Wat je even kwijt wil #58

Ben al sinds 5 uur wakker :v:t2: half 2 in slaap gevallen. Love me lefe

3 likes

Ik heb Disney+ afgesloten omdat ik dikke FOMO had want ik heb Encanto nog niet gezien. Wat ga ik als eerste kijken? Alexander Hamilton.

Vraag mij niet naar de logica

14 likes

Wanneer je tiktok kijkt, kitten video’s ziet en je moet janken omdat je je kat mist.
Echt, top begin van de dag.

Anyhow, zo sporten en dan vanmiddag naar een vriendin en eten bij De Beren.
Dag liefdagboek. CryingEmo1992xOxO

3 likes

De liedjes van Hamilton en Encanto zijn wel beide van Lin-Manuel Miranda, dus dat is wel logica

9 likes

Ik vond een kaneelbroodje, een croissant en een worstenbroodje in de vriezer. Breakfast of champions

23 likes

Ik wil ook prspct :cold_sweat:

5 likes

Het was in een oud kantoorpand idd in de buurt van 010!

1 like

Zelf niet maar vrienden wel, zag er vet uit :dizzy_face:

4 likes

Ik was net met mijn vriend en zijn beste vriend aan het ontbijten bij zo’n ontbijtbuffet en ik had pannenkoeken gepakt. Nu wou ik er iets van siroop overheen doen ofzo, en er stond zo’n flesje op tafel. Dus ik pak dat flesje en strooide het over mijn pannekoek, maar ik vond het al zo waterig. Dus ik ruik eraan, ruikt het super zuur. Heb ik serieus een hoop azijn over mijn pannekoeken staan gieten :rofl:

Heb er vervolgens Nutella op gesmeerd en ze alsnog opgegeten :rofl:

36 likes

Wat ik zag op de insta van Reeza wel lekker knus!

Was eigenlijk ook wel graag naar dat Multigroove feestje gegaan :cry:

2 likes

Hahaha wat is dit :joy::joy:

(Sorry taalnazi’s, ik zal er op letten)

57 likes

Mag uitprinten en nachecken wel?

4 likes

Ja dat zie je toch

7 likes

Wat is dit dan voor iemand? :joy::joy: En wat is de context? Zou zo raar zijn bij mijn kantoorbaan.

5 likes

Behalve dat Hamilton echt saai is :expressionless:

2 likes

En er was geen NL ondertiteling dacht ik op Disney+
Zat helemaal klaar om met m’n oma te kijken

Jawel hoor.

Nee?

Of mijn instellingen staan gek maar bij alle andere series wel gewoon

4 likes

Ooh sorry had begrepen dat Disney + niet in het Nederlands beschikbaar was. Bij Hamilton staan inderdaad geen Nederlandse ondertitels.

1 like

Voor de eerste keer in drie weken weer eens een normale nacht slaap gehad en ik ben gelijk een ander mens.

1 like