Morgen voor de tweede keer naar de Westfield Mall. Zal wel pokkedruk worden want voorjaarsvakantie + storm, maar heb er al de hele week zin in
Ik denk dat je geluk hebt want vakantie start pas over een weekđ
Hier niet!
Oh huh, nou chill! Ik ben student en heb vanaf nu voorjaarsvakantie en dacht dat dat in heel het land gelijk was.
Opgezocht: blijkbaar regio Noord vanaf nu, Midden en Zuid een week later.
Ik word gek van in mijn twintigerjaren zitten. Ik zie iedereen om me heen volwassen en serieuze stappen zetten en ik woon nog thuis zonder rijbewijs en ga volgend jaar weer studeren (en daar ben ik achteraf vast blij mee), maar heb echt het gevoel alsof ik achterloop en helemaal niet weet wat ik wil en iedereen voor de rest wel. Kan niet wachten tot ik 30 ben, of is dat een vals idee en weet je dan nog steeds niet wat je wil in het leven?
Heb eigenlijk een kaartje gereserveerd voor jackass om 9 uur maar ik ben bejaard en ga naar gewoon call the midwife kijken en dan naar bed đ„Č
Ja dat laatste. Het enige wat verandert is dat je vaak meer rekeningen en rimpels hebt, voor de rest bestaat âvolwassen wordenâ niet
Wat dramatisch, had gehoopt op iets meer interne rust.
Het is een scam
Het is 20:30 en mijn vriend moet nog naar de supermarkt voor babyvoer én we moeten nog koken/eten Heb maar twee sinaasappels gegeten
Ik kan niet wachten tot het zomer is en ik iedere dag weer zoveel groenten eet omdat ik veel te veel planten heb gezaaid in de moestuin maar te gierig ben om het weg te geven aan anderen. Dit jaar ga ik nog meer tomaten zaaien, wat kruiden misschien en ik wil fruitboompjes kopen die hopelijk al dit jaar vruchten geven. Jammer dat het me nog nooit gelukt is meloenen te kweken, iedere dag een meloen lijkt me ook chill.
In augustus kom ik hier wel janken dat ik alweer 10 komkommers heb geoogst en geen idee heb wat ik er mee moet, maar voor nu kijk ik er naar uit.
Ohnee totaal geen interne rust. Vooral niet omdat alles wat je in je begin 20 jaren deed nu pijn doet in je rug.
Dit is een begin van een sekte
Ik word helemaal onrustig van jouw posts over jullie niet bestaande boodschappen- en eet-structuur. Maar sterkte en smakelijk.
Ja maar volgens mij maak jij je sowieso nergens druk om. Teach me your ways. Ben dertig en het lukt nog steeds niet.
Het leven kan heel snel veranderen hĂš. Een jaar geleden zat ik op 75% van mijn 2e bachelorstudie en woonde ik thuis en een half jaar later had ik een baan in mijn afstudeerrichting en een huurhuis. En rijlessen komen nog welâŠ
En je hebt ook zat dertigplussers 2 kinderen, heel dure koopwoning, relatieproblemen en met hun rug tegen de muur. Het gras lijkt altijd groener.
Donât grow up itâs a trap!! Nu ik bijna 30 ben âverwachtenâ mensen ook steeds meer van me en daardoor denk ik ook vaak: oei, loop ik achter? Doe ik het wel goed? Maar het enige wat je kunt doen is daar gewoon maling aan hebben. Het is zo voorbij allemaal, doe dingen gewoon op je eigen tempo en vergeet vooral niet dat je hier bent voor jezelf. Good things take time! Iedereen doet het op zijn eigen tempo.
Lief berichtje! Is ook zo, maar ik heb altijd het idee dat in ieder geval een eigen huisje me een stuk meer rust zou geven dan nog bij (gescheiden) ouders wonen. Maar ja⊠woningnet in een grote stad, dan mag ik nog wel 8 jaar wachten. En zulke dingen frustreren me wel.
Jaaaa ik ook we zijn echt hele slechte volwassenen.
Je vergeet stemrecht. Stemmen op een partij die vervolgens weinig waar kan maken.