Wat je even kwijt wil #58

Het lekt nu dus op zolder door de dakpannen die van mijn dak zijn gewaaid dit weekend. Al ik weet niet hoeveel keer met de woningbouw geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen en word ook maar niet teruggebeld. Ik geloof best dat het nu druk is maar ik vind dit wel heel irritant.

Is het geen optie om ergens anders een raam open te zetten en dan de deuren open te laten? Ik heb gelukkig ook overgordijnen, dus dan kan ik het rolgordijn open laten en hoor ik geen geklapper.

Het kleine raampje op de badkamer zou wel open kunnen blijven, zou ik anders nog wel kunnen proberen! Deuren open hebben we sowieso al, ik moet zuuuurstof haha.

1 like

@Oprah is dat die friet met kaassaus?? Die is zooo goed! Echt jammer dat ze die hier niet hebben. Zou er bijna voor naar België afreizen

1 like

Kan je dat niet even bij vrienden, familie doen of de sportschool?

2 likes

Snel droogshampoo kopen?

4 likes

Ja jeetje die was hard hè? Zo uit het niets en daarna was het weg. Woon je ook in de omgeving van Utrecht?

2 likes

Dat gaan ze ook echt wel horen van je man :relaxed: Dat zal voor hen ook wel heel leuk zijn om te horen!

1 like

Kan die godvergeten wind een keer stoppen echt what the fuck

52 likes

Op kantoor is er ergens een gat tussen een pilaar en een raam. Kantoor is niet heel erg storm proof :slight_smile:

Ik voel met je mee! Na zaterdag lang bellen zou er gisteren iemand langskomen, niemand geweest. Vanochtend 11 bellenden voor me, sta ik op 1, gooien ze me er uit. Moest ik opnieuw aansluiten bij 15 wachtenden voor me, word ik op de 1e plek er weer uitgegooid :sob: Hopelijk hebben we beide wat meer geluk zo! Betwijfel wel of ze nu eigenlijk wat kunnen, want het stormt hier weer vreselijk. Schade wordt ook alleen maar erger.

Overigens vroeg mijn vriend net bloedserieus of het nu herfstvakantie is, qua weer kan ik hem geen ongelijk geven :joy:

3 likes

Wow, wat apart!

Ik ben heeeelemaal klaar met die storm ook, kon echt niet slapen van de herrie en totaal verregend op weg naar werk en heb het nu hartstikke koud. Ik ben meestal best oké met de winter maar dit is gewoon echt niet leuk meer?!

6 likes

helemaal stress hier, er hangt nog steeds een omgevallen boom in een andere boom pal boven de schuur en de omgevallen boom is van de buurman en rot maar de buurman geeft niet thuis. en in de schuur staat de fiat 500 die nu kans loopt geplet te worden. dus mn pa gaat m maar weer verplaatsen maar dan moet ie in de regen, ook niet goed. drrrrrama.

Ik heb morgen mn eerste werkdag en heb zo geen zin in dat begin stadium akwardness.
Niemands naam weten, geen idee hebben wat ik aan t doen ben, helemaal vanalles over mezelf vertellen. Bleh

39 likes

Dit is toch ook geen winter. Lijkt meer op herfst. :weary:

3 likes

Oke, bijna van 14 hoog gewaaid.
Vind het wel weer goed voor vandaag.

I was today years old toen ik erachter kwam dat the ketchup song deels Engels is. En ja ik luister het foute uur op Q

5 likes

elke keer als mn pa gaat kijken of iets verplaatsen hoor ik dit in mn hoofd

Z’n eerstvolgende video is meteen boven op een hotel in plaats van tussen de paardjes haha.

3 likes