Hahah nou het was een mega klus om uberhaupt kaarten te krijgen. Ik heb wel eens voor mijn nichtjes kaartjes voor Justin Bieber of 1D geregeld en die had ik binnen 1 minuut. Ik zat hier met 2 telefoons en 2 laptops en ben alsnog ruim een half uur bezig geweest Staat op zijn minst wel een doelpunt rijke avond tegenover. We zullen aardig zijn en het maar bij 5-0 houden
Ik wil thuisbezorgd bestellen maar doe het niet want lijkt me niet fijn als een 16 jarige nu moet gaan fietsen.
Thuisbezorgd bezorgd ook niet meer toch?
Of nu bestellen, ergste moet nog komen
Bij mij staat het nog open als optie. Doe nu maar inspiratie op wat ik zelf thuis kan maken.
@Flopsyunicorn haha nee ik doe het niet. Er was net al een hoosbui hier. Denk dat het elk moment kan los barsten.
Ja goeie, ik heb even gebeld en kon ook telefonisch! Lab natuurlijk niet maar dat komt dan volgende week wel.
Ik ben zo nerveus, zoveel bomen om mijn huis. Please blijf met je wortels in de grond graag.
M’n vriend appte net dat hij om 16:00 vrij is want de winkels in onze stad sluiten dan. Wij wonen meer richting de Duitse grens en dus nog niet eens in het code rood gebied.
Ik in rdam haha. Beter dat het nu dicht gaat.
Ik heb helemaal zin om een grote voorjaarsschoonmaak te houden als deze storm achter de rug is. Heb nu toch al het halve balkon leeggehaald.
Ik twijfel of ik de grote planten nu ook van het balkon moet halen… mijn halve balkonvoorraad staat al binnen
Ik ben gisteren nacht met de boot uit Engeland teruggekomen. Echt net op tijd nog joh
Ik moest ook echt lachen, want ze hebben op de boot altijd zo’n wake up omroep bericht met een liedje aan het begin. Toen dacht ik bij mezelf van omg stel j voor dat ze rage against the machine zouden afspelen met :’ wake up’ Ik zag het al helemaal voor me. WAAAAAAAKE UUUUUP door die intercom hahahah
Ik ben dus zo eigenwijs dat ik wel naar werk gegaan ben vandaag (maar kan op de fiets of evt. lopend) omdat ik een plek nodig had om te kunnen concentreren.
Komt net de beveiliging binnen dat ze de gebouwen gaan sluiten. Ja dat wist ik dus niet en was ook niet gecommuniceerd. Voel ik me eindelijk weer beter na 3 dagen migraine, kan ik nog niet werken. Kutzooi.
edit: en ik zat dus net even lekker chill pauze te houden met die Heathrow-livestream. Nu gelijk helemaal opgefokt
Ik had vanochtend een ugly cry omdat ik iets persoonlijks moest delen en zou eigenlijk op locatie moeten werken. Maar in verband met het weer mag ik lekker vanaf de bank werken.
Ik haat thuiswerken maar vind dit stiekem niet heel vervelend haha.
Ik heb last minute een ticket kunnen bemachtigen voor een balletvoorstelling in Opéra Garnier morgen. Dat stond echt nog op mn ‘to do’ lijstje aangezien het gebouw ook echt prachtig is, ik kan niet wachten! (nu nog een goede outfit uitzoeken haha)
Godverdomme zeg moet ik ook nog gaan koken ofwat vanavond. Gekken werk dit
Alle grote zorginstellingen (ambulant) zijn ook dicht in mijn gemeente dus ik zou lekker thuis blijven.
Haha, hij loopt hier af en toe voorbij terwijl hij nog in meetings zit om de spareribs even te checken!
Featuring vastgezette conifeer
Haha nee maar ik denk dat hij dat wel zou willen. Hij heeft een tijdje terug toen het heel koud was buiten wel met de bouwstofzuiger de boel heter geblazen.
Haha ja je bent het gewoon verleerd! Tijd om je kaartenscoorskills weer af te stoffen
En bedankt voor het ruimhartige aanbod, zijn we al heel blij mee