Wat je even kwijt wil #58

Dankjewel, ben weer een illusie armer đŸ„Č

2 likes

Omg ik ben op een bachata feestje en er was ineens zoveel club muziek. Lof it ik leef helemaal op.

16 likes

Echt he! Ik mis dit zo!

Oh of Hole in the Wall

Toch 20000000000x leuker dan BN’ers die knikkeren

12 likes

Of BN’ers die kunnen zingen of quizzen :unamused:

3 likes

Vergeet fotograferen niet.

4 likes

Ik had me echt voorgenomen dat als ik verhuisd zou zijn dat ik me zou opmaken en normaal aan zou kleden. Nou ik weet niet hoe anderen dat doen, maar het lukt me niet. Ik loop echt nu al twee vrije weken in pyama en ga ook gewoon zo de straat op want 0 care. Ik zie niemand, ik spreek niemand dus waarom zou ik moeite doen. Vraag me echt af hoe abnormaal dat is, want het lijkt wel alsof mensen zich ook helemaal optutten als ze vrij zijn.

Ik ben overigens wel trots op mezelf dat ik de afgelopen dagen buiten ben geweest. Kon me er bijna niet toe zetten maar ik ben naar het dorp en het stadscentrum geweest en ik vond het zelfs leuk?!

16 likes

En zelfs pottenbakken dacht ik.

6 likes

Nu stunt John de Mol alleen nog met onbekende Nederlanders :frowning:

2 likes

Maar sterren spuwen vuur gaat weer te ver

3 likes

Ik doe dit ook vaak niet. Maar ik denk een beetje 50/50, want als ik ergens naartoe moet met de trein of naar de stad echt is t wel anders. Maar als ik een dag heb dat ik niemand zie of spreek loop ik de hele dag in jogging en pyjama tshirt en ga dan ook gemakkelijk zo naar de supermarkt.

1 like

Ik ben wel in voor een BN’er dansmarathon.

5 likes

De F sterren waar we nu aan toe zijn herkennen we toch niet, kan het net zo goed met échte onbekende Nederlanders

1 like

Ligt eraan. Als ze gevaarlijke dingen met tiktokkers zouden doen hoor je mij niet klagen.

3 likes

@kali En, sta jij zo op Prspct?
En als het af is ben ik wel benieuwd naar de locatie :full_moon_with_face:
Vast ergens in 010

1 like

Liep met een aantal glazen naar de keuken en een ging stuk, lekkere Jaap in m’n hand en overal glas. Altijd top.

4 likes

ik woon voor het eerst in mn leven echt helemaal alleen (geen huisgenoten/familie/vriend/etc) (en het is maar tijdellijk) maar het valt me zo zwaar. vast leerzaam, maar ik vind het verschrikkelijk.

12 likes

Aahw ik zag een stelletje die afscheid nam bij de bushalte. Nog helemaal naar elkaar kijken bij het instappen en kushandjes en verliefd kijken en zwaaien.
Vast nog prille liefde.

10 likes

Ik heb zin in een kaasplankje en ik heb zowaar drie verschillende kaasjes in huis, life is good

10 likes

Ik las een paar dagen geleden op dit forum ergens iets over een spel project makeover, toen heb ik dat ook gedownload, en nu ben ik binnen 2/3 dagen al bij level 75 oeps.

9 likes

Hahaha sorry, mijn schuld. Ik vind de makeovers wel stom want ze worden altijd ineens heel sexy en knap

1 like