Wat je even kwijt wil #58

Mijn fiets is gemaakt, dus ik moet 'm ophalen bij de fietsenmaker. Maar eigenlijk wil ik daar op de fiets heen en niet lopend :sleepy: :sleepy:

6 likes

Ik had vandaag een gebouwoefening van de BHV en kwam dat lokaal wat laat binnen, zegt de instructeur “wat kom jij somber binnen” 🥲 Toen moest ik dus weer eens een keer uitleggen dat dat gewoon mijn hoofd is. Zo irritant. Mijn collega ook ‘ze is verder wel heel aardig hoor’ :joy: Maar ik vind het zo hinderlijk als er gelijk aannames zijn dat ik somber ben. Ja ik ben bleek, geen make up en lach niet, maar???

13 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Auto is voor het eerst door apk en onderhoud zonder extra kosten :star_struck: :partying_face:

25 likes

Ik zie een foto van Kanye West bij de super bowl en hij kijkt daar zo boos en naja ik vind het allemaal wel sneu enz maar ik kan ook niet anders dan alleen maar “grappige” dingen bedenken als oh dit ben ik als ik geen eten meer heb enz. :rofl:

Hoop echt wel dat snel weer beter gaat met hem hoor!

2 likes

Ik was net naar buiten gegaan zonder sleutels, en had voor het gemak wel alle sleutels op de deuren aan de binnenkant laten zitten. Moest ik over de schutting klimmen met deze jas:

Gelukkig hadden we in de tuin een sleutel verstopt en ging de tuindeur wel open ook al zaten er sleutels in het slot.

En dit alles onder begeleiding van een huilende baby want ik was ook nog vergeten haar speen (de mute knop) mee te nemen

24 likes

Hebben jullie toevallig zon ring bel aan de achterkant? Asking voor de beelden :innocent:

4 likes

Nee gelukkig hebben we dat niet meer

Nu moet ik denken aan dat ‘TONNYYY!!! TONYY !!!’ Filmpje :joy::joy:

2 likes

nu begin je met tequila?

12 likes

Morgen worden m’n amandelen verwijderd en ben zo mega nerveus 🥲

6 likes

Ik ben op vakantie, en zit momenteel met een biertje en een boek in bikini in de zon. Man, ik leef weer helemaal op. Welke winterdip?

58 likes

Oh heerlijk waar ben je?

1 like

Niet proberen, gewoon doen! :sunglasses::sunglasses:

4 likes

In albufeira! Het is hier zowaar rond de 20 graden?

2 likes

Theequila

5 likes

Ik lig al 1,5 uur in bed na mijn gesprek met de psycholoog. Ben leeg en op en wil niks meer (behalve naar buiten maar dat mag niet)

7 likes

Succes morgen. :heart: De operatie stelt gelukkig niet heel veel voor, je bent snel weer terug op de afdeling. Je krijgt als je wakker bent gelijk ijsjes en als je slim bent vraag je hier zelf elke keer naar. De verpleging brengt het wel maar soms zit er iets teveel tijd tussen (vond ik). Neem een waterfles mee zodat je veel water kan drinken, die bekertjes in het ziekenhuis heb je zo leeg.

Tips qua eten; appelmoes, brood zonder korst, knakworst. En veel koud water drinken.
Dingen die je niet moet nemen: pijnstilling in orale vorm (ik vond het “gebonk” van zo’n pil icm met water erg pijn doen aan m’n keel de eerste dagen), melkproducten en ananas.

Sorry als je geen ongevraagd advies wilde. Dan geldt alleen m’n bericht t/m het hartje. :joy:

8 likes

Idd lekker zetpillen naar binnen duwen!

3 likes

Bijna iedereen van mn sportgroep zei vanavond af. Dus ze vroegen of ik 1 uur eerder kon en met een andere groep kon sporten.
Ben nu buiten en ik heb spijt dat ik niet ook heb afgezegd.

9 likes

Ohhh super fijn, dit vind ik heel lief! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes