Wat je even kwijt wil #58

Ik ben echt een amateur met mijn haar, kan het net aan fatsoenlijk borstelen zeg maar. Toen zag ik vandaag een reel waar iemand met de fohnborstel volume ging maken. Zag er makkelijk uit. Ik dacht ok ga ik ook proberen. Eerste beste pluk haar achterop m’n hoofd zat de fohnborstel vast :sob::sob: ik was heel ff bang dat ik m’n haar moest afknippen, maar gelukkig is het goed gekomen :nerd_face:

13 likes

Ik vind het zo irritant dat ik heel erg rugpijn heb en ik wil gewoon dingen doen. Maar als ik pijnmedicatie inneem dan val ik in slaap omdat het zo sterk is, daar heb ik toch niks aan. Dus mijn enige keuze is dan toch maar desondanks de pijn dingen gaan doen :weary:

1 like

Ja dat probeer ik mezelf ook voor te nemen, maar het feit dat wij er zelf 10 jaar terug een stuk aangebouwd hebben met dakkapel (die dus nog niet zoveel doorstaan heeft) geeft me dan toch wel kriebels. Maar inmiddels is de storm hier minder en lijkt alles het goed doorstaan te hebben.

2 likes

Wait what now? :exploding_head:

3 likes

Zie net een reclame voor myherritage met daarin een doorschijnend witte vrouw met witblond haar en ijzig blauwe ogen.

“Ik voel me al mijn hele leven thuis in Friesland, en nu weet ik hoe dat komt. Mijn hele familielijn komt er vandaan”

Echt goh je had ook gewoon in de spiegel kunnen kijken.

30 likes

americo is dood

23 likes

Ik wilde eigenlijk thuisbezorgd doen maar dat kan ik echtniet maken nu. Of de app staat dat je gewoon kunt laten bezorgen?! Je kan die arme mensen nu toch niet op een fiets of scooter zetten.

Veel restaurants bezorgen hier altijd al met de auto, dus misschien bij jou ook wel

3 likes

Nee heel veel electrische fiets of scooter. Maar misschien dat ze nu iets anders hebben geregeld ofzo. Naja ik ga iig niet bestellen.

1 like

Dit wordt weer een nacht niet slapen door de storm. Hou op, het is te luid! Ssssttt!

1 like

Huh die zijn toch ook om 2 uur smiddags al gestopt.

2 likes

Ik ben tiktok aan het bekijken en krijg nu allemaal filmpjes met mensen in bv Rotterdam die dan bijna wegwaaien en het is lullig ofc maar het kijkt als een slapstick en ik moet toch lachen :grimacing: one way ticket to hell for me

13 likes

FvD heeft blijkbaar carnavalskrakers opgenomen. Met hits als ‘laat geen prik in je arm’

1 like

Ik ga echt heerlijk slapen met deze stormgeluiden😍

1 like

Ik die ff zeker wil zijn dat ik deze horror kan hebben:

:pray:t3::pray:t3::pray:t3::pray:t3::pray:t3: Ahhh bless de hond overleeft!!!

Ah no problem

21 likes

Wat een aantal zeer specifieke onderwerpen.
Maar handige site, welke is het?

4 likes

Hahaha er is ook een categorie IS SOMEONE MISGENDERED?! lol dus ook heel specifiek (die kids toy ook, wtf wie boeit dat nou

Maar het is DoesTheDogDie.com

Ben normaal helemaal niet van ‘love dieren meer dan mensen’, maar haat t in horrors als dieren doodgaan, ik ben hier om mensen te zien sterven thankyouverymuch

4 likes

Ik heb begin van de avond 10 minuten een soort hysterisch zitten lachen om een jongen die over een hekje heen waait. Ik zie je in de hel :raising_hand_woman:t5: :joy::joy:

8 likes

Heel herkenbaar, ik probeer dan beneden op de bank te slapen omdat je de storm dar minder hoort. Maar nog steeds veel lawaai en kut slapen…

4 likes

Kan me hier echt zo niks bij voorstellen. Ik lig dan echt helemaal alert te luisteren of ik niks kapot hoor waaien ofzo

3 likes