Welke smaken heb je? Je kan het cakedeeg ook invriezen en als ijs eten, dat vond ik ook heel erg lekker
Ja lekker hoor!!
Welke zijn jouw favo’s? Voor de volgende x
Ik ben bij mn vriend en de schutting tussen hem en zn buurvrouw is vorig jaar al omgewaaid. Maar zij weigert te betalen en zegt van “Nee dat is jouw schutting”
Nu is haar andere schutting ook kapot aan het gaan door eunice en we zijn heel benieuwd hoe ze dat gaat oplossen haha.
Ik zie onze schuifpui heen en weer klapperen, het raam dat beweegt aan alle kanten en hij maakt mega veel lawaai. Ik ben maar op bed gaan liggen omdat de wind niet aan die kant van het huis staat en ik bang ben dat de schuifpui het niet overleeft.
En dan is hier nog niet eens de hoogste piek bereikt qua wind.
Haha wieeeeeeeeeeeee
Eigenlijk de naturel want de lekkerste toppings zitten toch alleen op de bovenkant (in het midden zitten wel choco chips ofzo) maar ik versier het dan liever zelf
Oohh echt? Ik daxht dat bv de karamel zeezout ook echt andere smaak deeg was.
Tijdens zulk extreem weer vraag ik me altijd af waar zwerfkatten nu zijn vind het zo zielig
Ja is ook wel zo maar dan vind ik alsnog de naturelle het lekkerst!
En nu is deze livestream helemaal paars :o
Is dat niet omdat het donker is nu? Nightvision ofzo
oh haha, dat klinkt wel heel logisch
Ik vind de storm echt spannend, ik was heel onrustig maar heb nu de film Matilda gevonden op netflix. Jeugdsentiment! Het helpt.
De dakpannen komen hier van het gebouw naar beneden dus ik zet geen stap meer buiten vandaag. Prima excuus om de hele avond in bed te gaan simsen
Blijkbaar omdat het in zoveel verschillende landen was dat het moeilijk is om hem te vervolgen en als je elke zaak in eigen land gaat vervolgen is er te weinig materiaal. Maar het is ook weer niet groot genoeg voor europol/interpol die gaan alleen achter dingen aan als international sex trafficking ofzo.
Hij is uiteindelijk door Interpol gearresteerd. Die hebben ook geen aparte jurisdictie ofzo, maar is alleen voor opsporing
Er ligt hier bij mij op de hoek een weggewaaid dak en ik heb geen idee van wie het is . Iig niet van mij thank the lord.