Wat je even kwijt wil #58

Ja, dat is echt 100% creepy

1 like

Ik heb zo’n intense hekel aan het hele woord/concept “meisjesnaam”. Zou echt verboden mogen worden.

12 likes

Ik kreeg net valentijn wijn :handshake: toch fijn als iemand je zo goed kent

5 likes

Ik had eerst niet begrepen dat het iemand van tinder was, ik dacht dat het een verre collega of via-via vriend zou zijn waarvan je de naam niet direct herkent en dat vond ik nog wel kunnen, maar die tinder-link kwam er pas later bij en toen vond ik het ook supercreepy.
Misschien dat meer mensen het eerst zoals ik beoordeeld hadden.

1 like

Ja ik luisterde ook een 100% creepy

1 like

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Da’s lief :pleading_face:

2 likes

Wil de koelkast nog even leegmaken voor ik vertrek naar Londen dus ik ben nu met de aangebroken fles wijn bezig terwijl ik aan het koken ben met restjes uit de koelkast. Op de achtergrond Queen aanstaan en zometeen ga ik een slechte Nederlandse romcom kijken terwijl ik de rest van de fles leeg ga drinken. Happy Valentine’s Day to myself :wine_glass:

54 likes

Wanneer ga je? Veel plezier alvast!

Mijn vriend stuurde net ‘oh het is Valentijnsdag’. Gelukkig weet ik met wie ik verkering heb en zat ik niet voor de brievenbus te wachten :grimacing:

1 like

Ik (huismus) vind het na 2 jaar grotendeels thuis zijn best spannend dat straks alles weer open gaat. :pleading_face:
Versoepelstress.

52 likes

Ok m’n vriend kwam net thuis met rozen, chocola, wijn.en een lief kaartje. Complete valentijns clichebingo :ok_hand:

Suck that bloemenbezorger

11 likes

Je hoeft natuurlijk nergens heen als je dat niet wilt! Ook als alles open is mag je een huismus zijn. :hugs:

3 likes

Heerlijk yogalesje gehad, ook mijn rug is weer helemaal blij.

1 like

Ik ga nu maar heb zo geen zin :tired_face::tired_face::tired_face:

Succes! Gaan is altijd het grootste obstakel.

1 like

Maar het was zo heerlijk om geen smoesjes te verzinnen of mensen teleur te stellen of niet overkomen als een saai persoon. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ging een magic bag halen via too good to go bij een supermarkt

en ze hebben me 26 broodjes + 1 groot brood gegeven (ik ging ervan uit dat er wel meer variëteit in zou zitten)

WAT moet ik hiermee hahah, woon alleen

18 likes

Opeten in een zitting. Succes!

4 likes

heb de emmer al naast me gezet

2 likes

Haha bij een supermarkt verwacht je inderdaad wat anders :sweat_smile:

Kun je ze invriezen?

4 likes