Het ziet er zooooo lekker uit buiten vanachter glas. Waarschijnlijk veel kouder dan ik nu denk dus blijf nog maar even binnen en mezelf voor de gek houden. Heb meteen een voorjaarsgevoel en goed humeur. Voelt echt weer even als vorig jaar februari / maart toen het ook een paar keer zo lekker is geweest en dat was voor mij zo’n fijne tijd
En het ergste is ook nog dat als je dan in bed ligt, je ineens klaarwakker bent. Waarom gaat mijn bank-moeheid niet mee naar bed?
In het zonnetje is het echt lekker. shirtje en winter jas zijn voor mij wel voldoende om nu normaal naar buiten te gaan. als ik een langer stuk ga lopen zou ik toch al snel verwisselen naar een t-shirt.
Ik heb nooit aan valentijn gedaan maar nu dacht ik met nieuwe vriend dat het wel leuk is om iets kleins te doen. Dus ik heb een Assassin’s Creed valhalla puzzel gekocht. Zover “iets kleins” en een paar blikken Monster.
Omg die mamoet wil ik!!
Wow vind deze een soort van heel menselijke ogen op een knuffel super freaky
Dat is dus de charme
Geluuuukt
Pffff heb gister voor t eerst weer geborreld na dry january en ben gewoon echt brak van 1 speciaalbier en 4 wijn. Dit heb ik echt niet gemist.
Ik heb al een paar dagen last van mijn stuitje/bil.
Elke keer als ik buk, doet het irritant
Schijnbaar hadden wat vrienden een verrassingsweekend voor mij georganiseerd omdat ik bijna jarig ben en het nu lichamelijk etc. zo goed gaat dat ik veel dingen kan, maar nu valt alles in het water door enkele coronabesmettingen.
Ik hoop het, maar het is wel heel lastig om het te organiseren. Veel mensen om mij heen hebben kinderen, wonen nogal verspreid en ik heb atm ook ongebruikelijke taken. Vind het op dit moment wel lastig mentaal incasseren omdat de afgelopen jaren niet leuk waren én ik heel veel behoefte heb aan gezelligheid en dingen ondernemen.
Ik ben een alcoholvrij biertje aan het drinken in mijn badjas in de zon. Voelt alsof ik op vakantie ben haha
Ik had 12 paar nieuwe sportschoenen besteld om te passen, voor twee sporten.
De twee goedkoopste paren per sport zaten het lekkerst, wat een geluk.
Is dit de speld?
Ze moeten de carnaval festival van de Efteling opzetten.
Veel beter
Ik heb weer een ponnie laten knippen nadat ik een paar jaar terug heb gezegd “doe ik nooit meer”. Ben benieuwd of ik morgen spijt heb.
Dit heb ik ook al een tijdje! Af en toe als ik buk een soort drukkend gevoel in mn stuitje. Zit eraan te denken om zo’n ergonomisch zitkussen aan te schaffen voor op mn bureaustoel, wie weet helpt dat. Let me know als je erachter komt wat bij jou de oorzaak is want ben wel benieuwd nu
De badkamer was echt heel vies geworden en ik gooide ook nooit echt wat weg.
Nu ben ik al drie uur de badkamer aan het schoonmaken met de kercher en shit aan het weggooien. In plaats van gele tegels hebben we nu gele en witte tegels.
Wining at unsuccessful adulting.