Klaagpost:
Ik word echt GESTOORD van mijn moeder die boven gaat rommelen, strijken, schoonmaken etc etc etc als ik zit te thuiswerken. Ik kan (en ga) er niks van zeggen want het is hun huis en ze moeten hier ook kunnen leven, dan moet ik maar uit huis. En ik wil ook uit huis maar alle koopwoningen zijn boven budget en in mijn hele dorp staat op dit moment letterlijk maar 1 appartementje te huur, dat ook veel te duur is.
Ja zo word je er extra aan herinnert en heb je die pijn helemaal voor niks. Zoveel pijn hoort inderdaad niet, hopelijk kan je huisarts iets voor je doen.
Ja je past eigenlijk in geen van de topics, wel lastig
Ik had precies t zelfde, stond in de min maar wilde vandaag ecfht boodschappen doen, maar die zorg komt soms zo laat, heb wel eens dat t er pas tegen 12 uur snachts opstaat. Gelukkig werd het net gestort.
Ja dramatisch he. Mijn huurtoeslag is inmiddels gelukkig ook gestort
Beetje laat, maar net bij Greetz een valentijnskaart in elkaar geflanst voor een vriendin. Vol met fotoās van ons. Heel benieuwd wat ze er van vindt
Wat ik wil echt haat is die onzekerheid m t (huur)subsidie. Bij mijn vorige baan verdiende ik echt zo weinig dat ik de volle mep uitbetaald kreeg. Bij mijn nieuwe baan zou ik meer dan het dubbele gaan verdienen waardoor ik nog maar recht had op ± ā¬30,- per maand. Direct aan laten passen bij de belasting maar zie dat ik alsnog de volle mep heb gekregen. Nu is het nog maar de vraag wat ik dalijk ga verdienen als ik wat nieuws vind maar het is gewoon stom dat ze rekenen op jaarbasis.
Het is ook wel elke keer mijn eigen schuld, want dit geld is er ook weer binnen maximaal een week doorheen en dan zit ik weer dagenlang zonder tot mān salaris gestort wordt. Elke maand denk ik, nu ga ik het beter doen! Lukt me nooit, blijf te impulsief.
Negatief getest (thank god) dus kan vanavond met een gerust hart terugvliegen naar Amsterdam. Toch wel fijn. Al zou ik hier nog best 5 dagen kunnen zitten.
Ja heel herkenbaar. Ik verdien genoeg maar het verdwijnt gewoon. En ik heb nu een baan waarbij ik 20% van de inkomsten apart moet zetten dus dat is weer wennen
Huh zo laat pas? Ik krijg het de 20e altijd rond 2 uur ās nachts al, als ik dan wakker word heb ik het altijd.
Ah superleuk Tip: ga bij kringlopen enzo door de tweedehands platen scrollen, en naar platenzaakjes als je ergens in een (buitenlandse) stad bent, daar hebben ze ook vaak tweedehands bakken. Is wat goedkoper (en duurzamer) en je vindt er vaak ook wel hele toffe dingen.
Waarom heb ik altijd zoān moment in mijn cyclus zitten, waarin ik ineens iedereen aantrekkelijk vind. Wat is dit voor straf.
Best sad geworden van twee documentaires dit weekend, ik ben niet naief maar wel even met de neus op de feiten gedrukt. Blijft ook in mijn hoofd zitten.
1- prijsknallers, gaat over āfast fashionā kleding. Komt uiteindelijk terecht op afvalhopen, in zee, rivieren etc. en er wonen dus ook gewoon mensen en dieren op/ in de afvalhoop. Kleding moet sneller, goedkoper dus slechte kwaliteit. Wij met onze goede bedoelingen in de zak naar armere landen. Daar is 40% niet meer bruikbaar maar wat moeten ze er mee? Ze kunnen het niet verwerken. Kijktip!
Aub ga meer kleding onderling doneren, koop tweedehands en meer bewust.
2- Pointers over āduurzameā visvangst, keurmerken en de zin en onzin ervan. Vaak denken we dat gevangen vis met keurmerk duurzaam is, maar dit is dus niet het geval.
Jeetje wat ben ik toch weer moe.
Ben nu iets minder dan een week opgeknapt na twee weken griep,maar ik heb mijn energie nog niet helemaal terug.
Helpt ook niet dat mijn motivatie voor werk afwezig is.
Ik moet boodschappen doen maar deze wind is toch niet normaal!!! Het stopt ook gewoon niet
Nou happy birthday to me, ik ben echt hartstikke ziek en heb alles moeten cancellen en voel me echt shittie
gefeliciteerd en heel veel beterschap! Dat feestje ga je straks gewoon extra vaak inhalen!
Mijn voeten hebben echt hard moeten werken de afgelopen tijd, dus heb nu de action eeltsokken aan. Verplicht twee uur stilzitten, heerlijk
Knuffel
Beterschap!
Ik heb een heerlijk dutje gedaan maar wakker geworden in een nachtmerrie; mān broertje is er ineens