Wat je even kwijt wil #57

Guus is de nieuwe frontman van Kensington!!

2 likes

Lijkt wel alsof hij een foto van Johnny Depp heeft gezien en dacht: ja doe mij maar exact dat!

6 likes

Hahaha ik ga helemaal stuk. Wat een gezapige blik ook

3 likes

Zo cute :pleading_face:
We hebben in een airbnb overnacht maanden geleden bij een super lief vrouwtje. Er lag gebak klaar toen we aankwamen, biertjes, chocola, water. Ik kon geen afwasborstel vinden, stuurde berichtje of ik dat misschien ergens kon vinden, kwam ze echt binnen een minuut met handenvol afwasproducten. Ergens op een dag kwam ze nog verse taart brengen. (Edit oja en voor de terugweg gaf ze nog bananen en zo’n pak droge kaakjes mee hahah)
En dat vrouwtje mailt nu maanden later uit het niks dat ze hoopt dat we (nog) gezond zijn en ons het beste wenst voor het nieuwe jaar. Zo lief!

84 likes

Wat lief! Doet me heel erg denken aan mijn huisbaas, zij heeft ook een b&b en dit klinkt echt precies als haar. Zulke mensen zijn leuk.

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Vandaag alvast de eerste oliebol gegeten :smiley:

4 likes

Feestje in de badkamer, want mijn hond is een angsthaas voor vuurwerk en dat is haar veilige plekje. Normaal vind ze het prima om alleen te liggen, maar nu moest ik per se mee. Ze snurkt nu, dus ik kan zo wel wegglippen.

Dat wordt nog wat morgen

2 likes

Ahh vind dit altijd zo kut en zielig. :disappointed_relieved: Sterkte!

1 like

Ze is nu al weer beneden, want ze hoorde dat iemand ging snacken. Zolang ze bietst gaat het goed met haar. En ze was nog niet aan het trillen, slechts onrustig

2 likes

Janken :sob: niet gelukt…

2 likes

Ik bedenk me net dat ik wss dit jaar uit ga zonder ook maar 1 oliebol te eten. Boeit me nul vind ze niet te nassen

4 likes

Ik snap die stress en liefde om/voor oliebollen ook niet.

3 likes

Ben erachter gekomen waarom de vriendin van een vriend van mij mij niet meer mag. Ze heeft een keer gehoord dat ik haar niet kon luchten en heeft dat nooit bij mij geverifieerd ondanks de vele discussies en gesprekken die we over haar gevoel gehad hebben.

Vind het echt een klote situatie, want het maakt voor haar niet uit wat ik doe of zeg. Heb besloten om van haar en onze gemeenschappelijke vrienden te distantiëren en ga dus het nieuwe jaar haast vriendloos in…

9 likes

Sommigen vreten de hele dag door oliebollen en ik ben nog steeds ziek van t maagzuur 5 jaar geleden na 1 zo’n ding. Snap er ook helemaal niks van.
Mijn ouders hebben ook echt 20 oliebollen besteld voor morgen en dan kom ik bij ze op bezoek en ik hoef het niet eens, maar zelfs nadat ik zei “jullie kunnen beter de helft minder doen” begrepen ze het niet :roll_eyes:

6 likes

echt waarom heeft niemand me als kind al verteld dat je ook gewoon in bed kan flossen en tandenstokeren ipv in de kille koude rotbadkamer? sinds ik dat ben gaan doen heb ik in een maand al vaker geflosst dan in mn hele leven hiervoor

12 likes

Ik wil dit ook maar vind het zo lastig zonder spiegel! Ben dan bang dat ik in m’n tandvlees prik (ik heb van die houten stokertjes)

1 like

hup handspiegel mee naar bed! (ik doe het gewoon blind, kan prima)

2 likes

Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik altijd perse m’n lip naar boven/beneden wil houden met m’n andere hand :joy: kan die hand beter voor een spiegel gebruiken zodat het lekker in bed kan. Ga het morgen maar eens proberen!

3 likes

haha ik ram gewoon die stok ergens tussen mn tanden en zit met mn andere hand te scrollen! kwestie van oefenen misschien. succes :woman_mechanic:t2:

4 likes