Ik moet over een week naar de kapper en sta op het punt een pony te laten knippen HOUD ME TEGEN
Mijn reeks van 4 nachtdiensten begint zo en heb er zo geen zin in #huilen
Ik kijk Natuur op Rtl Z en wauw elke keer dat ik dit soort dingen zie verbaas ik me weer over hoe wonderbaarlijk de wereld is.
We hadden drie hele oude laptops op het werk die weg moesten, maar ben dus echt als de dood dat er toch data te achterhalen is, ookal wis ik alles, dus heb net alle harde schijven eruit gesloopt en met een hamer stuk geslagen. Voel me echt Willy Wortel.
Heb zojuist vast een reservering gemaakt om zaterdag bij het sushirestaurant hier in de buurt te gaan eten met vriend.
Haha dat heb ik pas ook gedaan, hele middag mee bezig geweest, helemaal kut. Niet dat iemand een fuck geeft om mijn hyvesberichten uit 2006 maar ok better safe than sorry.
Oh lekker! Ik heb gereserveerd bij m’n favo pannenkoeken restaurant, want heb al heel lang zin in een pannenkoek spek kaas. En zelf krijg ik het nooit zo lekker.
Dit is altijd wel het moment dat ik het meeste baal van zo’n reis😂
Haha laatst ook gedaan en nog kokend water op de restjes gegooid.
Ben al 2 uur zoet met studie-adviezen schrijven. Volgens mij steken ze daar in het hoger onderwijs minder tijd in en ontvangt men automatisch een advies op basis van de behaalde studiepunten.
Omdat ik verpleegkundigen-in-opleiding goede feedback gun.
Wij hadden niet eens een SLB’er op de uni, al vond ik dat eigenlijk wel prima. Als ik vragen had, vroeg ik het gewoon aan een docent.
Hier is het echt om gek van te worden. Denk aan tig documenten verzamelen en daar gegevens uit destilleren om vervolgens één papiertje in te vullen. En dan de praktijk nog bellen om er 100% zeker van te zijn dat het naar waarheid is ingevuld. En als het even kan, ook nog een persoonlijk gesprek met een student en/of een plan van aanpak opstellen.
En dan is het jammer dat de beste studenten het meest onzeker zijn.
Nu nog maar 3.
Hoop dat je snel thuis bent. Woon je in de buurt van je werk?
Nooo mijn collega heeft me aangesproken op het station en nu moeten we een uur samen in de trein ik wil gewoon even mijn ogen dicht doen zo vroeg, laat me
Die heb ik zeker twee jaar lang verzorgd bij 1 cliënt.
Vierde graads en groot als een flinke handpalm en vingerdiep.
Heb nog wat van foto’s op mijn werk iPad staan
Ik voel je pijn er zou echt een regel moeten zijn dat collega’s elkaar negeren in de ochtend haha dan wil ik gewoon muziek luisteren en niet al sociaal hoeven te doen.
Ik ben vanmorgen vergeten mijn tanden te poetsen.
Edit: en ik moet op locatie werken tot half 5.
op de fiets welgeteld 4 minuten
Snel een pak kauwgom kopen. Niet geweldig maar het moet maar even zo.
Er is een tijd terug een duif door mijn raam gevlogen en dat raam wordt nu gefixt. Maar ik heb een buurman waar ik niet super contact mee heb en was het vergeten hem te zeggen en het maakte om half acht echt een teringherrie om het kapotte raam eruit te halen.
Dus ik ben benieuwd of die buurman straks voor m’n deur staat om te klagen