Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een ingreep aan een ingegroeide teennagel heb dat al 2x bij de huisarts laten doen maar komt uiteindelijk toch steeds weer terug dus dacht ik ga het wat drastischer aanpakken en vraag een verwijzing naar het ziekenhuis. Nu het vandaag zover is wil ik niet meer
zie er zo tegenop
Ik heb al zoveel gedaan vandaag. Heel blij mee.
Lekker zeg, en het is pas kwart voor 9!
Sterkte! Als het gebeurd is ben je er hopelijk vanaf.
Ik moet vandaag 40 fucking minuten met de trein (enkele reis) naar de gynaecoloog om wat apparaten in me te laten steken. Wachttijden in mn eigen stad zijn idioot lang maar heb nu een beetje spijt.
Maar was gisteravond een boek aan t lezen over iemand die gemarteld werd in de Sovjet-Unie en dat relativeert op zich wel.
Ik ga vandaag twee nieuwe tattoos laten zetten!
Mijn vriend heeft een nieuwe deken voor op bed gekocht, van 240 bij 200 Nooit meer dekentekort
Wij hebben dit een tijd geleden ook gedaan. Echt beste keuze ooooooit
Ik weet ook niet waar het vandaan komt
Denk studieontwijkendgedrag.
Kilo, pond en ons
M’n vriend komt vandaag eindelijk thuis na twee weken in het ziekenhuis
zoooveel zin in!
Hij is as we speak naar NL aan het knallen in een ambu haha (de ligtaxi’s waren op).
Ik had 5 maart een concert op de planning staan die ik alweer vergeten was, maar deze gaat dus gewoon door🥳
Zo’n heerlijk idee
Ik loop ver voor op mijn planning, maar ben van plan dit niet te laten merken en de hele dag te chillen. Need it
Succes! Ik heb dit ook gehad (ik zat er ook tegenop en vond het uiteindelijk heel erg meevallen gelukkig) en na ingreep in het ziekenhuis nergens meer last van gehad. Dus dat was heel fijn.
Wat?
Als je twee handen hebt!
Ik snap er helemaal niks van?
Oooooohhh.
Tnx!
Ik zit zo ongeveer alle posts te liken van mensen die fijne of spannende dingen gaan doen/hebben gedaan.
Ik vroeg me af waarom ik dat allemaal oprecht leuk vond. Maar ik zit thuis met een hersenschudding en doe helemaal niks. Dat gewone leven voelt zo ver weg. Dus ik leef maar extra met iedereen mee.
(Het gaat al wel beter, want niet meer misselijk en kan een beetje lezen in dark mode.)
Wij hebben de borg voor onze huurwoning teruggekregen Ik was ervan overtuigd dat onze louche huisbaas het nooooit zou overmaken en ineens staat het op onze rekening.
Voelt bijna als een cadeautje.
Overigens waren onze muren echt niet zo mooi meer dus ik had in ieder geval daarvan verwacht dar ze geld ervan zouden inhouden.
Oh fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat! ❤️🩹