Wat je even kwijt wil #58

Yes, test is negatief. Carnavalspakje aan en hoppa :beer:

17 likes

Zou het misschien kunnen komen door een verkeerde roller?

1 like

Ik werk thuis en de kinderen zijn ook thuis. Heeft mn vriend super hard kinderen voor kinderen aan staan :rofl:

1 like

Is het nieuwbouw? Dan moeten er vaak wel 10 lagen op omdat de muren alles opzuigen en je dan vlekken krijgt

3 likes

Ja is nieuwbouw, dan ben ik nog wel even bezig 🥲

Nu in het goede topic lol, ik heb net ja gezegd tegen een dienst van 10 uur aanstaande zondag en ik kom er net achter dat ik zondag of maandag ongesteld word :upside_down_face:

Heel veel sterkte :kissing_heart: maar wat fijn dat je op die manier afscheid hebt kunnen nemen.

3 likes

Ik ben bang dat het een beetje mosterd na de maaltijd is maar ik vrees dat je voorstrijk had moeten gebruiken. Muren in een nieuwbouwwoning absorberen vaak heel veel verf, waardoor het dus vlekkerig wordt. Voorstrijk voorkomt dat.

Veel sterkte voor jou :heart:

2 likes

Het frustreert me echt dat ik tegenwoordig zo snel moe ben. Ik ben net een uurtje op m’n werk geweest om te kletsen met collega’s, heb even m’n vakantiedagen doorgegeven in het programma en had daarna hoofdpijn en last van duizeligheid. Echt pfff :disappointed:

4 likes

Hooikoortsseizoen is weer begonnen :tada:

7 likes

Ook bekend als het seizoen: is het corona of is het hooikoorts?

25 likes

Ik heb mijn wimpers laten liften en het is zo prettyyy

11 likes

Jaloers, bij mij werkte t niet.

1 like

Why not both 🥲

6 likes

Ik ga naar de club vanavond. SO EXCITED :tada::tada::tada:

17 likes

Ik heb geen jeukende ogen, maar wel het gevoel dat er een hond van 15 kilo op mijn borstkas ligt. Ja, ik spreek uit ervaring.

2 likes

Waarom wordt koffie gratis aangeboden maar cola light niet.

6 likes

Ik kijk altijd op deze site, wel voor reuma/migraine, maar misschien heb je er iets aan.

4 likes

Ik zit verstopt in de poppenhoek. Heb heb nog vergadering maar ik wil niet

18 likes