De auto die ik met mijn vriend deel had wat kwaaltjes die opgelost moesten voor de apk, en mijn vriend had de afgelopen tijd meer vrije dagen dan ik dus hij zou beginnen. Morgen moet de auto naar de keuring en het meeste is al klaar, de laatste kleine dingetjes zou ik doen omdat ik vandaag vrij ben. Nu heeft mijn vriend heeft dus alle grote vieze klussen gedaan (ashoezen vervangen, handremkabel vervangen en nog wat dingen) en sta ik heel lullig koplampjes en ruitenwissers te vervangen hahaha voel me echt een beetje schuldig :â)
Ik heb een vacature gezien en wil bellen maar ik vind het zooo spannend dus nu zit ik het uit te stellen
Go! Nu effe gauw doen, anders zit je er de hele dag tegen aan te hikken. Even opschrijven wat je ongeveer wil zeggen/vragen en dan gelijk bellen, heb je het gehad en kan je je de rest van de dag goed voelen over jezelf!
Ik zit âm nu in mijn koffiepauze te kijken en ik voel mij ook oud maar ik ga ook wel helemaal terug naar de tijd dat ik nog elk weekend ging stappen.
Doen! Voor de pauze 12.00 scheelt malen.
Ik typ meestal even uit wat ik ongeveer wil zeggen/ vragen als geheugensteun.
Edit, wat @Dazed zegt! Overheen gelezen
Toen ik een jaar of 15 was nam ik een keer samen met een vriendin een taxi naar huis na een feestje, want we moesten anders ver fietsen âs nachts en dat vonden onze ouders niet fijn. Dus die hadden er een vooraf geboekt. Op het schermpje in de taxi waar de chauffeur notities doorkrijgt stond toen âtwee jonge meiden, wachten tot ze binnen zijn.â Ik vond dat toen ook al zo fijn en attent om te zien!
Juist nu doen dan heb je de hele dag een fijn gevoel.
Jaaa vooral genoten van Dr. Dre, Snoop Dogg en Eminem. En een liedje van Tupac. De rest had van mij wel weg mogen blijven haha.
Klopt. Ik zeg ook niks over ze als artiesten maar ik had liever meer van Eminem enz gezien. Ben nou eenmaal fan van die oude liedjes van Dr. Dre enz.
50 cent begrijp ik nog. Volgens mijn vriend heeft Eminem hem ontdekt en heeft Dr. Dre Eminem weer ontdekt. Ja hou dat zelf allemaal niet zo bij wie wie nou ontdekt heeft.
Oh echt geweldig, kippenvel en een beetje emotioneel, haha. Hopelijk wordt mijn favoriete feest snel weer georganiseerd (H.oliday J.am) dan kan ik de hele avond op dit soort muziek dansen.
Super tof ook dat Dr. Dre een stukje van Donât leave van Blackstreet op de piano speelde
Dat je op een leeftijd bent gekomen dat ze je bij grote mensen dingen vragen of je achternaam je meisjesnaam is. Niet dat ik ĂŒberhaupt mijn achternaam zou veranderen als ik getrouwd zou zijn.
Ik heb net de halftime gekeken en nu wil ik een glitter pakje !
En witte laarzen!
Jaa met glitter panter print omg die wil ik zo graag. En ik zag een drummer een vet paars jasje hebben met fringe.
dat was anderson paak!
Ik ben vandaag 33 geworden. Ik mag nu langer legaal drinken dan niet.
En ik moet echt Kendrick Lamar live zien. Zoân leuke show, snoop en dre op dat podium samen. Wilde wel luidkeels op be without you van mary j blige zingen.
Leuke show, al had ik graag nog een vrouw erbij gehad naast Mary. Maar Missy is al een keer geweest en Rihanna heeft denk ik atm het al druk zat. Of Eve of zoâŠ
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
@Era Herkenbaar, irritant is dat altijd! Misschien nu gewoon lekker sporten en daarna douchen, en dan kan je tijdens het sporten bedenken wat je gaat eten? Je hebt toch nog zat tijd om boodschappen doen daarna en dan kan je lekker voldaan hetgeen kijken waar je op dat moment het meeste zin in hebt (: