Knuffel
Moet het toch afleren, dat ik verwacht dat iedereen mij op het eerste gezicht stom vindt. En als ze wat van mijn werk vinden, dat ze het met de grond gelijk maken.
Onzekerheid is een bitch
Ik heb echt genoten van ‘t echte kantoorleven vandaag
Vond ‘t zelfs niet erg dat iemand naast mij wortels zat te eten
Dat duurt 2 dagen en dan denk je weer fml ik wil naar huis
Net kaartjes besteld voor Sef & El Salvador Ensamble
Omg toch ineens kaartjes weten te krijgen voor royal blood!!!
Nice, was het leuk? Wordt echt mijn eerste concert sinds jaren.
ben je eerder geweest?? heb echt nooit zo’n goede sfeer bij een concert meegemaakt
Nee wordt de eerste keer!
Zit in quarantaine
Ik ben foto’s van een stedentrip van jaren geleden aan het kijken, die hebben we gesorteerd per iphone/camera, en het is zo grappig. Ik heb vooral artistieke foto’s geprobeerd te maken, m’n moeder vooral random gebouwen en haar kinderen en m’n broertje echt de meest willekeurige foto’s van een politieagent, auto met sirene’s, een Engels stopcontact etc.
Ik heb echt intens zin om door de wind te gaan lopen nu maar ik ben ook zo onchristelijk in mn leven geweest dat het eigenlijk wel tijd is voor een boom/daktegel op m’n hoofd qua God straft dus ik weet niet of ik het karmatisch moet riskeren.
Lastig
ik geloof ook weer in karma nadat zowel ik als mn vriend nare snijwonden hebben gekregen van een broodmes wat we ooit verdonkeremaand hebben
Eens, als dit je helpt moet je het gewoon doen❤️
Ja ik weet het niet, aan de ene kant denk ik een goed gemikte daktegel is wel het einde van m’n studieschuld, nog decennia leven in onze kapitalistische samenleving etc etc
Aan de andere kant wil ik ook wel weten hoe Italië het Eurovisie gaat hosten.
Dilemma’s.
Aanvullend ongevraagd advies: zorg dat er thuis ijsklontjes klaar liggen in de vriezer. IJsjes kan natuurlijk ook, maar ik werd kotsmisselijk van dat zoete (in het ziekenhuis al) en gewone ijsklontjes waren wel fijn. Elk kwartier eentje in je mond nemen, en dat blijven doen
Qua eten vond ik roerei ook goed! Glijdt naar binnen, irriteert niet. Iets van smoothie was het slechtste idee ooit, al dat fruitzuur deed zo ontzettend veel pijn.
Succes morgen en de tijd erna!
Er komen nog genoeg stormen. Wacht nog even na Eurovision voordat je het lot gaat tarten.
Gewoon verzuipen in de Trevifontein na het songfestival.
Door de super bowl ben ik weer allemaal oude hiphop luisteren en ik ken gewoon meer nummers dan ik dacht.
ughhh er was net echt zo’n intimiderende kutvent in de lift, terwijl hij eruit zag als een supernerd, hij had ook nog eens een vouwfiets. leave me aloneee