Haha deze toevalligheid @Dommel en @tijgerlelie
Ik lig in bed en ben er hele avond al onrustig door die stomme storm. Ik word heel erg angstig van “extreem” weer. Harde wind, harde regen, onweer, ik wil het niet.
Ik hou zo van de politie die jongeren probeert aan te spreken zovan “Hallo mede tieners”
Ik word gehaald en gebracht, ik hoop dat ze dat fenol bij mij gaan gebruiken want dat mochten ze bij mijn huisarts niet doen? Want nu blijft ie elke keer vervelend terug groeien.
Ik ben zo fucking trots op mezelf. Ik heb vandaag mijn oude toiletbril vervangen voor een nieuwe. Ik heb 30 minuten in de gamma voor het schap gestaan. Helemaal mezelf ingelezen en reviews uitgezocht. De daadwerkelijke installatie duurde ook 3x zo lang als dat er voor staat volgens mij, but i did it!!
Voor een chaotische adhd’er met 2 linker handen is dit een hele prestatie!
Ik heb een pukkel op puntje van mijn neus. Why 🥲
Die wind hier is niet te doennnn.
Ik moet straks de weg op, ben benieuwd. Als het niet gaat draai ik lekker om.
Ja same here, maar hoor wel echt meerdere positieve verhalen van mensen die, eenmaal de ingreep in het ziekenhuis gehad, nooit meer last gehad hebben.
Zou ook best kunnen inderdaad dat de huisarts het überhaupt helemaal niet met fenol behandeld, kan het me niet meer goed herinneren.
Ja me too, nu. Eerste kantoordag in 4 maanden en moet dik een uur rijden
Voor het eerst sinds weken word ik een keer niet mega moe wakker. Ik was ook vanuit mezelf al om 05:45 uur wakker en ben net maar gaan douchen. Ik zit nu met een kop koffie en boek lekker op de bank en ga eerst nog ff lezen voor ik met werk begin.
Pff die klotewind die van vrijdag wordt nog erger, wat een feest
Half 6 wakker door de wind, helemaal misselijk van de moeheid
Die wind maakt het ook extra onaantrekkelijk om op te staan en naar werk te fietsen.
Whaha ik zet youtube best vaak op versneld, maar nu zette ik net de afspeelsnelheid op vertraagd. Wilde checken of ik het goed had gehoord. Het klinkt echt alsof diegene straalbezopen is ineens.
En omg die wind, ik ga echtniet de fiets op.
Nu al zin om zo lekker te fietsen, in het bos en onder bomen te werken. En mijn hele postwijk is zo ongeveer bos & boom.
Wat een nacht weer.
Zij die fietsen in deze storm, groeten u
Hier viel het echt reuze mee, hoop bij jou ook. Succes!
Ik kon niet slapen dus toen ben ik maar in iemands dms geslide