Wow super knap! Ik weet niet eens wat dat allemaal isđ
Ze zijn me voor aankomende week weer vergeten in te roosteren op mijn vrijwilligerswerk. Echt al de zoveelste keer. Weet alleen nog niet of ik het aan ga geven of het maar zo laat.
Ik ook niet tot het de eerste keer stuk ging 4 jaar geleden haha. Toen heeft de garage het gedaan voor 200 euro ofzo. Nu was ik alleen 90 euro kwijt voor de onderdelen en een uurtje van mijn tijd
Nee het wordt geduld hebben en waarschijnlijk verplaatsen naar mei / juni.
Ik heb mijn beddengoed vanmiddag over mijn balkon te drogen gehangen. Hahaha het was 8 graden maar anders moest ik voor de droger betalen. Het is nog best droog ook!!
Ik ben nog herstellende van gisteravond en âmoetâ zo weer gezellig doen 𼲠gelukkig begin ik maandag pas in de middag
En ja, cancelen is niet echt een optie in deze anders had ik dat wel gedaan haha
Waarom begin je niet gewoon aan een simpele granny?
Engels sprekende mensen noemen de febo de viboâŚ
Cultuurbarbaren
Ik deed een test welke sport bij mij zou passen en er kwam schansspringen uit
Oh waar is deze test haha
Ja dat lukt best goed in de zon! Ik laat het altijd drogen. Handig om een extra set te hebben zodat je niet hoeft te wachten totdat die droog is. (Ook aan mezelf gericht haha, laatst verwarming aan moeten zetten om te drogen)
Oh nou dat is het grappigste, het was op een ânaam stadâ sport website en ik dacht dus dat je dan alleen sporten van de verenigingen in de buurt zou zien, maar dat gaat niet echt met schansspringen hè
Want in andere landen bestaat geen vuurwerk gelukkig
Nou, ga ervoor!
Whahahaha ik ben op sport.nl terechtgekomen en heb daar de sportwijzer gedaan.
Bij mij kwam âvrijetijdssportâ op 1. Wtf is dat. Nou, de top 3:
klaverjassen
boccia (soort paralympische jeu de boule voor mensen met ernstige motorische beperkingen)
poker
Komt goed met mij, 2024 olympische spelen pokeren here I come
Ik heb zin om morgen iets te doen, maar weet niet wat. Denk dat ik morgen uiteindelijk niet verder kom dan boodschappen doenđ
Waarom zijn dit soort risicovolle bnâershows niet meer op tv. Skeleton ofzo lijkt me wel leuk om te zien