Ik was altijd van het motto ‘licht zwart, donkerzwart, effen zwart’ op het gebied van kleding, maar ik heb net een knalrode hoodiejurk besteld. Wie ben ik aan het worden? Eerder ook al een knalroze hoodie.
Haha Ja, ik ben sowieso dat zwarte huis. Ik trek hooguit schoenen aan die een felle kleur hebben.
Ik kijk de persconferentie. Betekent dit, dat we in maart weer last krijgen van nekhijgers?
Dat wil ik niet
Dadelijk komen de 3 zoenen nog terug
Oh dat ga ik dus echt nooit meer doen. Hooguit één bij echt goede bekenden maar de rest van de wereld mag ver van mijn lippen blijven.
Kan nu wel eindelijk m’n lipstickcollectie weer afstoffen
Of handjes geven. Die vieze zweterige slappe handen of iemand je hand zo hard vastpakt dat je knokkels worden verbrijzeld.
Oh ja gets. Het zijn of slappe zweethandjes of van die keiharde die je hand breken. Nooit normale. Maar 100x liever handen schudden dan van die mannen die hun getuite slijmlippen 3x vol op je wang en veel te dicht bij je mond drukken
Omg ik wil dat Barbie huis
Liefste zin die ik ooit gelezen heb
Ieder jaar mogen kinderen bij het vUMC (voorheen het AMC) hun zieke knuffels meenemen. Die knuffels worden onderzocht (bijvoorbeeld röntgenfoto’s) en evt in het gips gedaan.
Op deze manier worden geneeskunde studenten beoordeeld op hun bedside manners.
Hier vind ik dan weer geen kut aan
Gelukkig is het geen beoordelingsmoment maar gewoon helemaal voor de leuk! Heb zelf een paar keer meegedaan.
Mijn pianolerares vroeg wat voor werk ik doe en toen vroeg ik het daarna aan haar je raadt het niet maar ze is dus pianist
En pianolerares? Verhip
Jaaaa omg ik wil dat echt niet meer. Ik kan prima casual, ook op mijn werk zeggen, goedemiddag, hallo, ik ben Uprooted
Vind dat net zo vriendelijk. Ik ga het ook echt weigeren. Bah.
Ik wil ook nog wel zwaaien, maar handjes geef ik liever niet
Je bent niet de enige. Mocht dat wat steun geven.
Ik heb een Stoov warmtekussen van mijn vriend gekregen, en ondanks dat ik juist niet de koukleum ben, is het een geniaal ding. Lekker zo’n warm kussen in je rug!
Omg ik zie hier die hele tijd bushokjes reclame van en sindsdien heeft het me getriggerd
Maar het werkt dus wel?