Wat je even kwijt wil #58

Ja maar dat was voor fraude in Israel. Niet voor de dingen die hij in deze documentaire doet.

Ik zag trouwens dit.
Voor $200 krijg je een filmpje van hem :star_struck:

https://www.cameo.com/simonleviev

1 like

Nee klopt omdat Israel geen jurisdictie heeft over misdaden die hij in andere landen heeft gepleegd (alhoewel in sommige gevallen wel). Maar dat staat in principe los van Interpol, zij handelen als er een grensoverschrijdend aspect aan de misdaad is (dus dader gevlucht of misdaden strekken zich uit tot meerdere landen). Interpol doet ook veel met cybercrime bijv.

1 like

Moet hij nu vliegen?? :exploding_head:

1 like

Ik heb een paar potten met dingen erin als linzen, quinoa enzo. En ik dacht nog “nah ik heb geen labels nodig, ik onthoud het wel”. Maar nu heb ik dus een mysterie pot en ik heb echt geen idee wat erin zit ??? Maar ook zonde om het weg te gooien.

5 likes

Maak er hier een raadje plaatje van!

3 likes

Ok, kom maar door!

2 likes

Gebroken lijnzaad

63 likes

Lekker windje. De schutting is omgewaaid en dakpannen zijn naar beneden gekomen

Ja! Wilde ik ook zeggen

5 likes

As we speak komt onze zijgevel half naar beneden! Kunststof delen.
Maar ons oude huisje uit 1903 laat daardoor zijn verborgen verleden zien. Want daaronder zit gewoon de oude gevel!
Met kozijn en luiken :rofl:

(Gevelrenovatie staat al op de planning voor juli toevallig)

25 likes

oh haha ik heb de hele week alleen nog maar nieuws gelezen en geen nieuws gekeken/geluisterd en in mijn hoofd sprak ik de naam van de storm steeds uit als eu-nies

blijkt het joe-nis :crying_cat_face:

4 likes

Hahaha zo snel geraden en ik zit me dit al zo lang af te vragen. Ik heb dit ooit in een recept gebruikt dus ik dacht eerst huh dat kan toch geen lijnzaad zijn. Maar nu ik het google weet ik het weer, het is toch lijnzaad, het is lijnzaadmeel! Waar je ook mee kan bakken enzo. Thanks :pray:t2:

3 likes

MOET DAT NOU?

3 likes

Die is van de andere buren natuurlijk!

1 like

Dit ziet er zo leuk uit om te doen haha. Even m’n skateboard pakken.

Hoe gaat het barbecueën?

13 likes

Ik heb een week vakantie op Fuerteventura geboekt, kom maar door met die vitamine D :sunny: :sunny: :sunny:

21 likes

Read that again!

2 likes

Zijn er meer mensen met een storing op Videoland?

Ik weet niet of je op tv of via laptop ofzo kijkt maar bij mij geeft in Safari ook een storing aan maar via Chrome niet, heel raar. Op tv doet de app t bij mij ook altijd heel slecht maar dat ligt mss aan mijn tv.

1 like