Wat je even kwijt wil #58

gewoon hoe Anne overkomt, hoe ze tegen haar vriendin praat, tegen die vrouw van de uitgeverij, en hoe ze bij haar vrienden is.

en ik had het idee dat het een hype is omdat ik de serie steeds al bij de top zoveel meest gekeken series vandaag blablabla zag staan en ik vroeg me dus af waarom dat was, wat mensen er goed of leuk aan vinden, en nu vraag ik me af of dat is omdat lgbtq+ personages/thema’s centraal staan, in tegenstelling tot veel andere films en series.

2 likes

Ik ben echt super slecht in een beetje goedkoop boodschappen doen, pak echt altijd op gevoel. Nu heb ik net de folder erbij gepakt en een lijstje voor morgen gemaakt en ik voel me nu al heel volwassen :sunglasses:

3 likes

wie heeft alle fucking koekjes opgegeten in dit huis :angry:

1 like

Ja, ik vond de film qua verhaal ook wat tegenvallen! De serie was juist zo leuk omdat ze in allerlei verschillende herkenbare situaties belandde en de film vond ik juist niet zo relatable.

3 likes

Ugh, wat is die Kody van Sister Wives toch een verschrikkelijke zak.

10 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Wat is zondag toch een mooie dag. Ik heb meer zondagen per week nodig.

8 likes

Op op alles is op

7 likes
10 likes

Ik krijg nu rare dingen op mn pinterest dus eh… is dit iets voor jou?

Samenvatting

9 likes

Ik heb zooooo een zin in de superbowl half time :partying_face: Nu nog de tijd zien door te komen :laughing:

6 likes

Alleen nog in het wit en in een tand een glittersteentje.

Ik zou echt supervaak dat ding flossen met een handdoek. Gewoon voor de lolz.

9 likes

Ja leeeuk, ga je het live kijken?

2 likes

Ik twijfel nog tussen blijven kijken of nog ff slapen + wekker zetten, maar ik ben bang dat ik het dan mis :sweat_smile: En dit optreden wil ik echt niet missen, ik hoop ook ergens dat ze weer een soort 2pac hologram gaan doen zoals met Coachella.

5 likes

Ohh ja dat zou vet zijn. Ik ga het wel terugkijken op YouTube ofzo :joy: Anders ben ik morgen echt te verrot

5 likes

Ik heb vanmiddag een hello kitty sticker book gekocht bij de Action. Nu ga ik mezelf belonen met een sticker als ik een (voor mij) lastigere taak heb volbracht. Im such an adult.

32 likes

Encanto is echt een mega leuke film

15 likes

Zolang het maar werkt

4 likes

Ik hoop het. anders neem ik het mee naar werk en als mensen wat vragen en ze geven zelf het antwoord al, dan geef ik ze een sticker.

4 likes

Ik heb de hele tijd het idee dat er nog water in mijn oor zit van het douchen maar ik krijg het er niet uit

2 likes