Wat je even kwijt wil #58

Wow iemand met een bad trip in de trein volgens mij, hij heeft wel iemand bij zich. Maar hij zegt dat zijn ouders al slapen en hem niet kunnen ophalen van het station enzo. Sneu :frowning:
Oke dat meisje zegt nu ik ga je thuisbrengen. Gelukkig.

4 likes

Mijn dikke chihuahua die net deze hond tegen kwam:

En dan toch helemaal loco gaat op hem. Love dat Mexicaanse zelfvertrouwen

47 likes

Ik heb te veel cocktails gedronken. Dat gaat morgen een probleem zijn

4 likes

Ja laten we wel wezen, het is nu al een probleem

4 likes

Omg ik ben nu chips aan het eten in bed na een avond uitgaan :sob::heart: Kan me niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik dit heb gedaan

31 likes

2 nachtmerries achter elkaar gehad over verschillende mensen. :cry: En ook al de derde van deze week.

Gister zei mn vriend al dat vrouw waar hij morgen (nu dus) mee moet samenwerken had gezegd dat ze een matrasje zou meenemen en zou gaan slapen. Mijn vriend dacht die lult.

Komen ze nu aan op het werk en is zij daadwerkelijk een luchtbed aan het oppompen en gaat zo slapen. Die vrouw is niet goed.

2 likes

Ben al sinds 5 uur wakker :v:t2: half 2 in slaap gevallen. Love me lefe

3 likes

Ik heb Disney+ afgesloten omdat ik dikke FOMO had want ik heb Encanto nog niet gezien. Wat ga ik als eerste kijken? Alexander Hamilton.

Vraag mij niet naar de logica

14 likes

Wanneer je tiktok kijkt, kitten video’s ziet en je moet janken omdat je je kat mist.
Echt, top begin van de dag.

Anyhow, zo sporten en dan vanmiddag naar een vriendin en eten bij De Beren.
Dag liefdagboek. CryingEmo1992xOxO

3 likes

De liedjes van Hamilton en Encanto zijn wel beide van Lin-Manuel Miranda, dus dat is wel logica

9 likes

Ik vond een kaneelbroodje, een croissant en een worstenbroodje in de vriezer. Breakfast of champions

23 likes

Ik wil ook prspct :cold_sweat:

5 likes

Het was in een oud kantoorpand idd in de buurt van 010!

1 like

Zelf niet maar vrienden wel, zag er vet uit :dizzy_face:

4 likes

Ik was net met mijn vriend en zijn beste vriend aan het ontbijten bij zo’n ontbijtbuffet en ik had pannenkoeken gepakt. Nu wou ik er iets van siroop overheen doen ofzo, en er stond zo’n flesje op tafel. Dus ik pak dat flesje en strooide het over mijn pannekoek, maar ik vond het al zo waterig. Dus ik ruik eraan, ruikt het super zuur. Heb ik serieus een hoop azijn over mijn pannekoeken staan gieten :rofl:

Heb er vervolgens Nutella op gesmeerd en ze alsnog opgegeten :rofl:

36 likes

Wat ik zag op de insta van Reeza wel lekker knus!

Was eigenlijk ook wel graag naar dat Multigroove feestje gegaan :cry:

2 likes

Hahaha wat is dit :joy::joy:

(Sorry taalnazi’s, ik zal er op letten)

57 likes

Mag uitprinten en nachecken wel?

4 likes

Ja dat zie je toch

7 likes