mijn date gaat niet door door de storm maar da’s niet erg want ik heb pizza en lekkere biertjes en chips gehaald, ZIN IN
nu hopen dat mijn gebouw blijft staan
mijn date gaat niet door door de storm maar da’s niet erg want ik heb pizza en lekkere biertjes en chips gehaald, ZIN IN
nu hopen dat mijn gebouw blijft staan
Hier kwam ook een kerel lachend met z’n hind voorbij, terwijl ik vanaf boven zag hoe er 10 dakpannen loslaten waar die liep
ik was ook een half uur geleden nog op straat want ik had een afspraak bij de psych, en zij moest ook nog een half uur naar huis rijden zei ze, best gek dat die afspraak niet gewoon telefonisch/via zoom/verzet was eigenlijk
Hmm hond of kind?
Hond haha
Ik heb hier wel eens besteld, ik vond het koekjesdeeg wat aan de droge kant, maar het cakebeslag was heeeeel lekker!
Oei ik kreeg de NL Alert terwijl ik letterlijk op de fiets terug zat. Beetje dom achteraf gezien maar ja wel lekker getraind en in de sauna geweest!! Never skip leg day x
en jaaaa hooor daar zijn de gestrande reizigers op utrecht centraal op het liveblog van de nos
echt hoe dan
Dat je nog vooruit kwam.
Te laat!
Oh nice! Heb ook 1 bakje cake batter besteld, dus ben benieuwd
M’n vriend is vanuit Amsterdam naar Hengelo aan het rijden, omdat z’n Duitse vrienden niet wilden geloven dat er vanaf 14u geen treinen meer in Nederland rijden. Kan niet echt relaxed Sims spelen nu. 🥲
Ach soms wel soms niet, was een goede test voor mijn doorzettingsvermogen
Ja, zo kun je het ook noemen
dit wil ik
Ik moet altijd zo lachen als je dan door tegenwind echt amper vooruit kunt komen op de fiets. Dat ziet er zo maf uit van de zijlijn en dan zie ik mezelf zo fietsen en denk ik altijd tering he, dit word nihiks. Altijd kom je gewoon thuis. Je hebt in elk geval een driedubbele workout gehad vandaag!
Er staat gewoon een kerk op instorten. Ik ben benieuwd hoe dat eindigt.
Ik heb daar 3x besteld en het is gewoon heerlijk
Ahh nu kan ik echt niet wachten tot het binnenkomt!
Ik vind dit toch zo achterlijk he. Mannen komen ook overal mee weg