Ik heb zooooo een zin in de superbowl half time Nu nog de tijd zien door te komen
Alleen nog in het wit en in een tand een glittersteentje.
Ik zou echt supervaak dat ding flossen met een handdoek. Gewoon voor de lolz.
Ja leeeuk, ga je het live kijken?
Ik twijfel nog tussen blijven kijken of nog ff slapen + wekker zetten, maar ik ben bang dat ik het dan mis En dit optreden wil ik echt niet missen, ik hoop ook ergens dat ze weer een soort 2pac hologram gaan doen zoals met Coachella.
Ohh ja dat zou vet zijn. Ik ga het wel terugkijken op YouTube ofzo Anders ben ik morgen echt te verrot
Ik heb vanmiddag een hello kitty sticker book gekocht bij de Action. Nu ga ik mezelf belonen met een sticker als ik een (voor mij) lastigere taak heb volbracht. Im such an adult.
Encanto is echt een mega leuke film
Zolang het maar werkt
Ik hoop het. anders neem ik het mee naar werk en als mensen wat vragen en ze geven zelf het antwoord al, dan geef ik ze een sticker.
Ik heb de hele tijd het idee dat er nog water in mijn oor zit van het douchen maar ik krijg het er niet uit
Dat motiveert wel beter dan een krul
Ik ben gewoon een ITer, geen leraar
Meer mijn shit humor…
Ik blijf bij mijn standpunt
Ik heb dit soms ook wel eens een paar dagen. Trekt gelukkig wel altijd vanzelf weg maar heel irritant is dat!
Waarom moeten mensen lachgas doen ten eerste maar op een of andere manier lijkt het ook altijd in een auto te moeten??
Pas je deze ook toe op jezelf?
De ‘hype’ is inderdaad dat er (voor het eerst) een Nederlandse serie en film is gemaakt waarbij het hoofdpersonage gay is maar dat niet per se het onderwerp van de serie is of dat die persoon bijv nog ‘uit de kast moet komen’ en dat de film daarom draait. Het gaat ‘gewoon’ over Anne en toevallig is ze gay. Het gaat juist ook om de alledaagsheid ervan! En het is ontzettend representatief wat ik, als niet-hetero vrouw, echt super verfrissend vind en waarvan ik denk dat het echt goed is voor ook een wat jongere doelgroep die bijv. nog zoekende is betreft identiteit, seksualiteit etc. Bovendien is de serie gemaakt met 0 budget en dat vind ik ook echt knap! En de makers en acteurs zijn ook vrijwel allemaal queer, wat ook vaak niet zo is. In (grote) films worden bijv. gay personages of transgender personages bijna nooit gespeeld door mensen die dat in real life ook zijn. En het personage Lou (Thorn Roos de Vries) is de eerste non-binaire persoon die een hoofdrol heeft in een NLse film.