Wat je even kwijt wil #58

Ik twijfel om het lidmaatschap bij m’n sportvereniging op te zeggen maar het lukt me niet een knoop door te hakken, twijfel al weken. Besluitvaardigheid is duidelijk niet mijn sterkste punt.

2 likes

Opzeggen! Je kan je altijd opnieuw aanmelden

1 like

Ik ben gordijnen aan het uitwassen, weer een streepje op mijn volwassen zijn lijstje.

3 likes

Belde net iemand aan en ik deed de deur open maar er kwam maar niemand naar boven. Belde iemand me op mijn telefoon en bleek een vriendin te zijn zei vroeg of ik ff naar beneden wou komen. Ik in mijn kloffie naar benee en staat ze me daar met een verjaardagskaart en een doos macarons op te wachten. Alvast voor mijn verjaardag :pleading_face::pleading_face:

87 likes

@the.rebel.club Kan het niet uit je nek komen? Een (zelf)nekmassage helpt mij meestal wel goed als ik dat soort hoofdpijn heb.

1 like

Ik zag een reclame van de dirk die ik zo savage vind. “Wilt het niet lukken met je rap cariere? Kom dan bij ons werken”
Hahaha geweldig.

13 likes

Al drie keer gebeld vandaag en elke keer als ik net lekker een podcast aan het luisteren was. Ik reageer best snel met de mail, dus ik snap de behoefte niet haha.

2 likes

6 likes

Oh man ik had net een bezichtiging ergens en het was zo’n krot en daar vragen ze dan bijna 1000 per maand voor hahahaikhuil

3 likes

Ik moet nog zoveel doen op werk en krijg zoveel stress van mijn inbox dat ik zojuist mn laptop heb dichtgesmeten en ff een dutje ga doen.

4 likes

De kerkklok luidt (dus niet gewoon slaan op het hele en halve uur maar echt een paar minuten luiden) de laatste tijd echt vaak op random tijden. Eerst om 14:15 en nu weer. En vorige week ook al. Ik kan niet vinden of/wat de reden is en daar kan ik niet tegen.

2 likes

Huwelijk of uitvaart waarschijnlijk?

12 likes

Nou he en ik liep net nog te vloeken dat ik geen zonnebril bij me had maar wordt nu weer troosteloos van deze hoosbui. Blij dat ik er niet meer uit hoef

1 like

Ohhh daar had ik niet eens aan gedacht joh. Logisch haha.

2 likes

Is er een topic voor vragen over werkgerelareerde juridische zaken?
Ik weet even niet waar ik op kan zoeken

2 likes

Dat heb ik echt zo vaak. Af en toe wat lastig, maar vind het ergens ook wel mooi.

3 likes

Omg ik moest rennen voor de trein. Ben nu aan het sterven in de trein pff.

4 likes

moe je nie doen nie

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Series & Netflix #4

Had geen zin om een half uur te wachten nadat ik zo snel had gelopen al.

1 like