Wat je even kwijt wil #58

Wow maar ook echt desoriënterend, het is gewoon al half 6? Is echt weer wennen zo

3 likes

Hoe gaat het inmiddels? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zag net krokusjes opkomen😍

6 likes

Dacht ik superlekker koekjes meegenomen te hebben, zijn ze matig. Zo jammer. :cry:

1 like

Ja, ik ben te laat begonnen koken omdat ik dacht dat het nog vroeg was!

1 like

Echt precies dit heb ik ook :joy: ik vraag me ook af of ik er überhaupt weer zin in ga hebben (who am i kidding, vast wel)
Ik ben zo gewend geraakt aan de weekenden zoals ze de afgelopen 2 jaar waren. Ervoor kon ik gerust om 22.30 beslissen dat ik een uur later in de club zou staan :dizzy_face:
Nu moet ik daar niet aan denken en val ik rond 22 uur op de bank in slaap, maar als het echt weer allemaal kan, gaat het vast weer kriebelen

Ik maakte laatst naar een Engelstalige collega de opmerking “the pandemic has taken my youth”, gezien ik 27 was met de laatste keer uitgaan voor corona en ik word in mei 30 en ik had eerlijk gezegd gevoelsmatig al afscheid genomen van het nachtleven haha zo dramatisch, gewoon inhalen binnenkort die 2 jaar!!

15 likes

Ik vraag me echt af in wat voorn zwart gat die vrijheid strijders gaan vallen als straks alles weer mag.

28 likes

Kan ik zo beantwoorden; tradisie

9 likes

Omg gaan ze een traditie maken van die domme demonstraties?! :clown_face::innocent:

8 likes

Wat moet Doutzen dan doen. Weer haar modellenwerk oppakken? :cry:

5 likes

een keer per jaar ter gedachtenis met hun blokker pannenset naar Den Haag.

6 likes

Broek eroverheen?

1 like

En als afsluiting, die pan in de hofvijver gooien

4 likes

Jaa ik heb bedacht dat ik een midi jurk doe met overknee boots en zon korte legging eronder. En dan daar mn boots uit en salsa hakken aan.

1 like

ho ho ho laten we historisch accuraat blijven. eentje he.

8 likes

Excuus, ik zou die historische gebeurtenis niet willen besmeuren met onwaarheden.

4 likes

ja nee dat we het maar ff allemaal ope en rijtje hebben!!!
Deksels

(Grapje uiteraard)

2 likes

Ik weet niet wat er vanmiddag gebeurde, maar ik stond ineens al mijn ramen van binnen en buiten te wassen. Van boven tot onder…eerste keer sinds ik hier ben komen wonen 2 jaar geleden :rofl:
( ik moest eigenlijk aan de studie, maar dit had prioriteit, dat begrijp je)

10 likes

Keek eindelijk Tinder Swindler en wow. Hoe kan je zo zijn? En hoe kan die man nu gewoon wéér een vriendin hebben?

2 likes

Het is echt tyfuskoud buiten

3 likes