Omg toch ineens kaartjes weten te krijgen voor royal blood!!!
Nice, was het leuk? Wordt echt mijn eerste concert sinds jaren.
ben je eerder geweest?? heb echt nooit zoān goede sfeer bij een concert meegemaakt
Nee wordt de eerste keer!
Zit in quarantaine
Ik ben fotoās van een stedentrip van jaren geleden aan het kijken, die hebben we gesorteerd per iphone/camera, en het is zo grappig. Ik heb vooral artistieke fotoās geprobeerd te maken, mān moeder vooral random gebouwen en haar kinderen en mān broertje echt de meest willekeurige fotoās van een politieagent, auto met sireneās, een Engels stopcontact etc.
Ik heb echt intens zin om door de wind te gaan lopen nu maar ik ben ook zo onchristelijk in mn leven geweest dat het eigenlijk wel tijd is voor een boom/daktegel op mān hoofd qua God straft dus ik weet niet of ik het karmatisch moet riskeren.
Lastig
ik geloof ook weer in karma nadat zowel ik als mn vriend nare snijwonden hebben gekregen van een broodmes wat we ooit verdonkeremaand hebben
Eens, als dit je helpt moet je het gewoon doenā¤ļø
Ja ik weet het niet, aan de ene kant denk ik een goed gemikte daktegel is wel het einde van mān studieschuld, nog decennia leven in onze kapitalistische samenleving etc etc
Aan de andere kant wil ik ook wel weten hoe Italiƫ het Eurovisie gaat hosten.
Dilemmaās.
Aanvullend ongevraagd advies: zorg dat er thuis ijsklontjes klaar liggen in de vriezer. IJsjes kan natuurlijk ook, maar ik werd kotsmisselijk van dat zoete (in het ziekenhuis al) en gewone ijsklontjes waren wel fijn. Elk kwartier eentje in je mond nemen, en dat blijven doen
Qua eten vond ik roerei ook goed! Glijdt naar binnen, irriteert niet. Iets van smoothie was het slechtste idee ooit, al dat fruitzuur deed zo ontzettend veel pijn.
Succes morgen en de tijd erna!
Er komen nog genoeg stormen. Wacht nog even na Eurovision voordat je het lot gaat tarten.
Gewoon verzuipen in de Trevifontein na het songfestival.
Door de super bowl ben ik weer allemaal oude hiphop luisteren en ik ken gewoon meer nummers dan ik dacht.
ughhh er was net echt zoān intimiderende kutvent in de lift, terwijl hij eruit zag als een supernerd, hij had ook nog eens een vouwfiets. leave me aloneee
Netflix and chill betekent toch seks? Of bedoel je letterlijk Netflix kijken en chillen?
Why not both?
Oh precies dit heb ik ook en ik ben dinsdag aan de beurt. Hoe is het gegaan, is het heel anders dan bij de huisarts?
Haha oh mān moeder zegt net via de app in een gesprek
āKlopt, en even een vraagje, als jij deze stuurt, betekent dat dan, doei!!ā
Ahhh ze dacht elke keer dat ik klaar was met het gesprek als ik een knuffel stuurde
Ik ben onderweg naar huis ik hoop dat wr een trampoline of iets anders leuks mn tuin is in gewaait.