Been there bun that (heb ik niet zelf bedacht )
GEWOON DOEN
Iew mijn kat lag op mijn schoot, staat ze op hangt er nog een drol aan haar konthaar waar ze dus een half uur mee op mij heeft gelegen
Ik heb zoveel zin in sushi. Maar het is zo mega duur. Maar ik zit wel in quarantaine en we hebben niks anders lekkers in huis.
Oh jaaaaaa, Kimchi is zo lekker!
Ik zou het doen. Treat yoself
Vorige week m’n OV-chipkaart verloren in de trein. In zo’n cheap hoesje/mapje van 2 euro oid. Nja, kaart geblokkeerd en nieuwe aangevraagd.
Net vanmiddag binnengekomen, krijg ik een mailtje van de NS dat ze het mapje hebben gevonden. Kun je niet ophalen maar ze kunnen hem wel naar me opsturen. Kost 15 euro!!
I know, eigen schuld enzo maar ik ga denk ik toch maar een nieuwe kopen en deze laten wegstoffen in het gevonden voorwerpen archief
Ik ben echt al de hele dag zo afgrijselijk misselijk. Voelt echt als een flinke kater, maar enige wat ik gisteravond gedronken heb is ranja
Ik ga morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer naar het buitenland met de trein, ben benieuwd hoeveel vertraging ik op ga lopen…
Ik ben zo moe dat ik even een dutje wil doen, maar aan de andere kant wil ik proberen wakker te blijven zodat het niet al donker is als ik wakker word. Echt zo’n zin in de lente
De hele dag druk geweest en morgen nog een klote gesprek. Kunnen we niet gelijk doorspoelen naar zaterdag?
Klote werkdag gehad? Ik zou vooral melden bij het uitzendbureau, die moeten het ook weten.
Melden en zodra het kan wegwezen. Ze vinden je blijkbaar niet belangrijk genoeg om te houden, dus waarom zou je blijven.
niet jouw probleem
Weer lekker een dagje candy crush gespeeld op mn werk, voel me echt zo’n facebook boomer
Hallooo ik ging net eten bestellen bij de febo wat ik honderd jaar niet heb gedaan en een fucking berehap kost gewoon €5!!! Dat is gewoon 12 gulden
En een patatje met saus was ook gewoon 5 euries. Alles wordt zo duur tegenwoordig!
Ik had de afgelopen week keer op keer een terugkerende droom dat ik een prik in mijn bil kreeg maar dan niet gewoon maar alsof het er als een broodmes in en uit en in en uit ging, en ik VOELDE telkens pijn, dus ik werd een beetje zenuwachtig want als je pijn voelt in je slaap, komt dat omdat je echt ergens pijn hebt wat zich vervolgens in een droom manifesteert.
Anyway, ik had al meerdere Google sessies gehad toen ik vanmiddag mijn beddengoed ging verschonen, vond ik in de lichte verzakking op mijn matras waar ik altijd met m’n kont lig zo’n dingetje die bijv. altijd om een pak stroopwafels zit, met van die scherpe pinnetjes erin. Heb ik me daar serieus de hele week zenuwachtig om zitten maken
Ongesteld dus snickers naar binnen aan het werken terwijl er een pizza in de oven zit