Dat heb ik een keer meegemaakt, toen kwam de politie het vertellen.
Cinnamon snowman en de cheesecake vond ik het echt lekker! Berry white choc is ook een aanrader
Er zijn veel pubquizes gemaakt op het forum, je kan daar ook vragen van pakken!
Sommige jumbos verkopen dat ook. Hoef je niet 3 maanden te wachten tot het aankomt
Op Kahoot vind je leuke die gratis zijn en over 2021 gaan!
Weet iemand of de producten van Lush ook in een bubbelbad kunnen, zonder de leidingen te beschadigen?
Ik zoek mij een ongeluk maar kan het niet vinden?
Vaak niet, en een bubblebar al helemaal niet! Heb dat als kind 1x mogen doen van mijn vader en echt de hele badkamer zat onder de bubbels. Beste jeugdherinnering ooit maar niet aan te raden als je het zelf moet opruimen
Zag op facebook een berichtje voorbij komen van iemand met een grote voorraad uit de sale.
Kreeg zo’n zin in ook lekker bathbombs in mijn bad gooien. Haha ik kon de winkel bijna ruiken zelfs.
Mijn opa en oma hebben een bubbelbad en ik heb heel vaak bruis en bubbelbad van lush gebruikt! Alleen even opletten als ze grote stukje hebben.
Was het nou al een jaar geleden dat je zo’n lush tas kon bestellen in de sale?
Ja!
Je huis verhuren op airbnb of waar dan ook als je bv vaak weg bent.
Jemig, oke dit jaar is echt snel gegaan
Politie zoekt de nabestaande dan op. Vragen dan ook of jullie de kosten willen dragen voor uitvaart etc en de eventuele schulden of juist een erfenis. Dat weet je dan in dit geval niet van te voren. Ik ken genoeg casussen vanuit het zkh dat een familielid dan weigert om te komen op te draven om afscheid te nemen omdat ze dan vast zitten aan her geregel.
Oh bah. Dat zijn ook echt wel dingen om over na te denken. Ben 99% zeker dat er schulden zijn, sowieso studieschuld.
Duo studieschuld vervalt bij iemands overlijden
Oh dat scheelt. Maar ja verder ook nul idee hoe hij leeft oid. Laatste keer dat ik m sprak na t overlijden van mn vader (4 hamsters geleden) ging t niet top met m. Nou hopelijk zijn dit zorgen voor later.