Ik gok wellicht het fietsen tijdens mijn werk
Die hebben van die klote zadels.
Vraag nu gewoon elke keer of mijn partner even wil masseren als ik klaar ben
De zon komt eindelijk weer boven de gebouwen aan de overkant van de straat uit, en schijnt dus weer bij mij naar binnen. Het voelt als zo lang geleden dat mān huis opwarmde door de zon (is het ook)
HER NAME WAS LOLA, SHE WAS A SHOWGIRL
Tuh Tuh Tuh Tuh Tuh du tuh duh tuh dutudututuuuuh
WITH YELLOW FEATHERS IN HER HAIR AND A DRESS CUT DOWN TO THERE
Baby shark tududududududu
Omg nee
Ohhh ik heb als schoolmusical Copacabana gedaan, zo lekker kitch, goed memories (dit was geen groep 8 musical hoor, no worries, middelbare school in US haha)
Dus ik zou absoluut niet meer weggaan bij het protest als Copacabana wordt ingezet
Eh ik bedoel natuurlijk SHE WOULD MERENGUE EN DO THE CHA CHA
12? Damn millieu who?
Ik moet zooooveel huishoudelijke taken doen - het volwassen leven is soms echt kut - maar ik zit gewoon al een uur op bed tussen de was doelloos te scrollen.
Heb nu al sushi besteld voor 19.00 uur vanavond want die sushi tent blijft me naaien door telkens net bezorging te sluiten als ik wil bestellen.
Oke panini of nie ik wil dit jaar weer op vakantie.
Misschien niet leuk tov de mensen die niet kunnen vanwege de besmetting maar kan het niet alsnog, kleinschaliger, doorgaan met de mensen die wel kunnen? Vind het echt rot voor je
Van ƩƩn aanbieder
-
Ik bestel niet tot nauwelijks
-
Werk 60u per week en die winkel ligt niet naast mān werk of huis, ik probeer al een maand een bezoek aan die winkel in te plannen.
-
Que waarom verdedig ik mezelf en waarom vraag je het? Kan ik zestig dingen voor het milieu goed doen en ƩƩn ding fout?
Stap weer ff in mān elektrische auto om bio boodschappen te gaan doen hoor. Nee flauw.
Gewoon doen, als is het een weekje Schiermonnikoog
Je mag me altijd appen voor hulp!
#grannylife
Het waait maar ik zit op mn balkon met een dekentje want zon
Mijn auto bokte met rijden en ik wist van eerder dat het waarschijnlijk de bougies, bobines en bobinekabels konden zijn. Ik heb ze net zelf vervangen en nu rijdt mijn auto weer als een zonnetje! Call me automonteur
Mijn vriend is weg naar voetbal dus ik ga zijn lievelingcake maken in mijn nieuwe hartjescakeblikš Lekker afgezaagd voor Valentijnsdag maar wel leuk om te doen.