In de bak heb je ook geld nodig!
Wat vervelend dat mensen zo doen. Als ze geld ruiken meteen zulke reacties. Al laat je het tot de eeuwigheid in je sok zitten, het is jouw geld.
In de bak heb je ook geld nodig!
Wat vervelend dat mensen zo doen. Als ze geld ruiken meteen zulke reacties. Al laat je het tot de eeuwigheid in je sok zitten, het is jouw geld.
Wat onbeschoft. Je bent ook niet zomaar voor de lol uitgekocht lijkt me.
Pff klusjesman was vanochtend om 07:45 al aan het timmeren en boren in het lege huis naast me, ook echt in de kamer die aan mijn slaapkamer grenst. Ik had echt even weer een Kanye West momentje vanochtend, poeh wat was ik pissig maar mag vast vanaf 07:00 al ofzo.
Als ik het weet vind ik het al minder erg maar ik ga er zo slecht op om al 2 dagen voor de wekker wakker te worden gemaakt door de klussers. Naja snap wel dat ze geen rekening houden met mij hoor haha maar toch ga ik daar slecht op (sowieso wakker gemaakt worden als niet nodig is). Ik kan echt een bitch zijn 's ochtends haha.
Ik vind mensen die in bijvoorbeeld een restaurant of een lunchtentje oid het geluid van meldingen op de telefoon op het hardst hebben staan echt tering asociaal. Elke fucking w-appje PLING PLING.
Wat bedoel je?
Haha altijd als ik vet pissig of boos ben nu dan kijk ik een beetje als een boze Kanye West.
Kimchi is echt het beste eten ooit. Wil er iemand samen een kimchi food truck beginnen?
Met dim sum en bao buns?? Iām in
Ja prima! Dim Sum en buns zijn een goede toevoeging. Ik maak dan de kimchi pannenkoeken klaar haha. Wat is jouw recept voor de buns? als iemand nog naam suggesties heeft haha.
Been there bun that (heb ik niet zelf bedacht )
GEWOON DOEN
Iew mijn kat lag op mijn schoot, staat ze op hangt er nog een drol aan haar konthaar waar ze dus een half uur mee op mij heeft gelegen
Ik heb zoveel zin in sushi. Maar het is zo mega duur. Maar ik zit wel in quarantaine en we hebben niks anders lekkers in huis.
Oh jaaaaaa, Kimchi is zo lekker!
Ik zou het doen. Treat yoself
Vorige week mān OV-chipkaart verloren in de trein. In zoān cheap hoesje/mapje van 2 euro oid. Nja, kaart geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Net vanmiddag binnengekomen, krijg ik een mailtje van de NS dat ze het mapje hebben gevonden. Kun je niet ophalen maar ze kunnen hem wel naar me opsturen. Kost 15 euro!!
I know, eigen schuld enzo maar ik ga denk ik toch maar een nieuwe kopen en deze laten wegstoffen in het gevonden voorwerpen archief
Ik ben echt al de hele dag zo afgrijselijk misselijk. Voelt echt als een flinke kater, maar enige wat ik gisteravond gedronken heb is ranja
Ik ga morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer naar het buitenland met de trein, ben benieuwd hoeveel vertraging ik op ga lopenā¦
Ik ben zo moe dat ik even een dutje wil doen, maar aan de andere kant wil ik proberen wakker te blijven zodat het niet al donker is als ik wakker word. Echt zoān zin in de lente
De hele dag druk geweest en morgen nog een klote gesprek. Kunnen we niet gelijk doorspoelen naar zaterdag?