Wat je even kwijt wil #58

Oh echt geweldig, kippenvel en een beetje emotioneel, haha. Hopelijk wordt mijn favoriete feest snel weer georganiseerd (H.oliday J.am) dan kan ik de hele avond op dit soort muziek dansen.

Super tof ook dat Dr. Dre een stukje van Don’t leave van Blackstreet op de piano speelde :heart: :100:

8 likes

Dat je op een leeftijd bent gekomen dat ze je bij grote mensen dingen vragen of je achternaam je meisjesnaam is. Niet dat ik überhaupt mijn achternaam zou veranderen als ik getrouwd zou zijn.

8 likes

Ik heb net de halftime gekeken en nu wil ik een glitter pakje !

3 likes

En witte laarzen!

4 likes

Jaa met glitter panter print omg die wil ik zo graag. En ik zag een drummer een vet paars jasje hebben met fringe.

2 likes

dat was anderson paak!

6 likes

Ik ben vandaag 33 geworden. Ik mag nu langer legaal drinken dan niet. :face_with_raised_eyebrow:

40 likes

En ik moet echt Kendrick Lamar live zien. Zo’n leuke show, snoop en dre op dat podium samen. Wilde wel luidkeels op be without you van mary j blige zingen.

11 likes

Leuke show, al had ik graag nog een vrouw erbij gehad naast Mary. Maar Missy is al een keer geweest en Rihanna heeft denk ik atm het al druk zat. Of Eve of zo…

3 likes

Gefeliciteerd! :heart:

5 likes

Gefeliciteerd! :blush:

@Era Herkenbaar, irritant is dat altijd! Misschien nu gewoon lekker sporten en daarna douchen, en dan kan je tijdens het sporten bedenken wat je gaat eten? Je hebt toch nog zat tijd om boodschappen doen daarna en dan kan je lekker voldaan hetgeen kijken waar je op dat moment het meeste zin in hebt (:

3 likes

Ooh nee wat zonde! Ik heb snoop 3x live gezien en alle keren deed hij sowieso doggystyle nummers. Rest van de set list weet ik niet meer goed maar wel dat sowieso echt alle hits voorbij kwamen. (En dat ik compleet gesloopt het concert uit kwam van het dansen springen en zingen/rappen :joy: )

3 likes

Dit is een elektrische blikopener (?), ik kan niet de enige zijn die hier iets anders in ziet. Interessant design!

77 likes

Hahahahaha die gecondenseerde melk die zo uit dat blikje loopt ook, 100% dat dit expres is

47 likes

Blikvoer but make it sexy :smirk:

14 likes

Dit is een still uit een video van een ultimate housewifey (op 8:10) en ik ben er nog niet uit of dit express is of dat ze geen idee heeft :joy: 50/50

3 likes

Ik ben nu aan het kijken en aan de ene kant twijfel ik ook maar aan de andere kant kan je dit niet niet zien toch??

1 like

Ik ook, ik wil terug.
Voelde me helemaal oud toen ik het had doorgestuurd en reactie kreeg, vroeger veel beter dan bagger van nu.

Dat zei mn pa toen ook altijd. :rofl:

4 likes

In de comments staat ook alleen maar 200x “wow so lovely! I will definitely make this! Have a nice Valentine’s Day :heart::heart::heart::heart:“ dus misschien niet echt hetzelfde publiek als FF :joy::joy:

3 likes

Hahaha ik wou je youtubesmaak niet judgen maar ik had ook wel even moeite met ‘ultimate housewifey’ eerlijk gezegd

2 likes