Wat je even kwijt wil #58

Iemand die de snelweg al op is geweest vanochtend? Is het te doen?

1 like

Ajax-RKC :rofl: Haha ik moet mijn festival seizoen nog plannen/ bedenken.

3 likes

Ik zou t zo grappig vinden als er straks helemaal niks aan de hand is.

28 likes

Haha ik ook. 9 van de 10x is dat ook zo :joy:

3 likes

Maar wel code rood in Zuid-Engeland dus ben er bang voot

ik vind het wel zielig voor de mensen die met de trein moeten. Dat is met mooi weer al kut. Maar nu helemaal

9 likes

Nee joh komt goed. Ik woon daar en was de vorige storm ook goed te doen. Er is hier ook uit preventie veel gesnoeid etc. Je kunt het :muscle:

1 like

Ik vind zo’n storm prima als ik lekker onder een dekentje op de bank kan zitten. Maar ik moet werken en in de spits naar huis rijden (25 min), met m’n Toyota Aygo :sob:

1 like

Ja ik, was prima te doen hoor voor nu. Ik ga wel wat eerder weg van werk om vanmiddag de storm en spits waarschijnlijk daardoor voor te zijn.

2 likes

Ik probeer maar tegen mezelf te zeggen dat mijn huis al 100 jaar op dezelfde plek staat en dat de dakpannen en dakkapel de afgelopen 30 jaar allerlei stormen hebben overleefd haha.

6 likes

Dank voor deze reminder.
Ik heb een hoog jaren '30-huis op een hoek dus als het stormt, dan vangt mijn huis veel wind. En ik ben er echt een beetje nerveus voor.

2 likes

Ik heb dus gister m’n amandelen laten verwijderen en ging allemaal best okĆ©.

Alleen toen kwam de KNO-arts vertellen dat ze hartstikke groot waren en viezig en hij ze er zo mooi uit had gekregen. Nu baal ik dat ik ze niet heb kunnen zien. Zo benieuwd hoe die gore dingen er uit zagen buiten m’n lichaam šŸ„²šŸ˜‚

27 likes

Ik hoop zo dat ik morgen gewoon weer naar mijn werk kan.

1 like

Misschien hebben ze een foto gemaakt voor in je patiƫnten dossier ?

Haha, ja mijn arts was ook helemaal aan het uitleggen hoe groot en vies ze waren en hoe blij hij was dat ze er nu uit zijn. Toen was ik nog beetje warrig dus liet het langs me heen gaan maar nu denk ik echt ā€œshit, dit had ik willen zienā€.

Mocht eind van de middag gelukkig weer lekker naar huis.

2 likes

ik heb een olijfboompje en een halve krat bier op mijn balkon staan, zal ik die binnenhalen of zullen ze het overleven :thinking: denk eigenlijk dat ik mijn balkon maar even leeghaal voor de zekerheid haha

Ik zou alles binnenhalen voor de zekerheid.

7 likes

Ik heb ooit een filmpje op YouTube gezien waarbij die dingen verwijderd werden en het was zo fascinerend. Je zag allemaal steentjes tevoorschijn ploppen en die dingen rookten als een gek door dat apparaatje waarmee het werd verwijderd
:drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

3 likes

Ik ga me denk ik vanmiddag 8 minuten door de storm wagen in de hoop op een rustige gym + lege sauna :heart_eyes:

15 likes

Ik moest wat nakijken in mijn dossier van het ziekenhuis en nu zie ik net dat ik op 22-02-2000 voor het eerst aan mijn hart geopereerd werd. Dat vraagt om een feestje op 22-02-2022. Is het ook nog eens 22 jaar geleden.

Edit: champagne is besteld :clinking_glasses:

63 likes