Wat je even kwijt wil #58

Huh, waarom heeft iemand jouw post geliked met zo’n boze smiley?

Anyway, thanks voor je antwoord! Zal wel idd zeggen dat het hem er niet in zit, zijn genoeg andere mensen om mee om te gaan idd!

2 likes

kun je gewoon aan diegene vragen toch

ik heb mn geroosterde brood aan laten branden, mn eieren ontploften in de pan en kookten over en de melk waarmee ik mn koffie heb gemaakt is verrot. laf me lefe

3 likes

Dus als jij hier een dagboekpost schrijft is dat een Amber Alert?

:drum:

8 likes

Oh mijn god, waarom heb ik niet gedubbelcheckt of alvast een test thuis geboekt oid. Ik probeer al dagen een antigeentest te boeken voor mijn vlucht morgen terug naar Amsterdam maar dat kan dus (bij Boots) alleen met een creditcard. En die heb ik helemaal niet. En ook bij anderen kan het alleen met een creditcard?? Ik ben echt gestrest nu.

1 like

Heb je die cc daar ter plekke nodig of kan het met die van een vriend/familielid/forumbuddy vooraf worden betaald dat jij het overmaakt?

Nee hoeft niet ter plekke, kan ook met iemand anders CC maar ik ken niemand die er eentje heeft.

2 likes

kun je niet ergens zo’n prepaid creditcard kopen? die heb je daar vast ook

1 like

Ik wil op instagramdetox dus heb de app weggehaald maar ik heb nu al tien keer de bankieren app geopend :heart_eyes:

13 likes

Misschien beetje overbodig, maar kun je ze bellen? Ik heb dit eens gehad met een hotel reserveren en toen ik belde was het geen probleem dat ik geen creditcard had.

1 like

Ja ik ben langs geweest net maar je kunt echt alleen met creditcard, zelfs geen cash.

4 likes

Hier ook alleen A en B inderdaad. Namen zouden wel veel toffer geweest zijn.

Haha herkenbaar toen ik instagram had verwijderd keek ik ineens heel vaak op de nos site.

3 likes

Ik zag net de aankondiging van Matthijs van Nieuwkerk’s 100e nieuwe programma met muziek maar Anyway ik zag dat Poke gaat optreden met loco, m’n fave nummer

En ik heb echt zin in de mismatch tussen artiest en publiek, net zoals bij mijn fave dwdd moment ooit:

16 likes

Wat onhandig zeg! Ik hoop dat je snel een oplossing vind.

Hahaha of toen Sef (en dio?) Kwamen en matthijs iets verkeerds zegt en het ineens heeft over squirten en die jongens zo kijken van “ohnee… dat zei hij niet”

5 likes

Ik heb een creditcard. Wil best betalen hoor als je tikkie overmaakt

5 likes

Ik heb een airfryer besteld en coolblue komt die straks bezorgen dus moest bij AH vandaag ofc ook snacks en friet kopen :grimacing:

10 likes

Merci merci! @Lemongrab gaat nu even kijken of ze via de link die ik heb gekregen in mijn gegevens kan zodat het betaald kan worden zonder dat we meteen persoonsgegevens uitwisselen. Even afwachten of dat gaat lukken, wederom de kracht van het forum :two_hearts:

6 likes

Hahaha dat moment dat ze een beetje van de zijkant filmen en je van die it-mannetjes met bril een beetje ziet staren hahaha

Ik lag ook veel te hard om Matthijs die zegt; te zien op paaspop en lowlens

4 likes

Ik ging naar de mediamarkt want ik dacht even een nieuwe iPhone te kopen maar vond ze echt niet mooi en toen was ik onzeker en ging in maar weer weg :disappointed_relieved: