Wat je even kwijt wil #58

Ik heb dit wel echt hoor. Ik heb gewoon geen fucks meer. Mijn lijf, mij lefe en de rest kan opbokken.

3 likes

Dit wil ik op een tegeltje

5 likes

Zoals iedereen al zegt gebeurt er niks bijzonders als je 30 bent. Ik dacht op mijn 18e ook dat ik als volwassen 25-jarige echt al iets ‘bereikt’ zou hebben, maar alles kabbelt nog steeds een beetje voort zoals jaren terug. En het is heerlijk. Ik voel geen druk om bepaalde volwassen/serieuze stappen te maken en zie wel wat het leven brengt.

4 likes

Had niet anders van je verwacht haha.

Maar wel met je eens, is ook mijn streven. Lukt alleen nog niet helemaal. Denk ook dat het gewoon opvoeding is. Hele tak van moeders kant zijn stresskippen. Had gehoopt een special snowflake te zijn daarin, maar helaas. Misschien komt het nog.

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst een beugelloze bh aan. Wat zit dit heerlijk en waarom heb ik het niet eerder ontdekt?!

8 likes

Ik ben volgens mijn iPhone van 6,5 uur naar 7,5 uur slaap gegaan :clap:t4::clap:t4:

1 like

21:55 vriend is gearriveerd in de supermarkt. Zal ook iets makkelijks meenemen om te eten want ‘beetje laat misschien om nog te gaan koken he’

14 likes

Goed bezig! Ik wil komende week weer aan de 8 uur slaap komen :sweat_smile:

4 likes

Dat je dat voor jezelf wenst is goed want vergelijken heeft geen zin; er zijn zo veel mensen die eens de 30 in zicht komt in paniek een huis gaan kopen ‘omdat het moet’. En vervolgens neerkijken op anderen die dat niet hebben maar nu wel véél te veel geld betalen door de huidige koop en verbouwmarkt.
Dus dat is ook allemaal kunstgras

2 likes

Mijn tante heeft 2 fb sccounts, geen idee waarom. Ik zie nu wel dat ze vanaf de een naar de ander stuurt ‘wat ben jij aan t doen?’ Is dit in jezelf praten anno 2022? :joy::joy:

8 likes

Ik heb niks met mannen met blauwe ogen, maar jeetjemina dan kijk je 2,5 uur naar James Bond en dan raak ik helemaal van slag. Wat een ogen.

Ok en Chris Pine heeft ook fucking mooie ogen

3 likes

Wow opeens dikke flits en knal en onweer, meteen megapaniek reactie van mezelf. :sob:

1 like

Ja eerlijk, mijn ontbijt was om 12:15, toen heb ik geluncht om 16:00 dus het was sowieso al een rare eetdag vandaag. Dit kon er nog wel bij

4 likes

Pff kan hele avond wc en wasbak al niet doorspoelen omdat riool regen niet aan kan ofzo. Dacht eerst wasbak ineens verstopt maar toen ging de wcs borrelen en die loopt ook maar langzaam weer leeg dus tja.

Morgen gemeente maar eens bellen. Gelukkig had ik gisteren al gedoucht.

Het onweert hier ineens.

Toch altijd weer jammer om op zondagavond weer naar die vroege wekker tijd te scrollen

2 likes

Ja dafuq. Toch even opgestaan en roostertjes bovenin de ramen dicht gemaakt. RIP frisse lucht

6 likes

Volgens mij hagelde t net ook even vet hard. Denk dat ik m’n raam vanavond ook weer dicht moet doen anders blijft m’n gordijn klapperen

1 like

Hier ook!!! Echt heel hard

2 likes

Ik haat het zo erg om met mijn slaapkamerraam dicht te slapen. Hopelijk kan het komende nacht gewoon open.

10 likes