Wat je even kwijt wil #58

Afgelopen maand begonnen met een nieuwe baan maar ik werd totaal niet ingewerkt en de 2 meiden die mijn directe collega’s zouden worden hielpen ook totaal niet en negeerden me vaker als ik wat vroeg. Hele weekend met een knoop in m’n maag rondgelopen en besloten om toch te stoppen nu ik nog in mijn proeftijd zit. Er is nu ook meteen een last van m’n schouders afgevallen.

Nu dus weer als een malle solliciteren en hopelijk vind ik snel wat anders!

90 likes

Goedzo en hoop dat die trutten nu omkomen in het werk

58 likes

Ik zou vandaag mijn eerste werkdag hebben bij m’n nieuwe werkgever maar de collega die me in zou werken is afwezig, top! Ik zat vanmorgen al helemaal ready to go en toen kreeg ik berichtje dat het niet doorging. Maar daardoor lopen dingen een beetje in de soep omdat ik vanaf woensdag al zelfstandig dingen moet doen en nu dus bepaalde dingen daarvan niet weet. Niet héél handig allemaal :flushed:

6 likes

Denk het wel. Word nu weer steeds drukker daar en het is eigenlijk werk voor 3 personen dus als zij nu verlof moeten hebben word dat ook moeilijker. Sowieso gaat hun teamleider een goed gesprek met ze moeten voeren want als ze zo blijven doen bij nieuwen, komt er nooit iemand bij. (Was blijkbaar niet de eerste)

Heb vanmiddag wel al een gesprek ergens anders dus ik heb wel goede moed snel wat anders te vinden.

34 likes

Twijfel om de Olaplex zilvershampoo te kopen maar vind hem zo duur. Wil heel graag de gele gloed uit mijn (natuurlijke) blonde haren krijgen maar twijfel of dit dan wel de oplossing is.

1 like

Heb je Fanola al eens geprobeerd? Werkt bij mij top, kapper raad m ook aan en kost maar paar euro

5 likes

Ik voel me slecht door booster en wil lekker eten bestellen maar ik sta in de min. Man oh man.

1 like

Heb een ruk humeur en ik weet niet waardoor. Vind het echt kut dat ik weer snauw, wil alleen zijn en in bed blijven weer.

6 likes

Start anders een go fund me voor vanavond :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ook en bij mij komt het door: regen, thuiswerken en weinig te doen op werk. Het ergste is nog: het hoogtepunt van mijn werkdag js een of ander stom werkoverleg

5 likes

Hahah mn zorgtoeslag is gestort gelukkig! Heb lekker ijs besteld en koekjes en witbrood

8 likes

Oprechte vraag: wat is hier zo leuk aan? Ipv spotify oid?

1 like

Wat was er vroeger zo leuk aan een cd speler? Een LP speler vind ik ook een eye catcher in de woonkamer dus snap wel dat mensen zoiets willen

3 likes

Ik vind 't ook leuker! Spotify is voor mij toch ‘makkelijke’ muziek, als in, makkelijk om te luisteren en te switchen. Een plaat zet ik veel bewuster op om naar te gaan luisteren en dan maak je sowieso al een bewuste keuze uit een beperkt aanbod ipv ‘alles kan nu’ met Spotify. Ik vind daarnaast de geluidsbeleving veel fijner.

Heb helaas zelf geen platenspeler maar staat wel hoog op mijn verlanglijstje (voor het gemak paar maanden geleden al een aantal Sonos boxen gekocht dus kan die aankoop niet recht praten voor mezelf haha).

5 likes

Mocht er iemand vanmiddag vanaf Zaandam richting Uitgeest een lift nodig hebben, hit me up.
Zie dat er bussen rijden ipv treinen.
Heb twee plekken over in de auto :v:

42 likes

Ik heb een hamburger gehad met te veel saus. Nu voel ik mij niet zo tof.

En ik kan er ook helemaal niet tegen als ik saus/yoghurt op mijn handen krijg. Dat kreeg ik uiteraard :confounded:

4 likes

Sowieso vind ik veel hoezen gewoon kunstwerkjes. Daarnaast dwingt een vinylplaat mij om gewoon rustig de hele kant af te luisteren in plaats van eindeloos switchen op spotify. En het is ook gewoon leuk om je favoriete muziek te bezitten. Stop je met je abbo met Spotify dan heb je ook geen toegang meer tot die muziek, zelfde verhaal als er ruzies ontstaan tussen artiest en uitgeverij etc.

Ik heb eindelijk voor mijn grootste poster een lijst gescoord. Dan kan ik straks de slaapkamer decoreren. :heart_eyes:

En tijdens mijn zoektocht vond ik nog deze optie. Misschien ideaal voor een medische praktijk een multiracial migraine millennial… :’)

5 likes

Haha jij begint over een poster en ik moet gelijk denken aan mijn poster uit de UK die al sinds 10 februari bij de douane vastzit :sweat: Bijna vergeten aangezien het zo lang duurt. Zal wel vanwege Brexit zijn…

Over vinyl, grooote plus is ook dat je een artiest er daadwerkelijk mee ondersteunt. Want spotify betaalt extreem karig. (En investeert ook nog eens miljoenen in slechte dingen als wapens enzo)

9 likes

Dat je verdrietig bent mag ook gewoon he. Ook al is het niet mogelijk, dan mag je alsnog gewoon verdrietig zijn om het feit dat t niet kan. Helemaal als je t onder andere omstandigheden wel zou willen.

5 likes