In Londen is er voor morgen ook code rood, ook een storm op komst. Maar ze zeggen: we rijden gewoon wat minder hard
Zo ja, rond lunch wil ik zsm naar huis omdat m’n hart breekt bij het idee dat hij alleen is
Ik ben gisteren ongesteld geworden en het is zo’n heftige deze maand. Ben nu aan het beven van de pijn en de pijnstillers helpen minimaal deze keer. Ik schrik er gewoon van 🥲
Misselijk van de moeheid. Zelfs mijn katten lagen nog in coma toen ik net wegging.
Heb een droge muil van het indiaans van gisteren. Zat toch wat meer knoflook in dan dat ik dacht.
Ik stond op met erg veel rugpijn maar heb het geluk dankzij Eunice dat we alleen in de ochtend lesgeven. Hopelijk kan ik dan snel naar huis en weer gaan ligge in bed.
En als je echt geen zin hebt om les te geven, kun je altijd The March of the Penguins opzetten
Vrees dat dit onderwerp niet genoeg raakvlakken heeft met of
.
Net nog geprobeerd de boel een beetje los te krijgen maar zitten doet echt pijn.
Zwartboek dan maar
New Kids Turbo
De RET rijdt niet meer na 10 uur. Fijn dat ik al onderweg ben en tot 16:00 moet werken. Geen idee hoe ik thuis ga komen 🥲
Ik krijg iets via greetz (postnl app) maar weet niet van wie?! Ik verwacht niks?!?!
Ik moet zo om 10:00 uur kaartjes scoren en het voelt alsof ik dit 100 jaar geleden voor het laatst heb gedaan Hopelijk heb ik mijn skills nog
Terug naar huis gaan als je de mogelijkheid hebt?
Ik heb een dag vrij genomen, maar nu moest ik om 8 uur bij de apk zijn. Nou dat ben ik maar de garage is nog niet eens open
Bang voor Eunice vanmiddag en vanavond. Waait hier nu al behoorlijk en dan te bedenken dat dit de stilte voor de storm is…
Ben bang voor het kapot waaien van ons huis of het wegwaaien van de dakkapel ofzo, helemaal een knoop in mijn maag
Ik had een weekendje weg voor dit weekend gepland, internationale trein valt (logisch) uit. Ben nu maar aan het omboeken, als er weer een storm ontstaat tijdens dat weekend word ik echt gek.
Ik mag lekker thuiswerken vandaag in verband met de storm!
Ik was helemaal voorbereid de hond uitlaten maar was gewoon windstil en droog.
Bijna geen vogels te zien of gehoord. Alleen 1 duif.
Bijna niemand op straat, maar wel gevoel van onrust ofzo. Heerlijk.
oooeh voor wat?