Wat je even kwijt wil #58

Typ je dit nu vanaf je straf hoekje op de gang?

De oma van mijn vriend gaat de komende uren/dagen overlijden. Hoewel ik er vrede mee heb, is het ook zo verdrietig, meh.

10 likes

Zoals verwacht kan ik morgenavond niet naar mijn vriend, treinen rijden vanaf 14:00 niet meer. Naja kan niet zeggen dat het onverwachts is. Misschien maar beter ook haha maar ja ben eigenwijs en wil hem zien.

2 likes

Hahaha ik vraag altijd levens aan mijn candy crash ‘vrienden’ zijn allemaal mensen met een foto en zien er ook allemaal uit als boomers

4 likes

Het viel mee! Zooooo fijn weer eens een dag kantoor. Maar niet voor elke week haha

4 likes

Ik ben benieuwd wat ze gaan op mijn werk. Een online lesdag ervan maken voor wie van ver komt of iets anders

3 likes

Geen treinen? Ivm de storm?

1 like

Ugh iemand die ik ken heeft een hartaanval gehad. Ze heeft zelf nog 112 kunnen bellen gelukkig (woont alleen) maar is daarna nog meermaals gereanimeerd. Hopelijk komt ze er goed uit.

10 likes

Ja, alles is geschrapt na 14:00:

1 like

Huh, rijden er geen treinen morgen??

10 likes

Voor de zekerheid

2 likes

Zo schraal dat ze dat nu al zeggen. Klm verwacht amper problemen

Hahahaha

1 like

Denk dat Schiphol echt wel last heeft.
Maar Schiphol heeft wel 5 banen jn verschillende richtingen wat het iets makkelijker maakt.

1 like

Jezus hier ook al. Zo irritant, dacht dat het aan mijn telefoon lag.

3 likes

Ik blijf morgen thuis en doe helemaal niks😖

3 likes

Het is nu even een stuk rustiger buiten, het viel me net op dat het niet klonk alsof de wereld vergaat toen ik de muziek uitdeed.
Ga zo maar een avondwandeling maken nu het even kan.

2 likes

Nou omggggggg het idee dat je morgen moet vliegen, krijg daar echt rillingen van. Zou echt 200 kleuren stront schijten in dat vliegtuig

7 likes

Ik vraag altijd “welke zekerheid?” als iemand zegt “voor de zekerheid”

Mensen haten me hierom :sweat_smile:

4 likes

De lichtste kleur van de Hema gebruik ik al jaaaaren.

1 like