Creditcard update: het is gelukt en kan morgen met een gerust hart een test laten doen. Dus ik mag gelukkig gewoon het vliegtuig in terug naar Amsterdam, mits ik negatief test natuurlijk. Wat moet je zonder het forum!
Ben echt blij met de Facebook groep van de buurt, iedereen is altijd super behulpzaam. Gisteren van een buur een klopboor geleend en nu worden er allemaal fotoās gepost van weggewaaide dingen die men in hun tuin heeft gevonden
Ik wilde shoppen maar alles waar ik heen wilde was dicht + slecht weer.
Daarnaast wil ik al heel lang starten met gel-nagels en nu had de salon waar ik heen wil een aantal vrije plekken voor vandaag, maar ik had geen zin om mij te fatsoeneren en nu heb ik spijt daarvan.
Edit: bedoel gellak-nagels.
De tijd lijkt vandaag zo snel te gaan. Het voelt echt alsof ik pas een paar uur geleden ben opgestaan maar het is ineens al 4 uur
Ik ga binnenkort ook voor het eerst zulke nagels laten zetten. Ben benieuwd of ik na 10 min het er af wil hebben deel je een pic in nagel topic?
Vriend is carrotcake en een ovenschotel aan het maken. (Allebei koolhydraatarm) en ik zit op de bank met mijn borduurspul. dit is het leven
Vanavond/vannacht weer code oranje en storm⦠weer een nacht slecht slapen.
Wanneer krijgen we lenteweer?
Als het Lente is
Mān oren zijn zo rood en pijnlijk van de nieuwe piercings dat gaat niet goed samen met mondkapjes en de trein.
Ik heb al sinds een paar dagen zin om te sporten en me in te schrijven bij de sportschool, wat heel zeldzaam is. Dus wil nu gelijk doorpakken en deze week beginnen, maar ben sinds een paar dagen ziek. Dus zal een week moeten wachten voordat ik kan beginnen. Hopelijk heb ik dan nog genoeg motivatie om de drempel over te gaan.
Dit klinkt als een koortsstuip dus ga er maar vanuit dat het enge gevoel weer weg is als je beter bent
Haha ja, laat ik nog maar een week wachten met het maken van deze grote levenskeuze
Er zitten de laatste tijd hangjongeren in de inkom van het gebouw waar ik woon en ookal is de code onlangs veranderd, ze raakten opnieuw binnen en blijven terugkomen. Ze roken er en aangezien de ramen in de hal niet open kunnen stroomt dat door naar mijn kamer, heel onaangenaam.
Ik vroeg ze daarnet vriendelijk om weg te gaan maar elke keer als ik in mn kamer zit (of net weg ben) komen ze de hal weer binnen. Ik was er daarnet gewoon echt van aan het trillen van frustratie en boosheid dus ik hoop dat dit snel opgelost raakt (heb de huisbaas al gecontacteerd)
Waarom bel je de politie niet
De huisbaas had al een mail gestuurd hiervoor enkele dagen geleden, met dat we het best konden oplossen door ze vriendelijk vragen weg te gaan blabla en als het dringend/echt erg was we de politie konden bellen. Heb hem gecontacteerd, ga zien wat ie antwoordt maar als ik die jongens nog eens tegenkom ga ik er wel mee dreigen denk ik.
Ik ben alleen bang dat mn Frans niet goed genoeg is en dat ik de situatie niet ga kunnen uitleggen en dat het er heel lomp uitkomt (ben sowieso ook een pussy op dat vlak, ik kan echt niet goed dreigen)
Het is de week van kleine dingen kwijtraken die vervolgens ontzettend los best prijzig zijn om te vervangen. Begin van de week al een deel van mijn Apple Pencil, nu weer een specifieke kabel.
Nou ik heb Younger uitgekeken en nu heb ik niks te doen.
Ohh niet in Nederland. Dan snap ik je terughoudendheid
Ik houd echt van series en films in de categorie oma en toch krijg ik steeds op alle socials dingen van euphoria (is dat überhaupt in nl te kijken?) wat lijkt op een soort van skins van vroeger (en als tiener vond ik dat al een kut serie) Het algoritme laat me in de steek.
Ik ga zo nog even op verjaardag bij een vriendin, opzich wel gezellig maar mijn zondagavond is altijd echt heilig en krijg er echt een error van dat ik nu opeens plannen heb nou ja gelukkig is het wel geaccepteerd om niet zo lang te blijven, want ze weet ook dat ik morgen weer moet werken
Ik voel me voor de verandering eens niet ellendig brak op zondag ondanks dat ik uit ben geweest.
Echt een heerlijk gevoel om gewoon naar de supermarkt te kunnen ipv als een hoopje ellende te trillen in bed.
edit:
Alleen een heel klein beetje hangxiety om een opmerking die ik maakte maar ik weet dat het bs is om me hier druk om te maken.