Wat je even kwijt wil #57

Luxe probleem maar ik heb vanmiddag rond 13:00u al bij de mediamarkt war besteld om af te halen. Zou binnen 30 minuten kunnen maar ik heb nog steeds geen bevestiging en ze zijn maar tot 17:00 open 🥲. Ik wil gewoon just dance 2022 doen.

1 like

I feel you, mijn ex deed iets soortgelijks en dat is echt een naaistreek :sob: Ik denk dat hij niet zo goed weet wat hij met zichzelf aanmoet en denkt dat op date gaan met een ander de makkelijkste manier is om jou te vergeten. Superfijn dat je vanaf februari het rijk voor jezelf hebt. Misschien goed om in de tussentijd wat afspraken te maken w.b. daten enzo en hoe jullie met elkaar omgaan? Sterkte :heart:

1 like

Oh netjes!

1 like

Ik heb net 23 km hardgelopen en ik ben best een beetje trots op mezelf. Krijg steeds meer het gevoel dat de marathon haalbaar is.

59 likes

Thanks! We hadden al afspraken gemaakt ja, dat we zo lang we samenwoonden niks zouden uitsteken. Hij had begrepen dat we “niet op zoek zouden gaan”. En het is hem “allemaal wat overvallen”. “Maar hij heeft het echt niet zo gewild!!”

Echt een slachtoffers van zijn gevoelens, arme jongen :cry:

In drie weken ben ik vrij :smiling_face_with_three_hearts:

(Zijn moeder probeert er ondertussen voor te zorgen dat hij met winst weggaat, met alle meubels die we samen hebben gekocht. Bitch please, onze spaarrekening is altijd 65% mijn geld geweest.)

22 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het nieuwe vrienden topic

Ik heb het horloge wat ik van mijn ex heb gekregen zojuist verkocht. Hij was echt merk geil en stond er op dat ik met MK zou gaan rondlopen, wat ik niet wilde. Voelt heeelijk nu, toch weer een extratje. Wel eng want de koper moet nog langskomen :joy:

40 likes

Michael Kors? Maar dat is toch geen boeiend merk an sich, laat staan voor horloges

6 likes

Nee, was het ook helemaal niet. Echter was zijn ex helemaal fan van dat merk en hij probeerde mij een beetje om te toveren naar haar. Heel toxic :joy:

1 like

Berichten op fb met mensen die vragen waar ze bepaalde schoenen kunnen kopen. Bijna jarig en willen zichzelf verwennen. Chanel sneakers van 1000 euro.
Meanwhile als ik mezelf ‘wil verwennen’ koop ik koffie van de starbucks ofzo. Verschil moet er wezen.

21 likes

Blij dat je van hem af bent.

@Nysmn ik heb een koffiesiroop gekocht als traktatie dat ik dinsdag jarig ben 🥲

3 likes

Met weekboodschappen doen zei de caissière net “ohh zo’n gezonde kar, ben echt onder de indruk als ik zo’n kar langs zie komen”

Ik was helemaal trots, slaat nergens op :joy:

48 likes

Het slaat ook nergens op, maar ik herken het wel.
Als ik ga snackshoppen voor t weekend en ik leg een fles wijn, een zak chips, een reep chocola en een doos bitterballen op de band (of als ik word gecontroleerd bij de zelfscan) voel ik me altijd een soort loser. En als ik alleen maar gezonde shit afreken denk ik echt van, die cassiere is vast blij met me :joy:

22 likes

Same altijd bij snacks ff een courget meenemen :rofl:
Zo treurig slaat echt nergens op

7 likes

Naaah, hij is nog steeds niet geweest. “Wij komen hem straks ophalen” ja lekker duidelijk. Heb om een indicatie van tijd gevraagd maar nog niks ontvangen. Ik ben zo benieuwd, al zijn recensies zeggen dat hij afspraken na komt etc. Nou ik merk het 🥲

En dan nog denken: Wat zullen ze denken dat ik met die random courgette ga doen? :neutral_face:

2 likes

Stuur anders een bericht dat je wel graag wilt dat diegene voor een bepaalde tijd komt.
Anders zit je er de hele avond te op wachten :triumph:

1 like

Toevallig een uur geleden gedaan, het is nog niet gelezen😭

Ik wil mijn sup hobby weer oppakken en het liefst nu. En om dat goed te beginnen moet ik natuurlijk eerste beter spullen kopen zoals een nieuwe paddle van €149 euro :joy::joy: wtf het gaat om een paddle

10 likes

Oh wat irritant. Nou hopen dat diegene snel reageert of straks opeens voor je deur staat
Na 21.00u zit je er ook niet meer op te wachten lijkt mij (iig ik vind dat wel het uiterlijke tijdstip om vreemden in huis te hebben voor zoiets)

1 like