wordt een uitdaging
heb alleen een vriesvakje in m’n koelkast
Ik zou broodpudding maken!
Edit: en morgen panzanella of pappa al pomodoro eten
wow broodsoep, klinkt fantastisch, werkt dat ook met harde bolletjes ipv een echt brood?
Ja is juist een recept waar je al je overgebleven brood in kan mikken, zo is het ook ontstaan! Je roostert het van te voren dus maakt weinig uit wat voor brood het is
Top gedaan! Ongevraagd advies: Probeer een meeting (of wat bij jouw werk gebruikelijk is) in te schieten over twee a drie weken om de status na te vragen.
Ah ja dat wordt lastig haha
Dit haat ik soms zo aan tgtg!! Ik ging een keer naar bakker bart, kreeg ik acht hele broden. Ik heb geen vriezer!!! Ik ben die avond maar naar mijn ouders gegaan (anderhalf uur reizen) en heb daar de vriezer vol gepropt en de volgende dag weer terug. Hebben ze echt 2 maanden van kunnen eten.
Auwwwww ik voel dit
Inmiddels is de aangebroken fles wijn al op en ben nu bezig met de tweede fles. And I love it
Dit deed de kat van mn vriend laatst op mn schouder
Katten zijn vreemde wezens.
Haha dat is wel heel veel, maar tegelijkertijd is het niet gek dat je meer meekrijgt bij de bakker dan dat je in 2dgn ofzo opeet, gezien het een eigenlijke waarde van 12-15 euro heeft ofzo?
Ik heb een soort van @Karl_Lagerfeld gele trui situatie.
Ik heb met een sport evenement een schoon shirtje aan een sportvriendin geleend omdat ze geen schone kleren mee had. Dat was in oktober. Toen haar niet meer gezien, want zwanger dus niet meer met haar gesport.
Zie ik vandaag op een instagram foto dat ze het shirt aan heeft. Ik ben echt (onredelijk?) geïrriteerd hierover. Ik heb gereageerd met ‘bekend shirt ’ en ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen.
Jaa logisch maar ik kreeg ook wel eens broodjes, stengels, koekjes, donut. Dat eet je wel op in een dag of 3. Maar 8 broden heb je echt niks aan in je eentje
Wow ik verdacht mijn vriendin daar wel van maar nooit echt gezien dat ze het droeg! Hoop dat ze reageert
echt ongemakkelijk voor haar lijkt me
Ja dat gaat makkelijker op indd! En leukere afwisseling! Het het wel eens bij de bakker hier gehaald (geen Bakker Bart) maar dan is het eigenlijk standaard alleen brood/zachte broodjes, saai!
Net voordat ik in bed ging liggen, zag ik een parfum in de lade liggen die ik al heel lang niet meer heb gebruikt. Was benieuwd hoe het ook alweer rook, dus spoot wat op mijn pols.
Lig nu in bed met die overheersende geur om me heen, geen aanrader als je lekker wil slapen.
Elk jaar met Valentijn moet ik hier aan denken; op mijn middelbare school kon je rozen kopen voor mensen. Die kwamen ze dan in de les brengen. Ik was ehm niet zo populair en een etterbak vond het leuk om me voor de grap een roos te sturen en me met wat anderen keihard uit te lachen toen ik hem (te midden van de hele klas) kreeg. Was echt vernederend. Ik snap echt nog steeds niet hoe je zo gemeen kan zijn. (Gelukkig kreeg ik dit jaar gewoon bloemen uit liefde)
Bij ons gebeurde dit ook. Echt een populariteitswedstrijdje. Op mijn middelbare school hadden ook nog maar heel erg weinig mensen verkering, de drie stelletjes die dat wel hadden kochten dan ook heel theatraal een hele bos voor elkaar
Oooh typisch! Bij ons waren er wel wat stellen maar de rest vooral vrienden die elkaar wat stuurden. Maar de meeste van mijn vrienden zaten niet bij mij op school (en na die ene roos vond ik het sowieso niet meer leuk). Idee van zo’n roos is leuk maar de uitwerking was minder :’)
Ik maakte een selfie in de spiegel met mn hond in mn armen en hij is zo dik alsof ik een bowlingbal in m’n armen heb ipv een chihuahua. Zijn al een paar keer gestart met een dieet maar zelfs iemand anders laten diëten is moeilijk