Het nieuwe vrienden topic

:stuck_out_tongue: Haha, volgens mij proberen we al een tijd een meet te plannen. Maar doe maar wel even een berichtje, want dit ga ik gegarandeerd vergeten (en zeker nu).

1 like

Ik kom hier even binnenvallen, ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen!
Ik ben 25 jaar werk in het onderwijs en woon samen met mijn vriend ergens tussen Den Bosch, Tilburg en Breda in.
Ik zie hier nog weinig mensen uit Brabant haha!

Maar ik ben graag creatief bezig en vind het ook leuk hier bezig mee te zijn op werk!
Ik kan genieten van een lekker etentje, goede film/serie op Netflix en speel graag spelletjes.

Oké dit was mijn spreekbeurt :raising_hand_woman:t2:

1 like

Een tijd terug zag ik dit topic al en het lijkt mij leuk dit jaar nieuwe mensen te leren kennen! Maarja hoe typ je nou een leuk verhaal over jezelf geen idee haha dus ik begin maar gewoon. Ik ben 32 en woon in het noorden samen met mijn vriend. Ik ben dol op mijn hond, echt mijn beste maatje. Het liefst zou ik er 3 hebben maar dat is niet zo praktisch. Daarnaast houd ik ook van sporten (wat op dit moment wat lastiger gaat door rugklachten), taarten en koekjes bakken en nieuwe dingen doen. Ik heb niet heel veel vriendinnen en houd ook wel van tijd voor mezelf maar wat meer gezelligheid is zeker welkom! Ik zou mijzelf omschrijven als optimistisch, attent en zit denk ik tussen intro en extravert in.

Is er ook een appgroepje waar ik bij zou kunnen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wat een leuk initiatief!
Evelien, 28, woon in Amsterdam Oost (IJburg) samen. Ook ik mis de vriendinnen sinds mijn verhuizing uit het Zuiden van het land steeds meer en zou het leuk vinden nieuwe contacten op te doen. Sportief (racefiets, hardlopen, fitness), kookt graag, drinkt er graag een glas wijn bij.

3 likes

Ook ik sluit me graag aan! Ik ben Angela, 28 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik heb een aantal vrienden die ik af en toe zie maar ik mis soms wat diepgang of een nieuwe invalshoek. Mijn interesses zijn astrologie, psychologie, ik heb een bizarre voorliefde voor herfst en Halloween. (I know) Ik hou van lezen, series en films kijken en ik heb sinds kort meditatie en yoga ontdekt. Ik woon samen met mijn kat (Pumpkin). Depending on the mood ben ik zowel introvert als extravert (I’m a Gemini) en zoek mensen die dezelfde interesses delen of die mij kunnen enthousiasmeren met nieuwe hobbies :wink: Of die soms gewoon even een gezellige afleiding zoeken natuurlijk.

3 likes

Voor de mensen die (succesvol) bumble friends gebruiken, hoe bouwen jullie contact op? Chatten jullie veel met iemand, of ga je vrij snel iets doen om elkaar te ontmoeten?

2 likes

Als het een beetje klikt in de chat, stel ik vaak binnen een paar dagen voor om iets irl te doen! Merk dat een gesprek na max een week wel doodbloed, dus dat probeer ik meestal voor te zijn.

2 likes

Lijkt me een prima topic om nieuw leven in te blazen en ook Bumble Friends te kunnen bespreken.

1 like

Tot nu toe is mijn enige succesvolle vriendschap via Bumble met iemand die direct wilde afspreken, dus dat zou ik wel aanraden idd. Zo weet je ook snel of het klikt, want online komen mensen soms echt heel anders over. Maar een paar dagen chatten kan geen kwaad, denk ik haha

2 likes

Dat is wel balen ja. Had laatst ook zoiets. Zat ik haar Facebook te stalken, bleek ze een profielfoto te hebben met ‘Ik stem FvD’ :grimacing:

2 likes

Hahaha, stond op het punt het te installeren maar houd me nog even in.

3 likes

Thanks voor je reactie! Ja ik heb nu twee nummers van voor de vakantie, eentje van een meisje dat eigenlijk direct zei dat ze liever afspreekt dus amper mee gepraat en de ander wel wat mee gekletst en was wel ok, maar ik vind het moeilijker hier een gevoel bij de krijgen dan bij daten via apps! Ik ga ze maar een berichtje sturen en kijken wat het me brengt.

Ook dankjewel @Quinoa !

3 likes

Ik heb nu 2 nieuwe vriendinnen via Bumble BFF gemaakt! Met die twee heb ik nog best wel een tijdje gechat en geappt voor we gingen afspreken, en bij 1 kwam dat ook omdat we in die periode toevallig allebei op vakantie gingen. Vond dat zelf wel prettig, dan wisten we al wat van elkaar en daardoor werd voor mijn gevoel de kans wat kleiner dat er ongemakkelijke stiltes zouden vallen.

Met één iemand ben ik al vrij snel ergens gaan eten, dat was ook erg leuk! Ik zou in ieder geval niet al te lang blijven chatten, denk ik, dan kan het inderdaad snel doodbloeden.

3 likes

Ik woon sinds dit weekend in een nieuwe stad, dus ik ben ook maar gelijk aan Bumble BFF begonnen. Alleen ik ben heel snel door alles geen geswipt :’) Volgens mij niet super populair in het Oosten van het land.

Misschien vind je via vriendin.nl nog wel leuke mensen. Zo heb ik een van mijn vriendinnen leren kennen. Vriendinnen online is er ook nog. Zelf uiteindelijk niets met dat account gedaan, maar ik denk dat dat ook wel succesvol kan zijn. Of gewoon miss via hier :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Thanks voor de tips, ik ga het bekijken! (:

1 like

Ik heb het ook net geïnstalleerd en zoek in omgeving Rotterdam, maar ben ook al door alles heen haha.

1 like

De paar keer dat ik heb afgesproken deed ik dat redelijk snel. Ik vond het zelf namelijk moeilijker om gesprekken op gang te houden dan met potentiële dates, en ik vond het ook wat ongemakkelijker al weet ik niet precies waarom. Als je dan gewoon snel afspreekt weet je ook meteen of het klikt of niet.
De eerste keer bijvoorbeeld dat ik met iemand wat ging drinken was redelijk, maar ik voelde niet echt een klik. Jammer, maar is ook gewoon prima om dat meteen te weten.

Zelf heb ik er in ieder geval een hele fijne en goede vriendin aan overgehouden. Wel via iemand anders die ik van Bumble ken, maar zij kenden elkaar ook daarvan dus ik vind dat dat wel telt haha. En die gezamenlijke vriendin zag ik trouwens ook nog wel vaak, maar die is nu verhuisd helaas.

1 like

Ik heb nu een paar matches, maar sommige mensen laten ook snel het gesprek doodbloeden door niets toe te voegen :sweat_smile:

2 likes

Als je beiden wat gezegd hebt, verdwijnt de match niet meer, behalve als je zelf ontmatcht of als iemand z’n profiel verwijdert.