Wat is dit dan voor iemand? En wat is de context? Zou zo raar zijn bij mijn kantoorbaan.
Behalve dat Hamilton echt saai is
En er was geen NL ondertiteling dacht ik op Disney+
Zat helemaal klaar om met m’n oma te kijken
Jawel hoor.
Ooh sorry had begrepen dat Disney + niet in het Nederlands beschikbaar was. Bij Hamilton staan inderdaad geen Nederlandse ondertitels.
Voor de eerste keer in drie weken weer eens een normale nacht slaap gehad en ik ben gelijk een ander mens.
Net twee prepuberale (of ze waren 14, die zien er ook uit als 11 tegenwoordig) kutknullen de huid volgescholden omdat ze gewoon een voetbal de weg op trapten terwijl ik en m’n ouders daar fietsten. Voelde goed . Overigens was die bal gewoon precies tegen m’n fiets gekomen als ik niet snel was afgestapt.
Ik die even ging kijken naar t woningaanbod. En fantaseer over als ik een baan heb. En ondertussen al mn meubels bij elkaar zoek op ikea.nl en nog net geen verfkleur heb uitgekozen. Waarom ben ik zo.
Inmiddels zijn we bij de tv aanbeland en heb ik besloten geen ziggo oid te nemen
oooohh ik ben vliegtickets aan het boeken maar heb helemaal stress
waarom kan ik niet voor 1 persoon een ruim koffer toevoegen maar pakt ie overal gelijk voor beide personen
en dan komen er ineens popups met WEES SNEL ONZE PRIJZEN STIJGEN BINNENKORT
en annuleringsverzekering??? weet ik veel vroeger was dit zoveel simpeler nu ben ik overal ineens bang voor
Ik woon nu 6 weken (voor het eerst) alleen in Parijs en heb mn eerste weekendje terug naar huis geboekt voor in april. Ik heb het hier zo fijn (en ik heb niet echt heimwee, het bevalt beter dan ik dacht/hoopte) maar toch voelt het fijn om te weten dat ik ‘binnenkort’ weer even naar huis kan
Leuk. Wat doe je daar?
Ik ben er 1 jaar voor een masterstudie!
Mijn buurjongen is volgens mij tussen het stofzuigen door zijn huis aan het verbouwen ofzo, jezus wat een gebonk.
Vannacht met de taxi naar huis gegaan en de chauffeur wachtte netjes tot ik ook echt m’n huis binnen was voor hij weg reed. Daardoor realiseerde ik me ook dat de meeste chauffeurs dat volgens mij niet doen? Het is een kleine moeite natuurlijk maar voelde heel fijn.
Goeie naam!
Ik ben Anne+ de film aan het kijken en ik vind het nogal ongemakkelijk tot dusver, als het zo door blijft gaan ga ik 'm niet afkijken denk ik. Ik heb de serie ook niet gezien trouwens, maar op basis van wat ik nu gezien heb snap ik de hype niet zo? Of is er geen hype en vinden mensen het vooral goed omdat anders dan bij de meeste series lgbtq+ personages en thema’s centraal staan?
Ik vond de serie een stuk leuker en minder ongemakkelijk dan de film! Vond de film om eerlijk te zijn erg veel nadruk leggen op open communicatie.
Wat vind je ongemakkelijk dan?
En hoezo is een lgbtq+ film een hype haha??