Wat je even kwijt wil #58

Heb net 3 afleveringen van The Sinner gekeken en toch best spannend dus nu lig ik een beetje bang alleen in bed :rofl::weary:

De kuttteckel van de buren heeft van 4.30-6.00 geblaft en daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen.

Hahaha ik ga stuk. Was me er niet eens bewust🤣

2 likes

Wow dit is echt toevallig. Ik heb echt precies hetzelfde meegemaakt op de middelbare school. Ik ben zo blij dat die tijd voorbij is

Ik kreeg net geen voorrang van een veel te dikke auto en er stond een motor met zijspan op de weg waardoor ik moest uit wijken en over de stoep moest. Dus ik vloekte want rot op met je auto. Ten eerste is hij veel te groot, doe normaal en ten tweede had ik gewoon voorrang.

Kom ik op school, zegt de opperheks uit het niets: die motor had geen benzine meer, daarom stond hij daar. Ik kijk haar aan van ehhh waar heb jij het over. Maar toen ging het me dagen en zei ik: nee had geen last van die motor, die auto moest me voorrang geven en niet de hele weg blokkeren. Toen dacht ik later: huh ik heb haar daar helemaal niet gezien. Ze zat vast in die auto :rofl::rofl:

32 likes

De opperheks🤣

2 likes

Pfff precies bij het spoor waar ik altijd moet zijn staat weer een stationspiano, ff niet hoor

3 likes

Ik heb 1 collega die echt om elk klein dingetje mij belt, waardoor je echt van die gesprekken van 15 seconden hebt :sweat_smile:

3 likes

Ik wil chocolade maar heb met mezelf afgesproken vandaag pas na 14.00 een stukje omdat ik gisteren echt veel heb gegeten van de paaseieren.
Eigenlijk was de uitdaging een dag geen chocolade maar dat lukt niet met paaseitjes in huis.

En ik wil lente.

Ze reageert ‘ik zag het later ook pas, nu moeten we echt even afspreken hè’

Alsof je niet weet dat het mijn shirt is :imp:

13 likes

Ik heb mijn bijdrage zvw overgemaakt naar de belastingdienst (ben zzper) en nu hebben ze €1 korting terug gestort. Maar nu hebben ze in de bijschrijving mijn bsn gezet, maar de achternaam van m’n man. Ik heb zijn naam niet aangenomen toen we trouwden, waarom gebruikt de belastingdienst hem dan wel?? Bij een man zouden ze nooit de naam van de vrouw erbij zetten, vind het echt achterhaald :triumph:

14 likes

Huh dat is echt raar? Je heet helemaal niet zo dus dan moeten ze die naam niet gebruiken??

1 like

Van dit soort dingen gaat m’n bloed echt koken, vind dat zo zo zo stom. Ik ben gewoon m’n eigen persoon met eigen achternaam hoor.

Ja, ik word hier dus ook boos om :see_no_evil:. Heb gebeld met de belastingdienst en ze erkennen ook dat het fout is, dus het wordt aangepast. Is echt een principe kwestie, gelukkig koste het weinig moeite om het te laten wijzigen.

8 likes

Ik heb al drie dagen zo’n ontzettende koppijn. Alleen in mijn voorhoofd en achter mijn ogen, alsof ik een hele erge kater heb (spoiler: heb ik niet) of onwijs uitgedroogd ben. Maar drink de laatste dagen juist extra veel. Gisteren COVID-PCR negatief. Ik word heeelemaal gek.

1 like

Vandaag het bericht dat ik m’n studieschuld helemaal heb afbetaald!! :tada::tada:

124 likes

Ik vergeet het ook altijd, maar vorig jaar was het eind maart ineens 2 dagen 25 graden en een week erop lag er sneeuw. Tegenwoordig is alles mogelijk.

edit: was minder extreem dan ik me herinnerde haha

4 likes

Hebben we vorig jaar sneeuw gehad? Wow ik kan me dat niet eens meer herinneren

Eind februari zelfs, dit was 21 en 24 in het park

5 likes

Ja, ik herinner het me nog goed want dat waren net de 2 dagen dat wij een overkapping plaatsten thuis. Net nog terug gezocht, 30 en 31 maart. 7 april hadden we sneeuw in Brabant.

@kaneel 2x zelfs! In februari en in april dus

4 likes