Nu al een topwedstrijd haha, laat alsjeblieft een beetje van ons heel!!
Haha ik kreeg een belletje dat ik volgende week maandag kan beginnen met werken. Mja ik moet nog iets ophalen bij hun maar dat kan vandaag niet meer vanwege de storm dus word het dinsdag beginnen hahah.
Ik moet vandaag van alles uittypen voor werk, maar ik kreeg de hele ochtend allemaal taakjes tussendoor. En nu is dat klaar, heb ik geen concentratie meer.
Trouwens even ergernis:
ZOVEEL push berichten van de NOS vandaag
Haha sjongejonge, er komen vanavond twee vrienden op bezoek en mijn vriend heeft bedacht dat hij op de veranda de bbq wil aansteken. Dit gaat echt een succes worden denk ik.
Moet er wel bij zeggen dat de veranda echt heel erg uit de wind ligt, maar toch.
We zien de headline wel voorbij komen op de NOS vanavond
Hahaha
Big green egg waait door ruit in de buurt van Amersfoort
Big green egg mysterieus verdwenen na windvlaag hahahah
Spareribs gevonden op kerktoren
Oke ik ga nu naar buiten naar de supermarkt 2 minuten verderop. Ik hoop dat ik het haal
Oh leuk ik hoop dat hij richting gelderland waait.
Wij ook na onze slechte ervaring met storm Corrie. Hou mn hart vast voor de rest van de tuin.
Ik zit te overwegen om mijn bamboe âschuttingâ op re rollen tegen de wind en de plantenbak en het tafeltje + stoeltjes van het balkon te halen.
Wees blij dat je dit niet tijdens je ontbijt las
Serieus? Sorry hoor, maar dit is niet een klein zuchtje wat aankomt. Heeft niks met luxe te maken.
Hartvormige taart
Oh je had het niet hoeven verwijderen. Ik vond het alleen een aparte opmerking vergeleken met alle andere opmerkingen over de storm.
Er is vast ergens nog wel een Valentijn overblijfsel te vinden
Net een gesprek gehad, waar ik de hele week tegen op zag. Gesprek ging goed, tenminste van mijn kant, en ik heb iemand op de kast gejaagd.
Goed begin van het weekend
Ik twijfel om mân afspraak wel/niet af te zeggen. Het is max 10 minuten fietsen maar woon aan de kust dus code rood vanaf vanmiddag. Afspraak is eind van de middag dus wil 't eigenlijk gewoon even aankijken maar last minute afzeggen is ook niet chill.