Ik lig al 1,5 uur in bed na mijn gesprek met de psycholoog. Ben leeg en op en wil niks meer (behalve naar buiten maar dat mag niet)
Succes morgen. De operatie stelt gelukkig niet heel veel voor, je bent snel weer terug op de afdeling. Je krijgt als je wakker bent gelijk ijsjes en als je slim bent vraag je hier zelf elke keer naar. De verpleging brengt het wel maar soms zit er iets teveel tijd tussen (vond ik). Neem een waterfles mee zodat je veel water kan drinken, die bekertjes in het ziekenhuis heb je zo leeg.
Tips qua eten; appelmoes, brood zonder korst, knakworst. En veel koud water drinken.
Dingen die je niet moet nemen: pijnstilling in orale vorm (ik vond het āgebonkā van zoān pil icm met water erg pijn doen aan mān keel de eerste dagen), melkproducten en ananas.
Sorry als je geen ongevraagd advies wilde. Dan geldt alleen mān bericht t/m het hartje.
Idd lekker zetpillen naar binnen duwen!
Bijna iedereen van mn sportgroep zei vanavond af. Dus ze vroegen of ik 1 uur eerder kon en met een andere groep kon sporten.
Ben nu buiten en ik heb spijt dat ik niet ook heb afgezegd.
Ohhh super fijn, dit vind ik heel lief! Dankjewel
Knuffel
Moet het toch afleren, dat ik verwacht dat iedereen mij op het eerste gezicht stom vindt. En als ze wat van mijn werk vinden, dat ze het met de grond gelijk maken.
Onzekerheid is een bitch
Ik heb echt genoten van āt echte kantoorleven vandaag
Vond āt zelfs niet erg dat iemand naast mij wortels zat te eten
Dat duurt 2 dagen en dan denk je weer fml ik wil naar huis
Net kaartjes besteld voor Sef & El Salvador Ensamble
Omg toch ineens kaartjes weten te krijgen voor royal blood!!!
Nice, was het leuk? Wordt echt mijn eerste concert sinds jaren.
ben je eerder geweest?? heb echt nooit zoān goede sfeer bij een concert meegemaakt
Nee wordt de eerste keer!
Zit in quarantaine
Ik ben fotoās van een stedentrip van jaren geleden aan het kijken, die hebben we gesorteerd per iphone/camera, en het is zo grappig. Ik heb vooral artistieke fotoās geprobeerd te maken, mān moeder vooral random gebouwen en haar kinderen en mān broertje echt de meest willekeurige fotoās van een politieagent, auto met sireneās, een Engels stopcontact etc.
Ik heb echt intens zin om door de wind te gaan lopen nu maar ik ben ook zo onchristelijk in mn leven geweest dat het eigenlijk wel tijd is voor een boom/daktegel op mān hoofd qua God straft dus ik weet niet of ik het karmatisch moet riskeren.
Lastig
ik geloof ook weer in karma nadat zowel ik als mn vriend nare snijwonden hebben gekregen van een broodmes wat we ooit verdonkeremaand hebben
Eens, als dit je helpt moet je het gewoon doenā¤ļø