Wat je even kwijt wil #58

Ik heb echt een kutnacht gehad, ik lag wakker van 2 tot 6 ofzoiets, echt helemaal waardeloos. En door corona gaan mijn plannen vandaag niet door dus ik ben eigenlijk echt chagrijnig en weet niet wat ik vandaag moet doen. Einde dagboekpost!!

DUO is een uitvoeringsorganisatie en zoals de naam al zegt: ze voeren beleid en wetten uit die door een ministerie worden bepaald. Niets meer of minder. Natuurlijk kunnen ze een signaal doorgeven maar ze kunnen er verder ook weinig mee in de vorm van ‘bedenken dat ze dan toch maar even een deel kwijtschelden’. Dat is een politieke keuze, geen uitvoeringskeuze. Deze actie is net als elke maand 1 cent over maken naar de belastingdienst maar niet je overige belastingen uit onvrede over het belastingstelsel. Je bereikt er precies niks mee, behalve een hoop gedoe met de belastingdienst.

3 likes

Heb een was gedraaid en opgehangen.
Keuken schoon gemaakt.
Afzuigkap weer gedaan met spray.
En nu zit ik weer thee te zuipen

6 likes

Mijn gordijnen zitten as we speak in de was :clown_face:

4 likes

Ik ben van mijn bed verplaatst naar de bank en weet niet wat ik moet doen vandaag

3 likes

Jullie mogen de DUO discussies voortzetten in het Afbetalen studieschuld topic. Berichten hierna hierover in dit topic worden verwijderd.

10 likes

Films/series kijken, puzzelen, planten water geven, iets lekkers bakken of gewoon lekker hangen en een beetje op insta/forum scrollen tot je weer naar bed gaat

5 likes

Helemaal niks.

Met dit graftakkenweer hoef je helemaal niks.

5 likes

Het is weer om niets te doen.

2 likes

Er werd al eerder aangegeven of je on topic wilde blijven

2 likes

Klinkt als Biodanza

1 like

Ik zit op een parkeerplaats al een half uur in de auto omdat mn baby slaapt op de achterbank en mn man in een winkel is
En ik vind het zooo cosy het is echt een soort

Kan ook eindelijk even ongestoord smartphonen en heb de motor aangezet en de kachel op hoog :+1:

12 likes

Ik word helemaal zenuwachtig van het geluid van de wind rondom mijn huis en ik heb net al een tuinstoel moeten redden die op weg was naar zijn vrijheid

12 likes

Haha vergeet nooit weer toen ik mn parasol in de lucht zag vliegen door het raam en op een ander plat dak meters verderop belandde :joy: dat ding stond ook nog eens ingeklapt in een enorm zware stenen voet. Oneh toch niet ik was vergeten hem in te klappen, was in de zomer. Maar alsnog was het een grappig beeld.

2 likes

Ik heb van de trap gevallen op werk (uitgegleden) en mn stuitje doet zooo’n pijn god sta me bij

1 like

Ik ben vanmorgen gaan sporten met krampen en al en mag nu dus ongegeneerd netflixen en eten.

2 likes

Mag ook zonder gesport te hebben!

9 likes

ben zo verliefd op m’n kat.

41 likes

Wat zijn er toch achterlijke mensen. Doe ik in de ah mn mondkapje op, gaat er iemand naar me lopen mekkeren :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Zeker, maar nu voelt het nog beter :grin:

1 like