Nu stunt John de Mol alleen nog met onbekende Nederlanders
Maar sterren spuwen vuur gaat weer te ver
Ik doe dit ook vaak niet. Maar ik denk een beetje 50/50, want als ik ergens naartoe moet met de trein of naar de stad echt is t wel anders. Maar als ik een dag heb dat ik niemand zie of spreek loop ik de hele dag in jogging en pyjama tshirt en ga dan ook gemakkelijk zo naar de supermarkt.
Ik ben wel in voor een BN’er dansmarathon.
De F sterren waar we nu aan toe zijn herkennen we toch niet, kan het net zo goed met échte onbekende Nederlanders
Ligt eraan. Als ze gevaarlijke dingen met tiktokkers zouden doen hoor je mij niet klagen.
@kali En, sta jij zo op Prspct?
En als het af is ben ik wel benieuwd naar de locatie
Vast ergens in 010
Liep met een aantal glazen naar de keuken en een ging stuk, lekkere Jaap in m’n hand en overal glas. Altijd top.
ik woon voor het eerst in mn leven echt helemaal alleen (geen huisgenoten/familie/vriend/etc) (en het is maar tijdellijk) maar het valt me zo zwaar. vast leerzaam, maar ik vind het verschrikkelijk.
Aahw ik zag een stelletje die afscheid nam bij de bushalte. Nog helemaal naar elkaar kijken bij het instappen en kushandjes en verliefd kijken en zwaaien.
Vast nog prille liefde.
Ik heb zin in een kaasplankje en ik heb zowaar drie verschillende kaasjes in huis, life is good
Ik las een paar dagen geleden op dit forum ergens iets over een spel project makeover, toen heb ik dat ook gedownload, en nu ben ik binnen 2/3 dagen al bij level 75 oeps.
Hahaha sorry, mijn schuld. Ik vind de makeovers wel stom want ze worden altijd ineens heel sexy en knap
Wow iemand met een bad trip in de trein volgens mij, hij heeft wel iemand bij zich. Maar hij zegt dat zijn ouders al slapen en hem niet kunnen ophalen van het station enzo. Sneu
Oke dat meisje zegt nu ik ga je thuisbrengen. Gelukkig.
Mijn dikke chihuahua die net deze hond tegen kwam:
En dan toch helemaal loco gaat op hem. Love dat Mexicaanse zelfvertrouwen
Ik heb te veel cocktails gedronken. Dat gaat morgen een probleem zijn
Ja laten we wel wezen, het is nu al een probleem
Omg ik ben nu chips aan het eten in bed na een avond uitgaan Kan me niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik dit heb gedaan
2 nachtmerries achter elkaar gehad over verschillende mensen. En ook al de derde van deze week.
Gister zei mn vriend al dat vrouw waar hij morgen (nu dus) mee moet samenwerken had gezegd dat ze een matrasje zou meenemen en zou gaan slapen. Mijn vriend dacht die lult.
Komen ze nu aan op het werk en is zij daadwerkelijk een luchtbed aan het oppompen en gaat zo slapen. Die vrouw is niet goed.