Wat je even kwijt wil #58

Netflix and chill betekent toch seks? Of bedoel je letterlijk Netflix kijken en chillen?

6 likes

Why not both?

4 likes

Oh precies dit heb ik ook en ik ben dinsdag aan de beurt. Hoe is het gegaan, is het heel anders dan bij de huisarts?

2 likes

Haha oh m’n moeder zegt net via de app in een gesprek

“Klopt, en even een vraagje, als jij deze :hugs: stuurt, betekent dat dan, doei!!”

Ahhh ze dacht elke keer dat ik klaar was met het gesprek als ik een knuffel stuurde :sob:

33 likes

Ik ben onderweg naar huis ik hoop dat wr een trampoline of iets anders leuks mn tuin is in gewaait.

36 likes

Of een paars glitterpakje.

1 like

Ochh mamsieđŸ„ș

Ik kwam er gisteren dus achter dat mijn wenkbrauwpotlood van shisheido gewoon helemaal niet meer bestaat?! Kutcorona. Zo weinig make up gebruikt dat ik dus al dik 2 jaar geen nieuwe nodig had. Als iemand nog een tip heeft voor een perfect assig wenkbrauwpotlood (ben donkerblond en kil type) tell me please đŸ„Č

2 likes

Het viel me echt wel mee! Die eerste verdovingsspuit vond ik echt wel weer naar, de tweede voelde ik al minder omdat het al wat verdoofd was. De ingreep is in principe gewoon hetzelfde als bij de huisarts, alleen vond ik het in het ziekenhuis veel vlotter gaan (was met 20 minuten weer buiten) en voor mijn gevoel ook wat zorgvuldiger. Dat nabehandelen met fenol werd echt nauwkeurig op de tijd gedaan terwijl ik me bij de huisarts afvroeg of het ĂŒberhaupt gedaan is. Het is nu ook echt vet professioneel verbonden met drukverband haha.
Heb heel de tijd in m’n hoofd herhaald dat het ff vervelend was maar dat elke dag lopen met zo’n ontstoken teen nog veel naarder is, dat hielp wel, haha.
Succes alvast, komt echt goed! Gaat er iemand met je mee? Ik moest echt meteen m’n voet omhoog houden en moest met de rolstoel terug naar de auto haha.

3 likes

Gisteren om half 9 naar bed gegaan omdat ik moe en overprikkeld was. Vannacht om 4 uur wakker en niet meer geslapen.

Nu weer overprikkeld en zo naar bed. Ik haat dat; ik wil genieten van mijn avond en niet nu naar bed gaan en dan morgen weer moeten werken waar ik geen zin in heb.

3 likes

Aaaah :smiling_face_with_three_hearts: mijn dochter haar schooladvies is omhoog gegaan. Dat had ze niet verwacht en ze zat met tranen in haar ogen bij het gesprek.

57 likes

Ik heb al sinds vanmiddag een hele nare steek in mijn buik net onder mijn navel en zelfs bukken lukt bijna niet :cry: liggen en rechtop zitten zijn ook hels dus nu lig ik maar raar op de bank.

Hoop wel dat ik vanavond fatsoenlijk kan slapen en is het morgen weer weg

1 like

Gefeliciteerd! Wilde al meteen vragen waarheen, maar toen las ik verder.

Tafelvoetbal!

5 likes

Wat een nostalgie! Ik vond dit vroeger zo leuk om te kijken.

4 likes

Hap al gebeld?

2 likes

Haha deze toevalligheid @Dommel en @tijgerlelie :open_hands:t2:

18 likes

Ik lig in bed en ben er hele avond al onrustig door die stomme storm. Ik word heel erg angstig van “extreem” weer. Harde wind, harde regen, onweer, ik wil het niet. :frowning_face_with_open_mouth:

4 likes

Ik hou zo van de politie die jongeren probeert aan te spreken zovan “Hallo mede tieners”

16 likes

Ik word gehaald en gebracht, ik hoop dat ze dat fenol bij mij gaan gebruiken want dat mochten ze bij mijn huisarts niet doen? Want nu blijft ie elke keer vervelend terug groeien.

2 likes

Ik ben zo fucking trots op mezelf. Ik heb vandaag mijn oude toiletbril vervangen voor een nieuwe. Ik heb 30 minuten in de gamma voor het schap gestaan. Helemaal mezelf ingelezen en reviews uitgezocht. De daadwerkelijke installatie duurde ook 3x zo lang als dat er voor staat volgens mij, but i did it!!

Voor een chaotische adhd’er met 2 linker handen is dit een hele prestatie!

104 likes