Ik heb over een halfuur weekend haha
Maar mijn glas zit al vol en ik heb het verdient!!
De extra wc rol is de wc ingewaaid omdat het wc raampje niet goed dicht wilt en open is geklapt.
Ben benieuwd of het raampje blijft zitten. Het wil echt niet dicht, klapt steeds open.
De wc rol heeft lekker al een paar uur liggen weken.
Probleem voor straks omdat eruit te halen. Misschien als ik langer wacht lost ie wel op.
heb mn opleverdatum van mn nieuwe huis yesss wel pas over acht weken maar eigenlijk heel chill want de week erna is vakantie en er moet een vloer enz. bedenk me nu pas dat ik niet had geweten hoe ik dat moest regelen als ik gewoon moest werken. thank god voor 12 weken vakantie per jaar in het onderwijs. heb nu ook vakantie hahaaaa
Mijn voerhuisje is omgewaaid En de silo is leeg gezwaaid
Bomen zwiepen op en neer, maar belde net wel een deur tot deur collectant aan.
Echt niets houdt hen tegen ofwel? Je zou maar dood gaan omdat je dat nu doet.
Misschien denkt ie extra cashen nu. Stormbonus.
Ik zou het niet doen
Nvm m’n auto stond onder een boom geparkeerd dus ben toch maar naar buiten gegaan om m ergens anders neer te zetten :’)
Heb echt zo’n erge koppijn en mn vriend ook. Ik denk echt dat het door de lage of hoge druk is die met de storm komt.
Nouuu mijn feestje gaat niet door wel logisch natuurlijk maar ik heb knaldrang
Mijn vader is vrachtwagenchauffeur en hij is nu aan het werk. Hij kon niet meer laden dus hij moet met een lege auto, aka een lege doos terug naar zijn werk. Vind het niet zo chill, hoop dat hij veilig aankomt.
Echt totaal irrelevant maar vind dit echt zo’n smerig woord. Heb er totaal geen feestelijke gevoelens bij.
Wel jammer van je feestje
Krijg net gewoon een NL-alert binnen vanwege het weer !
Mag dat wel met dit weer? Zou vet bang zijn dat je omwaait. Snap dat je het niet chill vind. Ik hoop met je mee dat hij snel thuis is.
Ik kreeg al een alert via de telefoon Maar goed dat ik mijn fietsen toch in de schuur heb gezet haha.
ja ik denk wij ongeveer allemaal
Haha ja het is ook echt een verschrikkelijk woord. Ook irrelevant maar ik heb net mijn duim opengehaald bij het openen van mijn wijn! Ook dat nog
Lekker laat ook
Ramen dicht helpt ook niet mee. Bij mij dan.
Ja ben ik ook! Snap ook niet dat ze hem laten rijden nu. Hoop dat als het echt niet gaat hij gewoon aan de kant gaat staan, als het dan al niet te laat is natuurlijk