog spullen pakken maar het lukt gewoon niet om helder na te denken en te bedenken wat ik mee moet nemen etc. Buiten dikke herrie van het verkeer, naast mijn raam staat een bouwvakker te werken met de radio mega hard en bovenbuurmeisje is contrabas aan het spelen. Ik wil echt schreeuwen dat iedereen moet kappen met geluid maken omdat ik zo niet kan nadenken ja!!! Maar ja dat kan niet natuurlijk
Oh god nee. Bagger is soms leuk, maar dat sloeg nergens op. Ik kijk nu tick tick boom op Netflix. Dat is heel gaaf gedaan.
Ik ga vanavond logeren bij m’n vader en hij doet er zo schattig over haha, net in de supermarkt belt ie wat ik wil ontbijten, hij zegt nu dat hij zijn pyjama al aan heeft en appte me gisteravond ‘we gaan wel de hele nacht wie is de mol kijken hè?’ (ik ben oude seizoenen aan het terugkijken, hij kijkt voor het eerst) En hij stuurt al de hele avond foto’s van zijn libanese okra-stoof die hij aan het maken is voor ons.
Nou Chantal dit is hoe je bij iemand komt slapen.
Wat een mega leuk vooruitzicht haha, wat een schat is je vader. Veel plezier!! Welk seizoen kijk je terug?
WAT cute dit, veel plezier!!
We kijken nu s19 in Colombia, hiervoor s18 gekeken, en daarvoor alle De Mol België . Normaal eet ik 1 keer per week bij hem en kijken we het, maar vandaag hebben we even een widm-marathon.
Ahhw wat cute. Bestie vibes haha
Ik heb een redelijk obscuur jaren 70 roman van mijn oma gekregen. Ik kan zelfs op internet er nauwelijks iets over vinden, maar oma heeft het al drie keer gelezen, dus misschien een verborgen parel haha. Wel echt lief, want het heeft te maken met een onderwerp waar ik ooit een werkstuk over heb gemaakt dus leuk dat ze dat onthouden heeft
Naaahw de oma van mijn vriend belt hem net met de vraag of ie aan mij wil vragen of ik nog een leuk boek voor haar heb om te lezen en of ik dat misschien wil langsbrengen. Nou, oma heeft geluk want ze was deel 2 van een trilogie aan het lezen dus deel 3 komt eraan.
Zo leuk die uitwisseling van boeken met onze oma’s (of nouja die van jouw vriend dan haha)
Ik wil eigenlijk lekker vroeg naar bed vandaag maar er komt nog even een vriend langs. Hopelijk lig ik toch om half 10 te chillen in bed.
Edit: gelukt!
Ik mis het geluid van een grote stad in de winter
Het enige pluspuntje van vandaag vond ik dat er weer een vuurwerkverbod is dit jaar.
Waar corona is, is een vuurwerkverbod.
Ik heb een mega drukke week achter de rug, dus ik ben 2 uur geleden op de bank geploft en heb een fles wijn open getrokken. Ik negeer even dat ik de teringzooi hier in huis nog moet opruimen, nog moet koken en nog een volle mailbox heb die ik nog moet weg werken.
Dat spul loopt niet weg. Eerst even opladen