Wat je even kwijt wil #58

Zo schraal dat ze dat nu al zeggen. Klm verwacht amper problemen

Hahahaha

1 like

Denk dat Schiphol echt wel last heeft.
Maar Schiphol heeft wel 5 banen jn verschillende richtingen wat het iets makkelijker maakt.

1 like

Jezus hier ook al. Zo irritant, dacht dat het aan mijn telefoon lag.

3 likes

Ik blijf morgen thuis en doe helemaal niks😖

3 likes

Het is nu even een stuk rustiger buiten, het viel me net op dat het niet klonk alsof de wereld vergaat toen ik de muziek uitdeed.
Ga zo maar een avondwandeling maken nu het even kan.

2 likes

Nou omggggggg het idee dat je morgen moet vliegen, krijg daar echt rillingen van. Zou echt 200 kleuren stront schijten in dat vliegtuig

7 likes

Ik vraag altijd “welke zekerheid?” als iemand zegt “voor de zekerheid”

Mensen haten me hierom :sweat_smile:

4 likes

De lichtste kleur van de Hema gebruik ik al jaaaaren.

1 like

ik schijt al in mn broek omdat ik misschien als nog naar kantoor moet met mn fiets.

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuududuuuuuuuuuuuuuu

2 likes

Ja ik zou ook denken laat me met rust :sweat_smile:

3 likes

mn nicht is bevallen en ik ben sowieso heeeelemaal wild van baby’s maar dit is echt weer een voor de boeken hoor. wat een cutiepaTOOTie

22 likes

Hm zij zitten nog in een wagentje. Als het nou een fietsende thuisbezorger was 

2 likes

Moet jij weten

11 likes

hahahaha bedankt soy

1 like

Nadeel van het werk van de bezorger?

1 like

Jaren terug schrapte de NS de complete dienstregeling voor een dag wegens voorspelde sneeuw. Geen vlokje gevallen uiteindelijk, maar de dienstregeling bleef geschrapt. Een paar dagen later viel er onverwachts sneeuw en toen reed alles

4 likes

Een oud-collega van me is deze week bij Picnic begonnen. Krijgt dus wel meteen een heftige week qua weer voor zijn kiezen :sweat_smile:

4 likes

Mijn kind had vrij gevraagd voor de laatste storm, want ze moet 15km fietsen s’avonds. Geen enkel zuchtje wind gehad!
En nou zou ze morgenavond moeten komen werken

1 like

Picnic annuleert/verplaatst zelf als het te hard waait voor hun karretjes! Maar volgens mij hebben ze inmiddels overal andere wagentjes die niet zo heel makkelijk omgeblazen worden.

8 likes