Wat je even kwijt wil #58

Shittie, ben ineens aan het niezen en hoesten en kriebel in mijn keel :sob: lekker zo 1 dag voor mijn verjaardagsweekend gvrdmm

Ik moest nog boodschappen doen voor het avondeten en ik zag er al tegenop, maar nu vragen m’n onderburen of we mee willen eten bij hen. Helemaal mooi, vet gezellig en dan hoef ik alleen maar de trap af in plaats van naar buiten :ok_hand:

19 likes

Heb een veel te duur hotel in New York geboekt.
I deserve diss :tipping_hand_woman:t2:

52 likes

Yes you dooooo :clap:

3 likes

Wat tof! Naar welk ballet ga je? Als in, welk stuk/voorstelling?

2 likes

Ik moet voor werk heel veel schrijven maar soms raak ik echt in een existentiĂ«le crisis over een woord en dan weet ik opeens niet meer wat t betekent. Nu heb ik het met ‘pas’

8 likes

Vind je het onderzoek zelf eng of het eventuele resultaat? Want het onderzoek zelf is verder niet pijnlijk of invasief oid, misschien dat dat scheelt!

Succes iig!

1 like

Body & Soul heet het! Hier kan je er meer over lezen als je wilt :relaxed:

3 likes

Vanochtend wakker geworden met een heftige migraine aanval en begin me nu pas wat beter te voelen. Ik haat die hoofdpijn echt

1 like

Gvd besloot mijn stad ook maar om alle winkels om 16:00 te sluiten, wij zijn tot 21:00 open đŸ„Č

4 likes

Ooh hoop zo dat ik gebruik kan maken van die STAP regeling. Wil al een tijd een cursus doen maar kan dat gewoon echt niet betalen dus dit zou perfect zijn. Duimen dat het lukt :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

8 likes

Grappig dat je met een zonnig thumbnail begint haha

7 likes

Ik keek net naar buiten en het is hier zo rustig in de stad nu, logisch natuurlijk. Misschien ga ik zo even heerlijk rustig shoppen haha

Edit: oké laat maar slecht plan. Zie nu dat veel winkels eerder sluiten en ik zag net een kindje op de fiets bijna omver waaien

Ohmygod. De daken gaan er hier letterlijk vanaf. Het doodeng om te zien.

Zo hee, als je gezandstraald wil worden weet je ook waar je moet zijn nu

1 like

Jeetje er lopen nu ook echt mensen daar, die voor zover ik het kan zien maar amper overeind kunnen blijven

1 like

Ik vind het hier al hard waaien en hier is het nog maar windkracht 4/5.

1 like

Ik wil eetbaar koekjesdeeg bestellen. Bij belicio cheats heb ik het wel eens in de winkel gegeten, vond ik lekker. Nu zie ik ook een site die meer smaken aanbiedt; let’s dough it. Iemand daarmee bekend? Of een andere webshop die lekker eetbaar koekjesdeeg verkoopt?

1 like

Ga ik mezelf zo vast een wijntje inschenken? :see_no_evil:
Ik vind dat ik het verdiend heb, voor de verandering wel productief geweest met thuiswerken.

9 likes

Doen. Het is weekend

2 likes