Wat je even kwijt wil #58

Ik vind het jammer dat dit bericht niet direct onder die van @Banananana staat.
Ik wil echt dansen en dan niet thuis met een hoepel maar gewoon in da clubbbbb.

5 likes

Ik kan er elke avond weer zo kwaad om worden dat als je dan half inslaap valt op de bank en naar bed wil, je eerst nog de pil in moet nemen en je tanden moet poetsen met dat koude water en vaak nog plassen ook. Ik zou graag gewoon van bank naar bed worden getransporteerd

17 likes

Pff ja ik ook. Vooral mijn make-up er af halen vind ik dan nog zo kut om te moeten doen. Ik probeer dit nu vaak al eerder op de avond te doen, maar soms vergeet ik het en dan baal ik zo erg

5 likes

Ik heb vanavond tijdens een verjaardag op de wc 2 minuten met mijn armen staan zwaaien om nét voor 12u mijn doel te behalen op mijn Apple Watch :thumbsup:

31 likes

Oh men wie heeft er ooit bedacht dat het een goed idee is om om 8u te gaan rijlessen. Veel te vroeg voor in het weekend!!

6 likes

Ik had een korte nacht dus ben moe dus hoop dat ik mn inwerk16jarige verder kan inwerken want dan hoef ik alleen maar een beetje op te letten. Al is de kans groot dan ik dan wel zelf half in slaap val.
Mensen uit de buurt, ga naar een andere hema vandaag alsjeblieft, dankjewel.

Shit moet zelf werken :sob:

2 likes

Prspct :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::heart:

Daar ging ik ook nog wel eens een paar voetjes van de vloer doen :flushed:

2 likes

Maassilo paar keer geweest en feestjes in het land. Ben geen rotterdammert :sweat_smile:

5 likes

Jaa klopt, nu een week al niet meer… maar alles gaat verder goed na de operatie, dus dat is heel fijn! Z’n PCR ct-waarde was gister 28 (moet +30 zijn) dus goeie hoop op dat ie vandaag of morgen negatief test woep woep! Nu nog even afwachten of het ziekenhuis mee wil werken want ze houden niet zo van assertieve patiënten die vragen stellen :sweat_smile:

Een man van 70 in zijn kamer ligt al bijna 2 weken in quarantaine en die zit nog niet eens bij de 30 in de buurt, pfoeh lijkt me zo kut. Zo eindeloos wachten

6 likes

Leuk! Niet glad?

2 likes

Hotels zoeken is zo lastig. Heb een selectie gemaakt uit drie hotels nu voor een stedentrip. Allemaal 4 sterren, goede reviews, liggen dichtbij elkaar, ongeveer even duur. Welke is nu goeddddddd

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik heb het 2 weken! Weten uit te stellen om mn haren te wassen, maar ik moet er nu toch aan geloven.

giphy-1-2

17 likes

Wow 2 weken, teach me master

6 likes

Het was stervenskoud in de sportschool

1 like

Haha naja normaal was ik het 1 keer in de week, maar met al die regen van laatst dacht ik. Wat heeft het voor zin aangezien ik zeker 3 keer helemaal ongeregent ben. Het is gek genoeg maar een klein beetje vet.

5 likes

Vaak droogshampoo van Batiste gebruiken. Dan red ik het ook 2 weken

1 like

Ik zou dan kijken of er foto’s van het ontbijt bij staan en op basis daarvan kiezen haha. Als je inclusief ontbijt boekt natuurlijk. Ik kan me zo verheugen op hotelontbijtjes maar heb ook wel eens gehad dat het erg tegenviel

2 likes

Ik ben helemaal nerveus voor de ll kaartjes zo. Heb mn ticketmaster ww al vernieuwd, gecheckt of het overal is opgeslagen, geld op mn rekening gezet van mn spaarrekening, creditcard erbij gepakt. letsgoooooooo

5 likes

Mijn insta begint eindelijk te begrijpen dat ik vage shit leuk vind, gelukkig is het vaak te duur.

20 likes