Wat je even kwijt wil #58

Ik kan je wel volgen hoor! Thanks voor je verdere uitleg :slight_smile: Ik vind Anne ook best ongemakkelijk (als personage) maar dat vind ik juist ook wel weer leuk omdat in films natuurlijk best vaak ‘perfecte’ personages zitten die dialogen voeren met bijv een partner waarvan je denkt: wanneer praat iemand ooit zo in het echt!? En Anne struikelt ook wel eens over een woord oid of komt niet helemaal uit haar woorden, en je denkt indd soms van "Meid waarom ZEG je niet gewoon wat je voelt/bedoelt’ maar dat vind ik juist ook wel weer realistisch ofzo? En die monoloog van Lou vond ik persoonlijk ook een beetje too much indd. De inhoud wel goed maar iets te ingestudeerd allemaal. Maar het is voor Thorn ook nog maar diens eerste rol in een film dus ja ook allemaal nieuw voor hen!

Edit: Ik heb zelf bewondering dat met geen (of weinig) budget zoiets neergezet kan worden door een team redelijk onervaren makers/acteurs! :slight_smile: En dat vind ik er leuk aan! Juist ook de imperfecties.

3 likes

Ik heb vandaag “I breastfeed my boyfriend” op Videoland gezien en ik denk niet dat ik ooit nog helemaal okĂ© ga zijn.

Vind het al nasty als een kind actief kan vragen om melk en moeders dan nog geven (en tandjes hebben Omg), maar dit was echt next level yyyyyyyikes

12 likes

Ja ik heb die ook gezien laatst, we hadden het er nog even kort over, echt zo’n bijzondere docu. Ook in het begin dat het helemaal niet seksueel hoeft te zijn, nou, het leek me anders heel seksueel

5 likes

Die man knalde er wel meteen in met “ik masturbeerde op je foto van toen je zwanger was”

Toon gezet :nauseated_face: maar vond het ook creepy dat ze niet zwanger van hem was en hij alsnog zo horny was. Echt een eng type.

4 likes

Ja en dat zij dat dan ook niet scary vindt
 Ik weet niks van borstvoeding af, maar volgens mij kan het best wel pijn doen als er veel melk in zit
 Die vrouw wilde zelfs haar man in de auto laten drinken :skull:

5 likes

Een stel voor de :eggplant:
Een stel is heel snobistisch en noemen zichzelf pioniers op dat gebied (“we’ve opened doors for others!!” Please close them )en die doen het omdat je dan heel close bent met elkaar oid

Anyway je ziet te veel volwassen man op tepels zuigen in de hele docu

4 likes

okee dit wist ik niet :exploding_head:

3 likes

Ik ook niet en ik heb drie dagen borstvoeding gegeven. Dus ik weet niet of het echt klopt? Maar ik ben geen expert

2 likes

Zooooo geen spijt dat ik voor de half show ben wakker gebleven. Wat een optreden :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::fire::fire::fire:

13 likes

Ik wil nieuwe make-up testen die we op het werk binnen hebben gekregen, maar ik heb geen zin om al mijn make-up daar te doen dus ik ga zo een halve semi Valentijns ooglook maken en daarmee in de bus zitten. :slightly_smiling_face:

7 likes

Hahah knap van je! Ik heb hem net gekeken, heeeeeerlijk ja. Alleen wel gek dat het zo licht was haha, daardoor leek het wel minder bombastisch ofzo? In die kamertjes hadden ze wel nog lichties. Heb nu zin om weer naar VS te gaan, let’s gooo

2 likes

ik vond het vanmorgen zo leuk om terug te kijken!
ook al voel ik me vet oud nu hahaha

13 likes

Ja ik ben wel ff tussendoor gaan slapen tot ong 2 uur haha ik dacht anders wordt het niks als vanochtend om 7 uur de wekker ging.

Ja vond ik ook jammer dat het zo licht was en ik had een 2pac hologram verwacht. Maar verder echt zo een toffe show. Ik heb hem net weer 3x gekeken mijn hiphop hart heeft dit soort optredens echt gemist.

6 likes

Ik heb een filterkoffiezetapparaatje gekocht voor een persoon. Met een thermosbeker erbij waar de koffie dan meteen in gaat. Hoe leuk. Kan ik m’n cafeïnevrije koffie op werk blijven drinken

16 likes

moest er nog aan denken toen ze california love inzetten, het zou toch niet?? en nee inderdaad

vond dit ook de verrassing van de dag, dat hij ineens aan dat plafond hing daar

15 likes

Ja gingen van te voren geruchten over! Dus ik had het zooo verwacht bij California love. Maar het stukje I ain’t mad at cha vond ik er ook goed in verwerkt dus toch een kleine ode :sparkling_heart:

Haha ja die kwam ff heeeeel onverwacht! Ik ben geen mega 50 fan maar zelfs ik zat midden in de nacht keihard oooooh eeemmmm gggggg te roepen :joy:

4 likes

Ik vind dit zo’n ontzettend rare post al denk ik dat je er niks kwaads mee bedoelt, maar ik word er echt helemaal ongemakkelijk van. Stel je voor dat iemand dit over je zegt, als je grote borsten hebt dan moet je al dealen met blikken en opmerkingen - ongeacht wat je draagt, ookal zou dat er niks mee te maken moeten hebben - maar laat staan dat iemand dit denkt/tegen je zegt/over je op een forum neerzet?

20 likes

Hahah, de bloemist liep langs mijn huis met een bos rode rozen en zwaaide naar me. Dus ik dacht, ahhhw, dus toch bloemen voor Valentijn? En ik liep al naar de deur.

Niet voor mij uiteraard.

33 likes

zo, ik ben begonnen aan mijn grote renovatieproject
naar de kno-arts voor oorsuizen
naar de gynaecoloog voor kwaaltjes
naar de psycholoog om uit mn dal te komen

doei eigen risico, hallo gezondheid

119 likes

Vorig jaar van iemand hier geleerd dat met open ramen het nog droger wordt door de combi koude lucht en verwarming