Wat je even kwijt wil #58

Haha ik was het ook net aan het terugzoeken! Zal eerder dan 20-25 graden zijn geweest maar het voelde dan vast als 30 graden zo vlak na de winter :joy:

1 like

Dit is wel een klein beetje overdreven haha. Er waren eind maart twee warme dagen waarbij het boven de 20 graden werd en begin april was er sneeuwval die op sommige plekken eventjes bleef liggen, maar geen dik pak sneeuw hoor. Waren alsnog wel rare weersomstandigheden hoor, maar niet zo extreem als jij stelt.

1 like

De temperatuur was idd eerder 25 dan 30 graden, dat herinner ik me anders (zie hierboven). Maar er lag hier in Brabant zeker 10cm sneeuw hoor, heb net de foto’s nog terug gezocht.

3 likes

Jaaa, ben zo benieuwd. Een revalidatiecentrum dat verbonden is aan het ziekenhuis!

3 likes

wij hebben precies om deze reden een 2e vriezer gekocht, inmiddels is al het brood wat we eten luxe maar afgedankt too good to go brood haha
maar daar moet je wel de ruimte voor hebben natuurlijk

2 likes

Oh dit had ik twee keer bij Corona. Hele irritante hoofdpijn.

2 likes

Ahh it’s official! Ik heb dus echt pfeiffer gekregen van mijn 5 jaar jongere date. Het was het niet waard :joy:

32 likes

Echt een kutnacht gehad, een van m’n buren was onder invloed en verward en begon enorm te schreeuwen op de gang hier en op mijn voordeur te beuken dat ik de deur open moest doen. Gelukkig hoorde ik een andere deur open gaan en wilde m’n andere buurjongen hem kalmeren. Ik heb in paniek m’n (favo)buurjongen geappt om te vragen of hij thuis was, hij was toevallig net weg maar kwam terug. Uiteindelijk allemaal politie bijgekomen en een uur later hadden ze hem meegenomen en kon ik naar bed maar heb wel wat zware dingen voor m’n voordeur gezet en bij elk geluidje op de verdieping zat ik weer rechtop 🥲

10 likes

Mn beste vriendin is binnenkort jarig en ik wil haar een doe cadeau geven. Maar dan wel met een leuk kaartje want zij vind kaarten heel leuk. Nu ben ik al de hele tijd opzoek naar een gekke kaart. En nu hadden we het net over gekke fotos en toen bedacht ik me dat je natuurlijk kaarten kunt laten maken. Dus ik ga dr een laten maken met mn lieverlings foto van haar waar ze op de foto staat met ezels die kijken of ze een girl squad groepsfoto maken :joy:

20 likes

Ahhh ik mag een heel vet voorprogramma gaan spelen van een bekende neoklassieke artiest in april! Zooo blij mee :heart_eyes:

98 likes

Aaah zo leuk haha. Waarschijnlijk ben ik ook de enige die dit oprecht leuk vind. Alleen ik ben toegelaten tot een denktank die in Europees verband oplossingen bedenkt om misinformatie en desinformatie tegen te gaan. Het is op vrijwillige basis en ik dacht dat ik er niet meer bij hoorde, maar ze willen mij er toch heel graag bij hebben.

:grin:

105 likes

Ja gelukkig was iedereen heel alert en hebben we een groepsapp dus dat hielp wel met het idee van veilig zijn. Volgens iemand anders is het normaal een hele rustige jongen dus laten we hopen dat het gewoon een eenmalige uitbarsting was en het niet meer voorkomt :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat een vette berichten @babushkababy en @anon43983847. :star_struck::star_struck:

4 likes

Bedankt :smiley: Het is zo leuk dat iedereen hier heel supportive is voor elkaar. Iedereen heeft recht op z’n droombaan, droomhuis, optreden of relatie. :clap:

12 likes

Klinkt alsof je last hebt van je sinussen. Misschien eens sinutab proberen?

2 likes

Hmmm ja ik snap dat je dat zegt. Maar heb helemaal geen verkoudheidsklachten, ook niet gehad de laatste tijd. Dus zou dat wel vreemd vinden. Maargoed, anything om van dit gevoel af te komen dus een neus spray links en rechts kan wellicht geen kwaad.

3 likes

Maar vorig jaar was het 1 dag na de sneeuw ineens vet lekker weer en warm, dat valt nu wel weer mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik begin a.s. maandag met mijn nieuwe baan maar ik krijg al allemaal mailtjes en aaaaah. Raak er beetje gestrest van haha. Ik heb vanaf volgende week een werk e-mail adres en werk telefoonnummer maar deze berichten komen dus binnen op mijn prive e-mail en telefoon. (Daar heb ik ook toestemming voor gegeven maar ik wist niet dat het zoveel was!) En nu vraagt iemand of ik morgenochtend met diegene kan afspreken maar ik begin pas maandag? Dus ik kan/wil morgen niet. :sweat_smile: Dat heb ik nu ook gezegd hoor en gevraagd om een afspraak voor volgende week. Spannend allemaal maar komt vast/hopelijk goed.

8 likes

Je kunt dit!! :clap:

2 likes

Je kan het! Heel veel succes :clap:t2::clap:t2:

2 likes