Wow memory unlocked is dit niet van de Grote Vriendelijke Reus?
Edit: Hier
Wij hadden dat ook, en ieder jaar koos je met de klas een nieuwe klassennaam. In de bovenbouw ging je daar ook echt over stemmen. Bij de kleuters was het meer de juf die het bepaalde.
Mij school was stom want je had alleen klas A en B. Dus je zat in groep 3A en niet in de groep Dansende Goudvissen
Bij ons deden ze alleen aan namen bedenken voor groepjes wanneer we op kamp gingen. Ik weet nog dat we in groep 7 of 8 ādangerous tigersā heette.
Heb heel lang geen boeken meer gekocht maar nu heb ik er laatst 6 gekocht en zitten er nu nog 4 in mān mandje (en liggen er nog genoeg ongelezen in mān boekenkast + bieb abonnement)
Heel herkenbaar, voor het verhuizen heb ik heel veel weggedaan. Nu ik verhuisd ben, ben ik af en toe aan het neuzen in de kringloop. Nu ik een stapel met boeken daar heb gehaald had ik zoiets van hmh dit is niet handig. Dus ik heb me juist aangemeld bij de bieb om wel te kunnen lezen als ik wil, maar het ook weer terug te brengen als ik er klaar mee ben. Mini abo genomen om te kijken of het bevalt (dan betaal je ook nog een bijdrage voor de boeken, express gedaan anders neem ik de hele bieb mee)
Gisteren eerste twee boeken opgehaald. Dus ik ben blijš
Mijn huis is zoān zooi en er moet echt een grote schoonmaak gebeuren. Het is nu zoān grote klus dat ik amper weet waar ik moet beginnen (en waar ik de tijd vandaan moet halen). Als ik er geld voor had, zou ik iemand inhuren om me te helpen ofzo
Mān broertje gaat zo naar een voetbalwedstrijd en vraagt of hij zān zomerjas al aan kan. Hij is 24.
Niets boven een zondagochtend in bed, bakje koffie erbij, een beetje scrollen op je telefoon, mail openen en dan heerlijk met internetbankieren DRIEHONDERDDERTIG EURO aftikken aan afvalbelasting voor je eenpersoonshuishouden
Oh boy ik had ook een brief van de gemeente in de post. Ik vrees het ergste
godverdomme zeg ik zou er bijna vvd van gaan stemmen
dat zijn geen grappen
Sommige mannen dragen het hele jaar door korte broeken. Ik kijk nergens meer van op
Ja echt bizar ik ben een koukleum en kwam donderdagavond mān buurjongen tegen die naar buiten ging in een t-shirt
Het gebeurt zo vaak dat ik of mijn man iets tegen de hond zegt en de ander vraagt wat zei je en dat de ander dan iets super randoms zegt haha
āWat ben jij klein schatjeā
āLig je op de vaatdoek gekkieā
āLust jij een komkommertjeā
Zeg dat ie ook zonder jas kan. Rare vragen = rare antwoorden
Misschien een familielid/vriend/kennis die je wil helpen? Trakteer je diegene op een etentje/flesje wijn
Same here, maar ik zat gelukkig wel elk jaar in de A klas en niet B, voelt toch een beetje superieur.
Ongevraagde tip; maar beginnen met alle losse rommeltjes op de juiste plek te leggen helpt al heel erg dan is het in ieder geval al opgeruimd. En in zones werken werkt ook heel goed, dus bijv eerst helemaal de keuken doen en dan pas als je nog tijd/zin hebt door naar de woonkamer.
Een tijdje geleden heb ik een robotstofzuiger gewonnen en wat ben ik blij met dat ding. Ik hoef nu niet langer moeilijk te doen met de bank te verplaatsen etc. Dat apparaat rijdt gewoon rondjes en maakt schoon terwijl ik languit op de bank kan blijven liggen. Alleen de katten vinden het nog altijd een vreemd bewegend ding in huis