Ben al sinds 5 uur wakker half 2 in slaap gevallen. Love me lefe
Ik heb Disney+ afgesloten omdat ik dikke FOMO had want ik heb Encanto nog niet gezien. Wat ga ik als eerste kijken? Alexander Hamilton.
Vraag mij niet naar de logica
Wanneer je tiktok kijkt, kitten video’s ziet en je moet janken omdat je je kat mist.
Echt, top begin van de dag.
Anyhow, zo sporten en dan vanmiddag naar een vriendin en eten bij De Beren.
Dag liefdagboek. CryingEmo1992xOxO
De liedjes van Hamilton en Encanto zijn wel beide van Lin-Manuel Miranda, dus dat is wel logica
Ik vond een kaneelbroodje, een croissant en een worstenbroodje in de vriezer. Breakfast of champions
Ik wil ook prspct
Het was in een oud kantoorpand idd in de buurt van 010!
Zelf niet maar vrienden wel, zag er vet uit
Ik was net met mijn vriend en zijn beste vriend aan het ontbijten bij zo’n ontbijtbuffet en ik had pannenkoeken gepakt. Nu wou ik er iets van siroop overheen doen ofzo, en er stond zo’n flesje op tafel. Dus ik pak dat flesje en strooide het over mijn pannekoek, maar ik vond het al zo waterig. Dus ik ruik eraan, ruikt het super zuur. Heb ik serieus een hoop azijn over mijn pannekoeken staan gieten
Heb er vervolgens Nutella op gesmeerd en ze alsnog opgegeten
Wat ik zag op de insta van Reeza wel lekker knus!
Was eigenlijk ook wel graag naar dat Multigroove feestje gegaan
Mag uitprinten en nachecken wel?
Ja dat zie je toch
Wat is dit dan voor iemand? En wat is de context? Zou zo raar zijn bij mijn kantoorbaan.
Behalve dat Hamilton echt saai is
En er was geen NL ondertiteling dacht ik op Disney+
Zat helemaal klaar om met m’n oma te kijken
Jawel hoor.
Ooh sorry had begrepen dat Disney + niet in het Nederlands beschikbaar was. Bij Hamilton staan inderdaad geen Nederlandse ondertitels.
Voor de eerste keer in drie weken weer eens een normale nacht slaap gehad en ik ben gelijk een ander mens.