Wat je even kwijt wil #58

Wij hebben dit een tijd geleden ook gedaan. Echt beste keuze ooooooit

4 likes

Ik weet ook niet waar het vandaan komt :joy:
Denk studieontwijkendgedrag.

1 like

Kilo, pond en ons :dancingbanana: :musical_note:

8 likes

M’n vriend komt vandaag eindelijk thuis na twee weken in het ziekenhuis :heart: :cry: zoooveel zin in!

Hij is as we speak naar NL aan het knallen in een ambu haha (de ligtaxi’s waren op).

117 likes

Ik had 5 maart een concert op de planning staan die ik alweer vergeten was, maar deze gaat dus gewoon door🄳
Zo’n heerlijk idee

19 likes

Ik loop ver voor op mijn planning, maar ben van plan dit niet te laten merken en de hele dag te chillen. Need it :woman_in_lotus_position:t3:

27 likes

Succes! Ik heb dit ook gehad (ik zat er ook tegenop en vond het uiteindelijk heel erg meevallen gelukkig) en na ingreep in het ziekenhuis nergens meer last van gehad. Dus dat was heel fijn.

1 like

Wat?

1 like

Als je twee handen hebt!

3 likes

Ik snap er helemaal niks van?

Oooooohhh.

Tnx!

Ik zit zo ongeveer alle posts te liken van mensen die fijne of spannende dingen gaan doen/hebben gedaan.

Ik vroeg me af waarom ik dat allemaal oprecht leuk vond. Maar ik zit thuis met een hersenschudding en doe helemaal niks. Dat gewone leven voelt zo ver weg. Dus ik leef maar extra met iedereen mee.

(Het gaat al wel beter, want niet meer misselijk en kan een beetje lezen in dark mode.)

30 likes

Wij hebben de borg voor onze huurwoning teruggekregen :eek: Ik was ervan overtuigd dat onze louche huisbaas het nooooit zou overmaken en ineens staat het op onze rekening.

Voelt bijna als een cadeautje.

Overigens waren onze muren echt niet zo mooi meer dus ik had in ieder geval daarvan verwacht dar ze geld ervan zouden inhouden.

43 likes

Oh fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat! ā¤ļøā€šŸ©¹

3 likes

Ja, ik heb inmiddels goed door hoe het werkt en wat er wel/niet kan. Hele kleine stapjes en soms ook weer 2 achteruit, maar het gaat beter. Soms denk ik van niet, want ik kan nog steeds geen reet, maar dan realiseer ik me dat ik er niet meer 24/7 zo ziek van ben als in het begin.

4 likes

Thanks, dat klinkt hoopvol!

6 likes

om mijn dag een beetje beter te maken. Ben weer lid geworden van de bieb. vanavond uit eten met collega’s en dadelijk iemand appen om afspraak te maken voor eerste keer nagels laten zetten. But people still annoy me.

15 likes

Ik heb door een bonus belachelijk veel salaris gestort gekregen. Vorige maand redde ik het ook allemaal makkelijk met ā€˜minder’ maar ik haat zo aan mezelf dat ik dan nu niet denk lekker opzij zetten en verstandig doen.

Ok deels wel verstandig geweest want groot deel ervan gebruikt om een lening af te betalen. Maar ik voel het nu al branden op mijn spaarrekening.

5 likes

Ik zag gister een egeltje op de parkeerplaats. Hij glimlachte naar me.

136 likes

Glimlach? Ik zie een evil grin😬

5 likes