Ik hoop dat je het niet net zo doet als de man waar ik vanmiddag mee in de trein zat. Die trok zijn (geïmproviseerde) mondkapje naar beneden om vervolgens heel dramatisch uit te puffen. Toen ging hij heel even op, slechts voor korte duur want daarna ging hij smakkend iets uit een bakje naar binnen zitten werken. Denk niet dat ik bozer kon kijken
Heb mn mondkapje wel even afgedaan. Sorry not sorry. Zat niet in de rondte te puffen maar in mn sjaal
Ja dat mag. Deze man had dus alleen een sjaal als mondkapje en blies zowat heel de coupe om ver
Ik wilde na werk een rondje wandelen a la
maar het is echt kutweer.
Ik heb het ook. Ik twijfel tussen allergieën of stress.
Ik ben echt kapot door alle leuke dingen die ik afgelopen vijf dagen heb gedaan dus ik ga zo een dutje doen, wasje doen en dan film kijken in bed met eten.
Merk echt dat ik even me-time nodig heb!
Ik was van plan te gaan hardlopen en had er zelfs zin, het is de hele dag prima weer (met zon!) geweest en nu regent het?? Echt stom
Ik geniet echt van die D&D artist documentaire op Amazon Prime, zo fijn dat dit soort geeky dingen mainstream zijn nu!
Is er geen ander adres waar je de beer naartoe kan nemen? Desnoods een poppendokter?
Ik dacht idd net als @anon91169173, misschien een knutsel/handwerkfacebook ofzo waar je kan vragen of iemand uit jouw buurt iets kan herstellen?
Bezopen thuisgekomen van werk. En ook nog eens mascara in mijn ogen gekregen door die pokke regen
Zo naar he, ik zit ook helemaal bezopen in een overvolle trein en ik moet straks nog een kwartier door de regen banjeren De rest van de week ga ik lekker weer thuiswerken
Repair café miss?
Bezopen of verzopen?
Ik dacht bezopen als in dronken en toen las ik het bericht van @Chief en dacht huh ook al bezopen op een dinsdagmiddag maar nu denk ik dat jullie iets anders bedoelen dan ik haha
Haha oeps ik heb het gewoon overgenomen! Was ik maar bezopen
Autocorrect vond dat ik bezopen was. Verzopen was ik maar nu wil ik mij wel bezuipen.
Edit:
Zelfs mijn sokken zijn nat
Stress staat bij mij wel hoog in de differentiaal diagnose
Mijn opa is poppendokter en speelgoedreparateur, al 40 jaar en echt een goede. Laat maar weten als ik iets voor je kan betekenen!