Wat je even kwijt wil #58

Ik heb een tandenborstel met bluetooth gekocht met een app die dan gaat aangeven of ik m’n tanden wel goed poets. Voelt alsof ik in het jaar 3000 leef ofzo

Edit:
Ga ik natuurlijk ook vanavond even poetsen op dit nummer om het compleet te maken

29 likes

Meteen dit nummer in m’n hoofd zonder het te luisteren :thumbsup:

7 likes

Nu mag je alleen nog janken van blijdschap :crazy_face: maar lekker bezig. :blush:

1 like

Ik heb 'm 1 avond dus ķan nog geen uitgebreide review geven. Maar eerste indruk is zeker positief. Wij hebben de grootste maat, die heb je denk ik wel nodig voor lekker in/achter je rug te stoppen. Ik had dit in mijn oude appartement moeten hebben, daar zat ik in de winter altijd op de grond tegen de gaskachel zo koud was het.

Wel goed om te weten is dat de warmte maar van 1 kant (de voorzijde) komt.

Maar ziet er erg mooi/goed afgewerkt uit!

4 likes

Ik heb er ook een en ik vind het echt heel fijn, ik kan 'm over m’n bureaustoel leggen en blijf prima warm dan :blush:

1 like

Ik heb zoveel geld uitgegeven aan Switch games en kleren someone stop me

2 likes

Hahah ben jij mij? Ik luister die ook al een week :joy:

6 likes

De titelsong is het ultieme-vakantie-met-de-auto-en-staar-naar-buiten-terwijl-ik-dagdroom-nummer.

5 likes

Nu ben ik m ook gaan luisteren en voel mezelf weer 13 haha

4 likes

Moet ik nog even over nadenken

1 like

kreeg vandaag een berichtje op linkedin van een man die mij blijkbaar 4 jaar geleden in een college heeft gespot, dat zich herinnert, dus mij nu maar geluk wenst met mijn master en dat we elkaar ooit nog eens mogen tegenkomen

is goed joh

13 likes

In dat kader. Ik heb wel eens dat mensen die bij mij komen ( doe iets in de zorg) vragen; “ doe je dit jou echt de hèle dag? Lijkt mij niks aan.”

Vind dat altijd zo onaardig en bovendien onnodig om te zeggen. Ten eerste hebben ze geen idee wat mijn werk allemaal inhoudt en ten tweede houd je mening dan even voor je op dat moment.

13 likes

Ik heb het helemaal gehad met deze dag. Nu al. :unamused:

2 likes

Zo’n dag dat je je twintig keer omkleed en niks staat/zit lekker :unamused:

2 likes

Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een ingreep aan een ingegroeide teennagel :sob: heb dat al 2x bij de huisarts laten doen maar komt uiteindelijk toch steeds weer terug dus dacht ik ga het wat drastischer aanpakken en vraag een verwijzing naar het ziekenhuis. Nu het vandaag zover is wil ik niet meer :sob: zie er zo tegenop

9 likes

Ik heb al zoveel gedaan vandaag. Heel blij mee.

6 likes

Lekker zeg, en het is pas kwart voor 9!

5 likes

Sterkte! Als het gebeurd is ben je er hopelijk vanaf.

Ik moet vandaag 40 fucking minuten met de trein (enkele reis) naar de gynaecoloog om wat apparaten in me te laten steken. Wachttijden in mn eigen stad zijn idioot lang maar heb nu een beetje spijt.

Maar was gisteravond een boek aan t lezen over iemand die gemarteld werd in de Sovjet-Unie en dat relativeert op zich wel.

27 likes

Ik ga vandaag twee nieuwe tattoos laten zetten!

50 likes

Mijn vriend heeft een nieuwe deken voor op bed gekocht, van 240 bij 200 :heart_eyes: Nooit meer dekentekort

12 likes