Wat je even kwijt wil #58

Body & Soul heet het! Hier kan je er meer over lezen als je wilt :relaxed:

3 likes

Vanochtend wakker geworden met een heftige migraine aanval en begin me nu pas wat beter te voelen. Ik haat die hoofdpijn echt

1 like

Gvd besloot mijn stad ook maar om alle winkels om 16:00 te sluiten, wij zijn tot 21:00 open 🥲

4 likes

Ooh hoop zo dat ik gebruik kan maken van die STAP regeling. Wil al een tijd een cursus doen maar kan dat gewoon echt niet betalen dus dit zou perfect zijn. Duimen dat het lukt :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

8 likes

Grappig dat je met een zonnig thumbnail begint haha

7 likes

Ik keek net naar buiten en het is hier zo rustig in de stad nu, logisch natuurlijk. Misschien ga ik zo even heerlijk rustig shoppen haha

Edit: oké laat maar slecht plan. Zie nu dat veel winkels eerder sluiten en ik zag net een kindje op de fiets bijna omver waaien

Ohmygod. De daken gaan er hier letterlijk vanaf. Het doodeng om te zien.

Zo hee, als je gezandstraald wil worden weet je ook waar je moet zijn nu

1 like

Jeetje er lopen nu ook echt mensen daar, die voor zover ik het kan zien maar amper overeind kunnen blijven

1 like

Ik vind het hier al hard waaien en hier is het nog maar windkracht 4/5.

1 like

Ik wil eetbaar koekjesdeeg bestellen. Bij belicio cheats heb ik het wel eens in de winkel gegeten, vond ik lekker. Nu zie ik ook een site die meer smaken aanbiedt; let’s dough it. Iemand daarmee bekend? Of een andere webshop die lekker eetbaar koekjesdeeg verkoopt?

1 like

Ga ik mezelf zo vast een wijntje inschenken? :see_no_evil:
Ik vind dat ik het verdiend heb, voor de verandering wel productief geweest met thuiswerken.

9 likes

Doen. Het is weekend

2 likes

Ik heb over een halfuur weekend haha
Maar mijn glas zit al vol en ik heb het verdient!!

2 likes

De extra wc rol is de wc ingewaaid omdat het wc raampje niet goed dicht wilt en open is geklapt.
Ben benieuwd of het raampje blijft zitten. Het wil echt niet dicht, klapt steeds open.

De wc rol heeft lekker al een paar uur liggen weken.
Probleem voor straks omdat eruit te halen. Misschien als ik langer wacht lost ie wel op.

2 likes

heb mn opleverdatum van mn nieuwe huis yesss wel pas over acht weken maar eigenlijk heel chill want de week erna is vakantie en er moet een vloer enz. bedenk me nu pas dat ik niet had geweten hoe ik dat moest regelen als ik gewoon moest werken. thank god voor 12 weken vakantie per jaar in het onderwijs. heb nu ook vakantie hahaaaa

21 likes

Mijn voerhuisje is omgewaaid :frowning: En de silo is leeg gezwaaid :joy:

1 like

Bomen zwiepen op en neer, maar belde net wel een deur tot deur collectant aan.

Echt niets houdt hen tegen ofwel? Je zou maar dood gaan omdat je dat nu doet.

37 likes

Misschien denkt ie extra cashen nu. Stormbonus.

2 likes

Ik zou het niet doen

3 likes