Wat je even kwijt wil #58

Gebruik je al een bha? Dat is wel het belangrijkste ingrediënt voor onderhuidse puistjes.

1 like

Ik heb net een poging gedaan mijn dakterras mosvrij te maken, heb denk wel een kilo of 7 aan mos los geschrobt en ik moet eigenlijk nog een ronde :flushed:

9 likes

M’n vriend en ik hebben de afgelopen 3 dagen een soort Mcdonalds tour gedaan. Donderdag bij de Mac in Belgie geweest, gisteren in Duitsland en vandaag in Nederland. :sunglasses:

36 likes

Al veel verschillen kunnen ontdekken?

2 likes

In Belgie de CBO genomen, leek wel op een McChicken. En friet met kaas en bacon :heart_eyes: en in Duitsland een Mcrib op, hebben we volgens ooit in NL gehad.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

YES vandaag voor het eerst geskeelerd en die tegenwind was onwijs kut en mijn uithoudingsvermogen 0,0 maar het ging best goed en niet gevallen thank god en het was LEUK

21 likes

Ik kon t ook niet laten en heb al wat groene aanslag van mn tuinbankje en wat potten geschrobt.

3 likes

Ik ga zo toch maar proberen met de trein naar mijn ouders te reizen. Fingers crossed. :crossed_fingers:

2 likes

Dit weekend alleen thuis, volgend weekend ook weer. Ik weet niet wat ik meemaak, wat een rust EN GENIETEN.

Nu nog een serie zoeken die ik in m’n eentje kan gaan bingen.

10 likes

Jep, maar heb m’n huidroutine ff terug gebracht naar alleen wassen en dagcreme/nachtcrème, omdat ik wilde kijken of dat iets uit zou maken.

1 like

Geen enkele trein rijd hier behalve mijn boemeltreintje. Ik ben trots

9 likes

Uch jaloers. Probeer tevergeefs mijn vriend hier te krijgen maar het spoor werkt niet mee

2 likes

Oke scratch that. De eerste trein die kant op gaat nu twee uur later dan eerst en doet er een goed half uur langer over dan normaal.

Ah, bedankt voor alle hartjes allemaal.:heart: Daarom ook nog maar even een update. Het is supersnel gegaan, want vrijdagochtend is ze al overleden. 87 geworden en eigenlijk in redelijk goede gezondheid gebleven altijd. Maar blijft rot.

28 likes

Ik ben sinds september uit huis en vannacht voor het eerst weer eens bij m’n ouders geslapen omdat het handiger was. Ik sliep op m’n oude kamer en realiseerde me dat ik het echt fijn heb gehad bij m’n ouders toen ik nog thuis woonde en dat het een zegen is om zo’n warm thuis te hebben om op terug te vallen. Nu ben ik in m’n eigen huis en zijn er weer verantwoordelijkheden :roll_eyes:

33 likes

Wanneer je per toeval langs de winkel van Glossier komt maar er staat een tering lange rij :sob:

2 likes

Ik ga volgende week weer eens naar kantoor en mijn toegangspas heeft de benen genomen. Logisch. Maandag maar eerst een nieuwe aanvragen.

3 likes

Gewoon wachten.

5 likes

Hele ochtend enz in de gaten gehouden of de trein ging… ja hoor hij zou weer rijden om half 4 in Zwolle. Dus ik kom net in Zwolle met een andere trein (is een andere vervoerder), zie ik ineens dat de trein richting Utrecht toch niet meer rijdt. Melding kreeg ik pas toen ik weer in de trein naar huis zat. Ik heb echt een potje lopen janken in de trein. :frowning_face:

2 likes